Is zeker niet fake, maar ook geen pro. Heeft andere job in familiebedrijf en date als tijdverdrijf als ze hier in Belgie is en er zin in heeft. Reist veel tussen Belgie, Nederland en Azie, dus is niet altijd beschikbaar. Enkel voor de lucky few die haar al kennen en waar ze zelf een klik mee heeft, die krijgen snel respons. Ze adverteert op Afspraakjes maar met tussenpozen. Ik krijg altijd antwoord op mails, soms wel pas enkele dagen later. Afwisselend in het nederlands en engels (ze gebruikt een vertaalapp om in nederlands te antwoorden). Maar is altijd op tijd op afspraak bij mij, wel enkel in Mechelen, dus als je in andere stad wil afspreken heb je minder kans op reactie, want ver rijden ziet ze niet zitten. Met mij gaan dates door in de betere hotels in Mechelen en dat weet ze te apprecieren. Ze is aangenaam in de omgang als ze je kent en je haar met liefde en zachtheid behandelt. Ze neemt zelf voldoende initiatief en als je verzorgd bent geeft ze idd de pijpbeurt van je leven, meerdere keren klaarkomen geen probleem als je langer afspraakje hebt en ze geniet er zelf van. I was lucky en heb nog snel een afspraakje kunnen regelen. Jammer voor zij die dit nog willen meemaken dit jaar, want ze vertrekt weer naar Azie en komt pas in de loop van 2026 terug naar Belgie... En jammer voor mij want moet weer enkele maanden wachten om ze terug te zien en ken niet direct iemand die mij zelfde gevoel geeft. Suggesties zijn welkom...