Recensie Squirt Zwijndrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plamuur

Vaste klant
200
07/11/21
90
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/squirten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een poosje geleden deze dame bezocht, althans dat was de bedoeling. Er staan 2 soortgelijke advertenties met dames die foto's laten zien van een dame die squirt https://www.redlights.be/profiel/squirten. Ik had deze dus een gebeld nam niet op dus sms gestuurd om af te spreken zelfde dag nog. Dat kon. Ik werd naar een appartement in Antwerpen linkeroever gedirigeerd en daar deed een mexicaanse mooie dame open. Prachtige poep mooie tieten dus ik was al half tevreden want de eerste keer ergens weet je het maar nooit.
Maar dat was dus niet de duitse dame waar ik naar ge smst had. Ik denk dat het deze zou moeten zijn.
https://www.redlights.be/profiel/squirten-100100 Deze dame zou het moeten zijn maar lijkt er absoluut niet op. Dus bijna zeker een lokfoto want onmogelijk om deze dame aan het squirten te krijgen. Volgens haar eigen zeggen (horten en stoten engels) was het alleen mogelijk tijdens harde penetratie en langdurig stoten. Dus niet beffen en niet vingeren.....painfull. Nou na een lekker samen douche waar ze me klaar pijpte in de mond klaargekomen kreeg ik eerst een massage.............maar tijdens de massage ging ze gewoon lekker in het spaans met haar vriendin praten over dat alles zo duur was geworden in europa. ( ik versta redelijk spaans maar spreken is minder) dus toen ze mijn reet lag te vingeren........wat prostaat massage moest voorstellen ging ze vrolijk door. Lekker opwindend dus ik vertelde haar dat ik nada aan vond maar stoppen pas nadat het gesprek was afgelopen. Ze heeft een mooi lichaam en daardoor stond Janus weer snel paraat en ik dacht ik ga eens even rammen tot ze gaat squirten. Nou volop massageolie in de kut en rammen maar zodat ik bijna niets meer voelde maar dat was wel lekker want ze was vrij nou. Een hoop gefake na een poosje want ik heb geen druppel gezien en aangezien ik al heel veel dames heb laten squirten weet ik echt wel wanneer fake is of niet. Ze was niet eens nat alleen van de olie. Nog een minpunt is dat die olie nog vervelend geurt ook voor mannen met vrouwen thuis dus niet echt fijn.

Al met al 2x klaargekomen maar advertentie voldoet niet aan de verwachting dus voor mijn een 4 op 10 en geen enkel herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan