Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWie is dat? . Ik ben bijna elke week in apeldoorn voor andere dingen dus moet toch maar eens langs gaan als je er bent lol.Anna huize fleur Apeldoorn
@Anna86 : En ik hoop nog altijd op een trio met jou en Sabine. Maar zo'n afspraak te plannen is echter een beetje Venus, Mars en Aarde op een lijn zien te krijgenAnna huize fleur Apeldoorn
Aanstaande woensdag ben ik er! Pak je kansWie is dat? . Ik ben bijna elke week in apeldoorn voor andere dingen dus moet toch maar eens langs gaan als je er bent lol.
Helaas is woensdag geen optie voor mij. Maar ik beloof een keer langs te komen. Hoe ver vtv weet je meestal welke dagen je werkt?Aanstaande woensdag ben ik er! Pak je kans
Helaas gaat mij woensdag niet lukken. En Apeldoorn is niet echt naast de deur om even binnen te "wippen" (zeker 2,5 uur rijden vanuit Landgraaf)Aanstaande woensdag ben ik er! Pak je kans
Ik werk 1 dag in de 2 weken, dus de data dat ik er ben word apart vermeld op de site bij fleur.@Anna86 : En ik hoop nog altijd op een trio met jou en Sabine. Maar zo'n afspraak te plannen is echter een beetje Venus, Mars en Aarde op een lijn zien te krijgen
zoo dat is idd best lang rijden... maar dan kun je ook lekker lang blijven om samen te genietenHelaas gaat mij woensdag niet lukken. En Apeldoorn is niet echt naast de deur om even binnen te "wippen" (zeker 2,5 uur rijden vanuit Landgraaf)
Off line......Is celeste de moeite waard?
Nu weer online mocht je willenOff line......
Op website staat dat ze 31 jaar, als jij al ruim 15 jaar bij haar komt lijkt me geen goede zaak dat Stout Prive meiden van 15-16 laat werken ;-).Ik ken alleen Agatha van stout prive in Den Haag.
Ga al ruim 15 jaar bij haar langs. De laatste keer twee weken geleden. Ze weet dat ik van squirt hou en hanht dan graag boven mijn mond. Dit keer verdronk ze me bijna.
Daarna ging ze op bed staan en squirtte mjjn hele lichaam onder. Zo geil..
Poolse dame super mooi en spreekt goed NL..
OfflineSchijnt ook een topper te zijn ... https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/500914-isa
Ook offlineIn apeldoorn zit een leuke meid
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/3175221-celeste
Ze komt en gaat steeds, terugkomst is ieder keer weer een ander plek.Offline
Ze is ook geen 31, maar let daar gewoon ook niet op. Het is een mooie blondine en super geil en vooral lief ook. En ja als je van squirten houd.. pfffff net een douche die ineens opengaat.Op website staat dat ze 31 jaar, als jij al ruim 15 jaar bij haar komt lijkt me geen goede zaak dat Stout Prive meiden van 15-16 laat werken ;-).
Natuurlijk staat de leeftijd niet goed vermeld op de site.
Ik kan geen Agatha vinden in de posts voorafgaande die van jou, heb je een link of kun je zeggen wie je precies bedoeld?Ik ken alleen Agatha van stout prive in Den Haag.
Ga al ruim 15 jaar bij haar langs. De laatste keer twee weken geleden. Ze weet dat ik van squirt hou en hanht dan graag boven mijn mond. Dit keer verdronk ze me bijna.
Daarna ging ze op bed staan en squirtte mjjn hele lichaam onder. Zo geil..
Poolse dame super mooi en spreekt goed NL..
Ik kan geen Agatha vinden in de posts voorafgaande die van jou, heb je een link of kun je zeggen wie je precies bedoeld?
Ik kan geen Agatha vinden in de posts voorafgaande die van jou, heb je een link of kun je zeggen wie je precies bedoeld?