Squirten Harderwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze doet geen ontvangst en komt wel naar je toe.... of hotel.
Mega veel squirten en helder / zoete smaak.
 
Ik ken alleen Agatha van stout prive in Den Haag.
Ga al ruim 15 jaar bij haar langs. De laatste keer twee weken geleden. Ze weet dat ik van squirt hou en hanht dan graag boven mijn mond. Dit keer verdronk ze me bijna.
Daarna ging ze op bed staan en squirtte mjjn hele lichaam onder. Zo geil..
Poolse dame super mooi en spreekt goed NL..
 
Ik ken alleen Agatha van stout prive in Den Haag.
Ga al ruim 15 jaar bij haar langs. De laatste keer twee weken geleden. Ze weet dat ik van squirt hou en hanht dan graag boven mijn mond. Dit keer verdronk ze me bijna.
Daarna ging ze op bed staan en squirtte mjjn hele lichaam onder. Zo geil..
Poolse dame super mooi en spreekt goed NL..
Op website staat dat ze 31 jaar, als jij al ruim 15 jaar bij haar komt lijkt me geen goede zaak dat Stout Prive meiden van 15-16 laat werken ;-).
Natuurlijk staat de leeftijd niet goed vermeld op de site.
 
Op website staat dat ze 31 jaar, als jij al ruim 15 jaar bij haar komt lijkt me geen goede zaak dat Stout Prive meiden van 15-16 laat werken ;-).
Natuurlijk staat de leeftijd niet goed vermeld op de site.
Ze is ook geen 31, maar let daar gewoon ook niet op. Het is een mooie blondine en super geil en vooral lief ook. En ja als je van squirten houd.. pfffff net een douche die ineens opengaat.
 
Ik ken alleen Agatha van stout prive in Den Haag.
Ga al ruim 15 jaar bij haar langs. De laatste keer twee weken geleden. Ze weet dat ik van squirt hou en hanht dan graag boven mijn mond. Dit keer verdronk ze me bijna.
Daarna ging ze op bed staan en squirtte mjjn hele lichaam onder. Zo geil..
Poolse dame super mooi en spreekt goed NL..
Ik kan geen Agatha vinden in de posts voorafgaande die van jou, heb je een link of kun je zeggen wie je precies bedoeld?
 
Ik kan geen Agatha vinden in de posts voorafgaande die van jou, heb je een link of kun je zeggen wie je precies bedoeld?

Ik kan geen Agatha vinden in de posts voorafgaande die van jou, heb je een link of kun je zeggen wie je precies bedoeld?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan