Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
MEer aandacht??? Of juist afwerken
Dat kan natuurlijk ook. Maar ik loop al jaren rond daar , en gisteren was ik bij een dame , en ik was haar nog nooit opgevallen.
Dat blijft leuke in SKW , altijd maak je wat mee. De Roemeense accordeonist was er ook weer , maar de dames hebben die niet graag voor hun raam.
Dat laten ze dan wel overduidelijk weten.

Dan kun je er zonder vooroordeel en ervaring in. Dames zullen zien dat je een nieuwe bent dan krijg je ook meer aandacht.
Voor jonge skinny types die wel goed zijn is Anna VR 26 , type Tia Hellebaut van lichaam, lang en slank die valt er op staat meestal in bikini, of die nieuwe Anna VR 8/2 , een schat van een meisje.
Dank je voor de suggesties, ik zal er rekening mee houden en misschien kies ik er nu meteen wel meerdere, aangezien ik vaker in de stad zal zijn 😅 Met 'petit' bedoelde ik eigenlijk meer een klein meisje qua lengte.

Heeft iemand ervaring met de dame in de dagshift achter het raam bij VT48 (waar Amy vroeger zat)? Ze lijkt me nieuw, komt wat gereserveerd over en zit soms een beetje verstopt achter het raam.

Heeft iemand ervaring met de dame in de dagshift achter het raam bij VT48 (waar Amy vroeger zat)? Ze lijkt me nieuw, komt wat gereserveerd over en zit soms een beetje verstopt achter het raam.
Nieuw is ze niet , ze stond vroeger in vingerlingstraat 12/3
Ik denk dat deze draad over haar gaat

Heb haar ooit bezocht id Vingerlingstraat ,toen ik enkele weken geleden haar terug wou bezoeken deed ze nogal heel koeltjes over ik mocht wel binnenkomen maar niet neuken want ze had haar regels ,mss omdat ik haar negeerde ieder keer ik ze voorbij liep en nu wou ik haar bezoeken ,idem met haar vriendin met haar scheve tanden ook een brunette mocht ook bij haar binnenkomen maar dezelfde uitleg omdat haar verjaardag was ,het klopt wel degelijk als je regelmatig wisselt want ik heb enkele vaste dvp 's die ik van tijd op tijd bezoekt ze geirriteerd geraken omdat je niet meer langskomt of geen goeiedag meer zeggen en kwaad kijken,ze zeggen altijd je bent daar vrij in wie je bezoekt ...

Vorige week zag ik nen wandelaar binnengaan en een rondje skw en hij stond al terug buiten das niet voor mij maar een knappe dame

Nee, ik denk toch dat dit een ander meisje is. Deze is schuchterder, maar heeft wel hetzelfde figuur.
Vorige week zag ik nen wandelaar binnengaan en een rondje skw en hij stond al terug buiten das niet voor mij maar een knappe dame
vingerlingstraat of VT?

Terug
Bovenaan Onderaan