CaptainJack
Stamgast
De kans dat iemand met telefoon filmt is vele malen groter
Dat is waar en ook dat vind ik verschrikkelijk. Mis de tijd dat je met je telefoon alleen kon bellen of sms'en.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe kans dat iemand met telefoon filmt is vele malen groter
Naar het MAS via het NAS. Neuken Aan de Stroom.En wat dan nog? Het is de kortste weg naar het MAS !
Ik ben uiteindelijk bij Maria in de Schipperstraat terechtgekomen. Een mooie en sympathieke vrouw met een geweldig figuur. Het enige minpuntje is misschien dat ze zich te veel aanstelt, maar dat vind ik niet erg.En wie is het geworden?
Recensie?Ik ben uiteindelijk bij Maria in de Schipperstraat terechtgekomen. Een mooie en sympathieke vrouw met een geweldig figuur. Het enige minpuntje is misschien dat ze zich te veel aanstelt, maar dat vind ik niet erg.
Welke MariaIk ben uiteindelijk bij Maria in de Schipperstraat terechtgekomen. Een mooie en sympathieke vrouw met een geweldig figuur. Het enige minpuntje is misschien dat ze zich te veel aanstelt, maar dat vind ik niet erg.
Ik ken er 2. De ene , de slanke met prachtige A cup borsten, gaat overigens stoppen eind dit jaar.Welke Maria??
Welke Maria??
Dat verwachtte ik al. Die kan binnen lokken als de beste.Deze dame![]()
Recensie - Maria (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 40/2
Dinsdag ll. al bij haar geweest, topdame en altijd vriendelijk. Probeert je ook steeds te doorgronden en weet wat je graag hebt. Groetjes van Kris aan Maria.www.girlsreview.nl
Bedoel jij maria in de avonddienst van ss 2 k3 ?Ik ken er 2. De ene , de slanke met prachtige A cup borsten, gaat overigens stoppen eind dit jaar.
Je bedoeld Irina/Maria gaat die stoppenIk ken er 2. De ene , de slanke met prachtige A cup borsten, gaat overigens stoppen eind dit jaar.
Nee ergens in januari komt die terug en dan begint er weer nen stoelendansJe bedoeld Irina/Maria gaat die stoppen