Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
40% of 45% het is mij om het even beste sloebers. VT is denk ik nooit volledig bezet geweest. Wat mij vooral interesseert is de kwaliteit van de weinige aanwezige dames. Die laat te wensen over... dan spreek ik natuurlijk over wat mijn smaak is. Siliconen borsten, botox lippen, SM, transen en vatsige dames vallen bij af. Ik heb het meer voor het type Maissa of Lory of Rosi... Daar komt hij spontaan recht van. Recent beweegt er bij het wandelen maar weinig in de broek, helaas.
 
Soms is het goed dat ge uw geld niet spendeerd in skw ik vond het vroeger geweldig dat ik thuis kwam met mijn 50 euro maar nu ga ik toch liever langs bij een favorietje de laatste weken toch 2 keer dat ik mijn geld terug bij had ? Ik hoop dat ze terug komen en niet afhaken of andere plek zoeken om te werken.
 
Soms is het goed dat ge uw geld niet spendeerd in skw ik vond het vroeger geweldig dat ik thuis kwam met mijn 50 euro maar nu ga ik toch liever langs bij een favorietje de laatste weken toch 2 keer dat ik mijn geld terug bij had ? Ik hoop dat ze terug komen en niet afhaken of andere plek zoeken om te werken.
De knapste en mooie verdwijnen.
Komen nog wat matig uitziende en of omgebouwde voor terug.
 
Ik ben vanmiddag weer niets te kort gekomen. Er zat keuze genoeg voor mij. Het is dat ik op voorhand al een afspraak gemaakt had met mijn favoriete dame, en dat ze me met een brede smile op stond te wachten. Anders zou het moeilijk kiezen geweest zijn. 3 van mijn vaste dames waren er, en nog minstens 10 of 15 waar ik ook nog wel eens binnen zou willen gaan. Ik houd ook van naturel. Geen botox, niet te dik. Weinig of geen tattoos, en liefst ook geen siliconen. Beschaafde siliconen die natuurlijk ogen en aanvoelen heb ik geen echt probleem mee.
 
Siliconen borsten, botox lippen, SM, transen en vatsige dames vallen bij af. Ik heb het meer voor het type Maissa of Lory of Rosi... Daar komt hij spontaan recht van. Recent beweegt er bij het wandelen maar weinig in de broek, helaas.
Idem voor mij, ik geef enkel voorkeur aan dames die er naturel uitzien, liefst rustige dames.
Als ik een rondje doe (avondshift), zit er naar mijn gevoel nog genoeg mooie kwaliteit waar ik wel eens wil binnenstappen. Als de meesten uit verlof komen, juichen we het overaanbod toe.
Eerstdaags stap ik na een weekje afwezigheid terug de straten in. Ik ben er van overtuigd dat mijn ogen rollen ondanks de kalmere periode...
In principe stap ik binnen bij mijn vaste dame.
 
Ik ben vanmiddag weer niets te kort gekomen. Er zat keuze genoeg voor mij. Het is dat ik op voorhand al een afspraak gemaakt had met mijn favoriete dame, en dat ze me met een brede smile op stond te wachten. Anders zou het moeilijk kiezen geweest zijn. 3 van mijn vaste dames waren er, en nog minstens 10 of 15 waar ik ook nog wel eens binnen zou willen gaan. Ik houd ook van naturel. Geen botox, niet te dik. Weinig of geen tattoos, en liefst ook geen siliconen. Beschaafde siliconen die natuurlijk ogen en aanvoelen heb ik geen echt probleem mee.
Kijk , de meerderheid van de wandelaars wil hetzelfde type. Gewone frisse meiden. Rest draai je je kop voor weg, en een enkele freak/liefhebber doet die 。
Nog steeds is er wel voldoende keus, maar het is toch vooral een rariteitenkabinet.
Bij veel ramen wil je nog niet gratis binnen.
En dan heb je niet veel aan percentage achter de komma.
 
Idem voor mij, ik geef enkel voorkeur aan dames die er naturel uitzien, liefst rustige dames.
Als ik een rondje doe (avondshift), zit er naar mijn gevoel nog genoeg mooie kwaliteit waar ik wel eens wil binnenstappen. Als de meesten uit verlof komen, juichen we het overaanbod toe.
Eerstdaags stap ik na een weekje afwezigheid terug de straten in. Ik ben er van overtuigd dat mijn ogen rollen ondanks de kalmere periode...
In principe stap ik binnen bij mijn vaste dame.
Avondshift is wel beter ja
 
Kijk , de meerderheid van de wandelaars wil hetzelfde type. Gewone frisse meiden. Rest draai je je kop voor weg, en een enkele freak/liefhebber doet die 。
Nog steeds is er wel voldoende keus, maar het is toch vooral een rariteitenkabinet.
Bij veel ramen wil je nog niet gratis binnen.
En dan heb je niet veel aan percentage achter de komma.
Het gaat eigenlijk niet om het percentage van de bezetting, maar om het percentage van de dames die je aanspreekt ten opzichte van de bezetting. En ik zie er elke keer veel meer die mij aanspreken dan die ik kan bezoeken.
 
Het gaat eigenlijk niet om het percentage van de bezetting, maar om het percentage van de dames die je aanspreekt ten opzichte van de bezetting. En ik zie er elke keer veel meer die mij aanspreken dan die ik kan bezoeken.
Dat was zo in het verleden maar sinds een tijdje toch al niet meer naar mijn oordeel. Ik heb 5 jaar geleden ooit eens Den Haag bezocht. Viel me dat even tegen. Toen heb ik mijn beide handen gekust met ons SKW in de mooiste stad ter wereld. Maar tijden veranderen duidelijk... Los van het aanbod, ook de sfeer achter de ramen nodigt niet echt uit tot een aftastend bezoekje. Ongelukkig uitziende dames, met hier en daar een knapperd, het toch is een vreemde bedoening... Wandelen voor mij is niet online een afspraakje maken en dan lignea recta bij jouw favorietje binnenstappen. Blij voor Janus dat hij zijn favorietjes heeft. Ik zoek die van mij nog altijd... zo'n sexy, speels ding, dat niet te veel zaagt en zich gewoon lekker laat nemen.
 
Wandelen is voor mij ook niet online een afspraak maken. Mijn favoriete dames heb ik door te Wandelen leren kennen, en dan hun nummer gekregen. Als ik zeker wil zijn om évan hun te kunnen bezoeken dan maak ik op voorhand een afspraak, en anders kijk ik ter plaatse wie me aanstaat en waar ik binnen stappen.

Ik ben ook een aantal keren in Den Haag gaan stappen, maar telkens zonder bezoekje terug naar huis gereden.
 
Het is toch ieder jaar zo dat een heel pak dames in hun thuisland zitten tijdens de feestdagen.
Normaal met het grote aanbod hier uit Oost Europa (en orthodox) 🤷‍♂️
Zelf zal ik ook geduldig wachten tot twee toppers terug zijn vanaf half januari.
Beetje geduld mannen en de komkommertijd is terug "pruimentijd" 😜
 
Vandaag geweest, drukke bezeting verschoot er van ,na paar rondjes gekomen bij een binne gegaan dat net aan haar schift begon aan begin van schippers (nr niet naar gekeken ) ,g*d wat en lekkere dame , voor 50 euroo netjes suck & fuck gedaan , ze was blond , klein (had tong piercing ) tattoo op schouder , en echte tietjes , niet te groot niet te klein waar ik lekker mocht aan sabbele ;) , ze was 22 dacht ik en staat er door de weeks ook, iemand die naam of meer info heeft ? dacht iets met en C ..
 
Vandaag geweest, begin was kalm maar naar mate drukkere bezeting verschoot er van ,na paar rondjes gekomen bij een binne gegaan dat net aan haar schift begon aan begin van schippers (nr niet naar gekeken ) ,g*d wat en lekkere dame , voor 50 euroo netjes suck & fuck gedaan , ze was blond , klein (had tong piercing ) tattoo op schouder , en echte tietjes , niet te groot niet te klein waar ik lekker mocht aan sabbele ;) , ze was 22 dacht ik en staat er door de weeks ook, iemand die naam of meer info heeft ? dacht iets met en C ..
 
Waren inderdaad wat meer aanwezigen vanmiddag, of die indruk had ik toch.

Twee - drie toertjes gedaan, ook al wist ik bij ronde 1 al dat ik Georgia nog wat wou ambeteren met flauwe moppen.
En dat hebben we dan maar gedaan.
 
Volgende week spreken we elkaar nog eens. Als het dan niet betert, bekeer ik me tot het mohammedanisme.
Over 2 weken is beter. Van verschillende dames heb ik data gehoord van 15,16 en 18 januari dat ze terug gaan komen. En niet vergeten dat een aantal dames die blijven werken zijn op het punt staan om met verlof te gaan.
 
Over 2 weken is beter. Van verschillende dames heb ik data gehoord van 15,16 en 18 januari dat ze terug gaan komen. En niet vergeten dat een aantal dames die blijven werken zijn op het punt staan om met verlof te gaan.
Janus ze zouden jou operationeel manager moeten maken van het SKW.
En waarom hebben de orthodoxe 3koningen voor de Kerst.
Jij weet namelijk alles.
 
Het staat min of meer gelijk. Net als vroeger ook bij de roomse kerk. Alleen bij ons is het volledig teloor gegaan. Dat is de dag dat de 3 wijzen Jezus berichten in de stal. Je zou het de afsluiting van de kerstperiode kunnen noemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan