Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het over de blonde Selena van SS 30/1 en niet over de zwarte SM meesteres. Ik kan mis zijn maar volgens mij bestaat er nog geen draadje over de blonde Selena.

5ap.gif
 
Vrijdag sinds lange tijd weer eens richting skw vertrokken en dat was geen verkeerde keuze ? Rond de shiftwissel eerste rondje gedaan, heel veel voor mij onbekende nieuwe dames. Maar wat een verademing on daar weer eens rond te wandelen, pfff echt de hemel op aarde en met geen ander rld te vergelijken. Gewoon top, top, top en zoveel keus en zoveel moois, heb me 3x laten verwennen, tussendoor en daarna nog wat bekende cafés bezocht en gegeten, super vrijdag gehad en om 01.00 uur voldaan naar mijn hotel. Publiek lijkt wel iets veranderd, en het schijnt dat na 01.09 het weer 24-uur wordt ? Toch 1 minpuntje want ik werd geweigerd door een van de dames omdat ze dacht dat ik een "sniffer" was ? Ze was waarschijnlijk vergeten dat ik haar voor de lockdown diverse malen bezocht heb ? mocht de pret niet drukken ?
SKW ging om 5 uur open vanmorgen, hoorde ik van de enige dame die er zat, ik dacht 7 uur ?
 
Laatst bewerkt:
Tegen janneke en mieke kan den Antwerp juist met penalties overleven in derde klasse...
Brugge speelt tegen wereldtop. Da mogen die van Antwerpen en Anderlecht niet. Die spelen in derde klasse of zijn uitgeschakeld in Europa....
ofwel ben ik volledig verkeerd ofwel moete gij eens effe herzien vanwaar jij je informatie haalt
Antwerp en anderlecht spelen bij mijn weten niet in derde,is Antwerp niet europees uitgeschakeld en juist is juist jullie spelen tegen den top van europa maar ik denk dat den trainner en voorzitter liever tegen de middenmoot van europa had gespeeld.
Maar zoals jezelf al wel door hebt zit Antwerp de laatste jaren in stijgende lijn op naar den top en elk jaar komen we wat dichter niet slecht als je ziet vanwaar we komen,en eerst den beker gewonnen tegen jullie en dit jaar meerdere transferts voor jullie neus weg gekaapt ........
en je kent het antwerp lied waarschijnlijk wel......brugge,brugge Antwerp komt eraan,Antwerp komt eraan,Antwerp komt eraan
 
Ah, de oogkleppen van de voetbalsupporter... Antwerp is goed bezig omdat er nu geld is, zoals Brugge het Belgisch voetbal domineert omdat ze al 10 jaar lang vollen bak aan het investeren zijn in hun club. Idem Gent en Genk maar met wisselend succes. Anderlecht is pas begonnen met bouwen.

Respect voor de clubs die met visie en hun jeugdopleiding het Belgische voetbal op de kaart zetten, en dit op een financieel gezonde (en eerlijke) manier. Want sorry boys, dat voetbalgeld... ??? Aitorreke als liefhebber kan er zich niet meer mee verzoenen. Het is hem iets te decadent aan het worden. Maar het is de zot die ervoor wil betalen zeker? Brood en spelen, en hop naar het WK in Qatar! ;)
 
Ah, de oogkleppen van de voetbalsupporter... Antwerp is goed bezig omdat er nu geld is, zoals Brugge het Belgisch voetbal domineert omdat ze al 10 jaar lang vollen bak aan het investeren zijn in hun club. Idem Gent en Genk maar met wisselend succes. Anderlecht is pas begonnen met bouwen.

Respect voor de clubs die met visie en hun jeugdopleiding het Belgische voetbal op de kaart zetten, en dit op een financieel gezonde (en eerlijke) manier. Want sorry boys, dat voetbalgeld... ??? Aitorreke als liefhebber kan er zich niet meer mee verzoenen. Het is hem iets te decadent aan het worden. Maar het is de zot die ervoor wil betalen zeker? Brood en spelen, en hop naar het WK in Qatar! ;)
Zonder hier een of ander voetbal chat van te maken,nog 1 reactie hoe denk jij dat dat boeren ploegske Anderlecht en Genk jaren lang aan de top gestaan hebben....simpel omdat er toen al geld was van grote sponsors door bevriende voorzitters of een fusie zoals Genk. En idd nu zit er wat geld bij Antwerp en dat pikt bij de grote jongens van toen
 
Tegen janneke en mieke kan den Antwerp juist met penalties overleven in derde klasse...
Brugge speelt tegen wereldtop. Da mogen die van Antwerpen en Anderlecht niet. Die spelen in derde klasse of zijn uitgeschakeld in Europa....
Brugge is Belgische TOP, kan de komende jaren niemand aan tippen. Daar moet niet achterlijk over gedaan worden, dat is simpelweg realiteit, eender voor welke club je supportert.
Dat heeft met geld te maken. Ja, ik heb fanatiek blauw/zwart bloed in mijn aders van kinds af. Heb een abonnement. Zo heeft ieder zijn clubje.
Ik juich het toe dat Antwerp gekwalificeerd is voor de EL (en dat meen ik oprecht) evenals Genk en Gent. Enkel Anderlecht gun ik de ballen. Laat dat Brussels clubje maar rustig verder wegzakken.
Ik heb er plezier in;)
Brugge in CL dit seizoen, ook ik zie het somber in tegen deze kleppers. Logisch? Ik dacht het net wel.
 
Zouden onze topvoetballers zich ook eens wagen aan het SKW of zou dat veel te min voor hen zijn en ook te risicovol om herkend te worden op straat? ?
Heb ooit eens een profvoetballer van één van de Belgische topclubs gezien die alleen door het SKW aan het wandelen was, met pet en in een dikke regenjas. Aitorreke herkende hem echter meteen. Vernam achteraf dat hij thuis een zwangere vrouw had... Ik zeg hier niet wie het was. Is al 10j geleden of zo. Dat geheim draagt bibi'ke mee in zijn graf of op de uitstrooiweide.
 
Wie heeft ervaring met het blond Latina meisje op VL 18/3? Dagdeel.

Heeft een heel sexy lichaam maar ze kijkt zo ongelukkig vaak dat Aitorreke niet goed weet wat hij er van moet denken... Staat naast de peep show.
 
@Aitor Alvarez Ik wist het ook niet, ik dacht dat skw pas om 7 uur 's-morgens open ging in deze pre-lockdown periode, echter door omstandigheden was ik er zaterdagochtend rond 6 uur en er zaten op dat moment in het hele skw slechts 2 dames, ik zei eerst 1, maar later bleek het 2 te zijn omdat ik eerst dacht dat de dame op ss 10 een schoonmaakster was ( wat oudere NL dame met sm service, heeft een bordje in de kamer met NL). In de vl zat een dame die ik nog kende van voor corona. Ik vroeg aan haar de openingstijden en zij zei dat ze er al vanaf 5 uur mogen zitten. En over vanaf 1 september tijden zeiden zowel de NL dame als deze dame dat de openingstijden weer teruggaan naar de pre-corona tijden dus 24 uur geopend.
 
@Aitor Alvarez Ik wist het ook niet, ik dacht dat skw pas om 7 uur 's-morgens open ging in deze pre-lockdown periode, echter door omstandigheden was ik er zaterdagochtend rond 6 uur en er zaten op dat moment in het hele skw slechts 2 dames, ik zei eerst 1, maar later bleek het 2 te zijn omdat ik eerst dacht dat de dame op ss 10 een schoonmaakster was ( wat oudere NL dame met sm service, heeft een bordje in de kamer met NL). In de vl zat een dame die ik nog kende van voor corona. Ik vroeg aan haar de openingstijden en zij zei dat ze er al vanaf 5 uur mogen zitten. En over vanaf 1 september tijden zeiden zowel de NL dame als deze dame dat de openingstijden weer teruggaan naar de pre-corona tijden dus 24 uur geopend.

Zoals ik ergens anders al schreef MOGEN op dit moment de dames beginnen werken om 5u00.
's Avonds moet alles dicht om 1u00.

Vanaf 1 september wijzigen de shiften wellicht. Het zou kunnen dat het SKW terug 24/24 open gaat maar er circuleert ook een gerucht dat alles dicht zou moeten tussen 4u00 en 7u00.

't Stad zal daar eerstdaags een beslissing in nemen en die communiceren naar de raamverhuurders. Pas na die communicatie zullen de dames zekerheid hebben over de nieuwe shifturen.
 
Zoals ik ergens anders al schreef MOGEN op dit moment de dames beginnen werken om 5u00.
's Avonds moet alles dicht om 1u00.

Vanaf 1 september wijzigen de shiften wellicht. Het zou kunnen dat het SKW terug 24/24 open gaat maar er circuleert ook een gerucht dat alles dicht zou moeten tussen 4u00 en 7u00.

't Stad zal daar eerstdaags een beslissing in nemen en die communiceren naar de raamverhuurders. Pas na die communicatie zullen de dames zekerheid hebben overat hun de nieuwe shifturen.
Heb al van verschillende meisjes gehoord dat hun raamverhuurders hen vertelde dat het terug 24/24 open zal gaan! Don't shoot the messanger
 
Heb ooit eens een profvoetballer van één van de Belgische topclubs gezien die alleen door het SKW aan het wandelen was, met pet en in een dikke regenjas. Aitorreke herkende hem echter meteen. Vernam achteraf dat hij thuis een zwangere vrouw had... Ik zeg hier niet wie het was. Is al 10j geleden of zo. Dat geheim draagt bibi'ke mee in zijn graf of op de uitstrooiweide.
Vele jaren geleden zag ik ooit eens in skw de toenmalige eigenaar van Lierse (zeg gerust de kerel die de club in de afgrond duwde). Ben 100% zeker dat hij het was. Zijn gezicht niet eens half verstopt. Moet toch kunnen ;)
Deze man woont allang niet meer in België dus 'who cares 'dat dit hier wordt vermeld.
 
Vele jaren geleden zag ik ooit eens in skw de toenmalige eigenaar van Lierse (zeg gerust de kerel die de club in de afgrond duwde). Ben 100% zeker dat hij het was. Zijn gezicht niet eens half verstopt. Moet toch kunnen ;)
Deze man woont allang niet meer in België dus 'who cares 'dat dit hier wordt vermeld.
Den Egyptenaar dus???
 
@Hollebolleke , bedoel je deze blonde sexpoes met haar sexy kontje in je topic van Alina?
Laura ss 35/1
PS. Achtergrond van die foto's zijn wel interessant. Hebben jullie ook dat marihuanapijpje op de achtergrond gezien? Of hoe noemt zoiets? Laura, Laura toch... :sneaky:
 
PS. Achtergrond van die foto's zijn wel interessant. Hebben jullie ook dat marihuanapijpje op de achtergrond gezien? Of hoe noemt zoiets? Laura, Laura toch... :sneaky:
Haha, goed gezien en jij maar denken dat ze zo onschuldig is ?
beetje offtopic: heb ooit eens het verhaal gelezen van een gestoorde fan die het adres van zijn favo had achterhaald door de reflectie in haar pupillen ? om maar aan te geven wat een foto allemaal kan onthullen.
edit: En wat een beetje verlichting kan doen ? foto 7 van de minis, zou ik haar zo voorbijlopen, foto 9 wow ? dan ben ik verkocht. Weet iemand of zij ooit in de vl heeft gestaan? En wie is die dame op het bed? ?
 
Laatst bewerkt:
@Hollebolleke , bedoel je deze blonde sexpoes met haar sexy kontje in je topic van Alina?
Laura ss 35/1
Inderdaad. Eens je daar bent binnengestapt bent, zal je andere dames even niet meer bezoeken:p Schattig, sexy, grappig, fun verzekerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan