Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wanneer ik de nachtshift vergelijk tussen het SKW (antwerpen) en de Aarschotstraat (Brussel) dan is het er veel veiliger.
Wie schrik heeft in het SKW kan best niet naar de aarschotstraat komen
Heeft niets met schrik te maken , en da weet ik ook wel het verschil tussen Antwerpen en Brussel, nog meer gespuis!!!!!!!!!. Natuurlijk is het schiyveilig de laatste jaren ( veel politie op straat ook in burger) maar ik bedoel dat als je je auto wat verder in een zijstraat hebt geparkeerd is het toch zo safe niet meer, en dan bedoel ik s'nachts en niet in de avond (20/21/22/23uur)
 
@Likker69 boy is het toonvoorbeeld van de bange blanke man. Ik woon al bijna heel mijn leven in Antwerpen en nog nooit iets meegemaakt. Toch niets zorgwekkends waarmee ik niet gezegd heb dat het allemaal peis en vree is in de mooiste stad ter wereld maar jouw doemdenken is zo typisch, en eigenlijk zo achterhaald. B o r i n g !

Antwerpen is veilig en wordt goed beheerd. De echte zware criminaliteit zit ondergronds boys. Ik zou meer schrikken hebben van die rotzooi van 3M dan ons Mo'ke met zijn LV tasje.
 
Avond of nacht is een GROOT verschil
Likker, ik heb zeer vaak gewandeld tot 2 à 3 uur s nachts. Soms zelfs tot 4 uur. Ik weet dus waarover ik spreek.
Eerst in brussel en na al 25 jaar in Antwerpen. Brussel is shit.
In Antwerpen, zoals gezegd nooit problemen gehad.
Nb: ben wel een weekwandelaar. In het weekend zal het wel wat ruiger zijn. Maar dat is overal zo.
 
Heeft niets met schrik te maken , en da weet ik ook wel het verschil tussen Antwerpen en Brussel, nog meer gespuis!!!!!!!!!. Natuurlijk is het schiyveilig de laatste jaren ( veel politie op straat ook in burger) maar ik bedoel dat als je je auto wat verder in een zijstraat hebt geparkeerd is het toch zo safe niet meer, en dan bedoel ik s'nachts en niet in de avond (20/21/22/23uur)
Likker, mijn zoon woont op 100 meter van het SKW, namelijk Klapdorp met zijn gehele gezin. Als het een onveilige buurt was, op elk moment van de dag zou ik het wel weten. Niet dus....
 
je moet gewoon eenmaal begrijpen dat sommige wandelaars niet zo heel veel gewend zijn en al heel gauw bang en angstig worden om het geringste, ik daarentegen ben dol op die grimmige sfeer in de diepe nacht, en ik heb ook nog nooit problemen gehad snachts in de duitse en belgische raambuurten, maar misschien komt dat wel doordat ik zelf een dubieuze achtergrond heb :ninja:
 
En ik ben geboren en getogen in Antwerpen ok, en heb anders zien veranderen en dat alleen door dat gespuis!!! Hoe kom het dat je in de week bijna geen café niet meer open vind????? En dan bedoel ik een serieus café he, ni waar da zatte schele zitten?? Leg da is uit brouwer??vroeger keizerlei geen vreemdeling te zien , nu gesloten, waarom denkt ge
We hebben het over het SKW. Dit is een forum voor hoerenlopers van Antwerpen.
Blijkbaar wil je per se je levensvisie hier vermengen met een discussie over het SKW.
Er zijn genoeg fora van groezelige partijtjes waar je met je mening terecht kan.
Zoals reeds gezegd: ik kom er vaak, heb er familie wonen op een hondertal meter ervan. Het SKW is veilig....
I rest my case.
 
Ik wil toch even reageren op voorgaande berichten. Gespuis vind je overal. Ik ben een multicultureel ingestelde man. Ras maakt niet uit. We zijn allen mensen van vlees en bloed. Ik las enkele berichten over onze Marokkaanse medemens. Shame er zo over te spreken.
Wat is het verschil tussen allochtonen die in groepjes dames lastig vallen of Westerse jeugdige zatlappen die hetzelfde doen in het weekend? Exact hetzelfde in mijn ogen.
Skw is superveilig. Ik ben een avondwandelaar.
Heb er nog nooit problemen gehad en voel me steeds veilig. Elk hoekje in het hele schipperskwartier, elk raam is voorzien van camerabewaking.
De meeste zeurkneuten (die binnen zijn) zijn meestal nog onze Westerlingen omdat ze wat extra minuutjes willen voor 50 lappen. Ik weet waar ik over spreek. Mijn vaste dame vertelde het me eens.
Er rijdt continu politie rond, wees maar zeker dat er meerdere politie in burger ronddwaalt.
Schrijvers kunnen best even nadenken voor ze dergelijke sensatieberichten verzenden.
Overvallen zal je er echt niet worden ondanks je schorem over al kan vinden. Ik zie het eerder op de Meir of in omliggende straten gebeuren.
Case closed. Ik kom er niet meer op terug.
Dit is een hoerenforum, geen forum waar allochtonen met de grond moeten gelijk gemaakt worden.
Politieke voorkeuren horen hier niet thuis.
 
Ik lees hier toch ook vooral veel verhalen die me doen denken aan de "bange blanke man". Ik vrees dat het heel dikwijls gaat om mensen van buiten de stad die het niet echt gewend zijn van in een multiculturele omgeving te leven.

Het lijkt hier soms wel of er worden elke nacht wandelaars overvallen en/of vermoord in het SKW en dat is dus helemaal NIET het geval. Het SKW is een zeer veilige wandelbuurt die op verschillende manieren "bewaakt wordt"

Wie echt zo bang is moet maar thuis in zijn zetel blijven liggen denk ik dan.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen kan hier blijven over doorgaan natuurlijk.
De ene zal zichzelf iets veiliger voelen dan de andere op straat maar dat heeft dan vooral met je eigen karakter en veiligheid te maken denk ik.
Niemand kan hier toch ontkennen dat er tegenwoordig meer "allochtone groepen" rondlopen in deze buurt eens het donker begint te worden?
En ze voelen zich interessant omdat ze in groep zijn, ze spreken in hun eigen taaltje en proberen bewust mensen "schrik" aan te jagen met hun gedrag omdat ze in hun eigen land ook de baas mogen spelen over de vrouwen en ze er totaal geen respect voor hebben.
Ik ben van het principe, als ze mij met rust laten, dan laat ik hen ook met rust.
Echter als er zo'n rare kwiet op je komt afgestormd, dan zou ik toch ook even nadenken over hoe ik zou reageren (los van wat hij zou vragen of doen).
Mij lijkt het me logisch dat je eerste reactie in zo'n buurt waar je plots een groepje of een "strange" persoon op je af komt, zou zijn dat je ze toch even zal knijpen.
Eerlijk? Ik vertrouw gewoon niemand in deze buurt in de latere uurtjes... allochtoon of niet.
Er lopen genoeg gekken op deze wereld die zelfs voor €0,50 je zouden omleggen.
Heel veel respect voor onze dappere boys hier die lopen te vertellen dat ze totaal geen schrik hebben en zich zodanig veilig voelen om daar met een gerust geweten (met cash geld op zak) gewoon zonder zorgen rond te lopen in de late uurtjes.
Denk dat sommigen er niet bij vertellen dat ze nog voor het donker is, al liggen te snurken met hun dikke pens.
Soit, elk z'n mening en er mag gerust iemand van onze helden mee met mij op stap gaan in de late uurtjes om mij een "safe" gevoel te geven, terwijl ik er een lekkere dame zal uitkiezen! ?
O ja en als je je veilig voelt omdat je af en toe een combi ziet passeren... geloof me... tegen dat zij in actie komen is het al lang met je gebeurt. ?
Dit is de enige waarheid! Iedereen dit gelezen? Ok dan
 
Die groepjes Vlamingen met maghrebijnse achtergrond vallen best mee hoor. Zeer behulpzame sloebers. Ze vragen altijd of je problemen hebt en zo. Aitorreke kan er geen kwaad woord over zeggen. :p

Bibi'ke hier heeft wel een keer neus tegen neus gestaan met zo'n collega wandelaar. Uiteindelijk wat over en weer gescheld. Hij zei iets over mijn moeder, alsof me dat dan op één of andere manier zou moeten kwetsen. Iets met familie eergevoel bij die gasten denk ik, weet ik veel. Aitorreke laat zich niet intimideren, no way José. Zaak is uiteindelijk zonder veel bloedvergieten afgelopen.

Verder dan dat en een verdwaalde landloper die wat geld komt vragen, dus niets bijzonders meegemaakt in de nacht. Dan stoor ik me nog meer aan die tamzakken die daar over dag op de trappen van de Villa Tinto samentroepen. Ik heb één gouden regel in het SKW: ofwel wandel je door ofwel ga je binnen. Maar begin daar geen samenscholingen te organiseren hé.

Dat gezegd zijnde, blij dat SKW weer langer open is. Ken je minder tijdsdruk en stress als je 's avond eens de drang voelt om te neuken.
 
Ik zou zeggen als je u 's avonds of 's nachts niet veilig voelt blijf er gewoon weg, maar kom de mensen die er wel (willen) rondlopen aub niet wijsmaken dat ze hun leven lopen te riskeren ofzo ;)
Ik vind dit trouwens een goed forum waar members op een respectvolle manier met elkaar omgaan, die aggressieve toon van @Likker69 verpest de sfeer hier wel op die manier.

Soit, ik ga straks voor het eerst sinds de heropening nog eens overdag, benieuwd welke dames ik tegenkom :)
 
Mocht 't stad hier meelezen: zet eens rap weer wat zitgelegenheid terug op het Falconplein, en doe eens iets aan die vreselijke urinoirs in het SKW. Gisteravond was het heel druk en je rook de pis tot ver voorbij die plasmuren. De mannen moeten daar in een zwembad van zeik staan. Wat is dat nu. Willen die van 't stad dat we gaan wildplassen misschien?

Tegenover vroeger vind ik toch veel van de basisinfrastructuur aan het verdwijnen. (En tijdens het wandelen heb ik niet altijd zin in een pint, dus om dan altijd in een café te moeten zitten, nee dank u.)
 
Ze kunnen het maar horen, hé :p

Iets anders, gisteren heb ik mij verlekkerd aan Talia (VT D) en Jasmine (SS10/3), zie recensies. Terwijl ik dat deed zag ik enkele andere geile kandidates. Weet iemand meer over deze (nachtshift):

  • Vingerlingsstraat 6/1: lange blondine, vaak met haar lange, stijle haar in een hoge paardenstaart. Heel goedlachs in haar raam, maar ik vind geen recensies.
  • Schippersstraat 24/1: prachtige brunette die erg lijkt op Carla die vroeger jaren in SS39 (of minestens ter hoogte van dat raam) werkte in de nachtshift. Deze meid had krullen in haar bruine haar. Weet iemand meer?
 
Mocht 't stad hier meelezen: zet eens rap weer wat zitgelegenheid terug op het Falconplein, en doe eens iets aan die vreselijke urinoirs in het SKW. Gisteravond was het heel druk en je rook de pis tot ver voorbij die plasmuren. De mannen moeten daar in een zwembad van zeik staan. Wat is dat nu. Willen die van 't stad dat we gaan wildplassen misschien?

Tegenover vroeger vind ik toch veel van de basisinfrastructuur aan het verdwijnen. (En tijdens het wandelen heb ik niet altijd zin in een pint, dus om dan altijd in een café te moeten zitten, nee dank u.)
Urinoir aan de verversrui en dan die pisbak aan de even kant van de straat, spoot vorige week het water tegen je lichaam ipv dat het netjes naar beneden liep, was ook fijn zo'n pisbak douche ??
Het kleine pleintje Falconrui hoek Hessenbrug heeft nog een paar bankjes, vorige week heerlijk even gezeten om een broodje te eten, 4 min. lopen sta je aan het begin van de vr.
 
Ik lees hier toch ook vooral veel verhalen die me doen denken aan de "bange blanke man". Ik vrees dat het heel dikwijls gaat om mensen van buiten de stad die het niet echt gewend zijn van in een multiculturele omgeving te leven.

Het lijkt hier soms wel of er worden elke nacht wandelaars overvallen en/of vermoord in het SKW en dat is dus helemaal NIET het geval. Het SKW is een zeer veilige wandelbuurt die op verschillende manieren "bewaakt wordt"

Wie echt zo bang is moet maar thuis in zijn zetel blijven liggen denk ik dan.
Helemaal mee eens is het klassieke voorbeeld van bang in het donker. Het is de meeste zo ingepeperd dat donker de associatie met angst opwekt, donker bos, donkere man etc. terwijl er feitelijk niets gebeurt behalve dat de straatlantaarns aangaan. Deze mensen zijn waarschijnlijk ook bang als het licht uitgaat in de slaapkamer ? skw is de veiligste wijk van Antwerpen en omstreken. Fleur die meisjes nou eens op en trek een paar flappen uit je broekzak ook in de nacht, je zal een betere ervaring hebben dan thuis in de slaapkamer ? en als je thuiskomt kan je lekker wegdromen met de gedachte over je volgende bezoekje, en voor de mede nacht-wandelaars, veel neukplezier straks ?
 
Helemaal mee eens is het klassieke voorbeeld van bang in het donker. Het is de meeste zo ingepeperd dat donker de associatie met angst opwekt, donker bos, donkere man etc. terwijl er feitelijk niets gebeurt behalve dat de straatlantaarns aangaan. Deze mensen zijn waarschijnlijk ook bang als het licht uitgaat in de slaapkamer ? skw is de veiligste wijk van Antwerpen en omstreken. Fleur die meisjes nou eens op en trek een paar flappen uit je broekzak ook in de nacht, je zal een betere ervaring hebben dan thuis in de slaapkamer ? en als je thuiskomt kan je lekker wegdromen met de gedachte over je volgende bezoekje, en voor de mede nacht-wandelaars, veel neukplezier straks ?
klopt volledig , er is camera toezicht , politie komt regelmatig door de straten anoniem en per combi ! naar mijn ervaring is gent al veel minder aangenaam na zonsondergang er is een stuk waar ze niet kunnen komen met hun combi en dan nog gezwegen over de dronken noord franse kabaalmakers waar menig meisje ook over klaagt !! let op ik kom in beide rosse buurten zowel s'avonds als s'nachts zonder mij onveilig te voelen ! brussel valt al helemaal buiten de categorie van veilige buurt , daar kom ik niet meer aangezien het antwerpse aanbod de rest toch overstijgt
 
ja , zal haar wel zijn , wanneer ik bij haar ben binnen geweest laat ik wel een berichtje achter
Tenzij ik eerder binnenstap, dan laat ik het jou wel weten :)

Later in de week zal ik nog eens gaan stappen in skw, zal erop letten of ze er is.
Heb ze al dikwijls zien staan, smal sexy kontje de ene sigaret na de andere paffend.

Er is zoveel keuze, ik wissel vaak van dame.
Desondanks zie je er steeds waar je eens wil binnenstappen. Bij haar heb ik dat gevoel ondanks ergens iets me nog tegenhoudt.
 
klopt volledig , er is camera toezicht , politie komt regelmatig door de straten anoniem en per combi ! naar mijn ervaring is gent al veel minder aangenaam na zonsondergang er is een stuk waar ze niet kunnen komen met hun combi en dan nog gezwegen over de dronken noord franse kabaalmakers waar menig meisje ook over klaagt !! let op ik kom in beide rosse buurten zowel s'avonds als s'nachts zonder mij onveilig te voelen ! brussel valt al helemaal buiten de categorie van veilige buurt , daar kom ik niet meer aangezien het antwerpse aanbod de rest toch overstijgt
Volgens mij al eens eerder opgeschreven, Brussel hoorde ik altijd goede verhalen over van medewandelaar in het skw, dus op een mooie zomernacht richting Brussel, wat viel dat tegen, straat lag open, kon nauwelijks wandelen, overal verbouwingen, ook bij het station en verder op, beetje vieze straten, apart gedeelte met hoofdzakelijk donkere dames en dan die aparte cafe achtige gelegenheden met een soort van madame. Zaten overigens wel een paar leuke dames.
Maar kan niet tippen aan het skw. Over Duitsland hebben ze het ook steeds, maar daar nooit geweest ook niet in de andere be raambuurten zoals gent enz. zou die toch wel eens willen bezoeken. Denk dat ik nog wel eens naar Brussel ga al is het voor mij wel weer een stuk verder rijden. Skw blijft toch echt de nr. 1, en nu helemaal sinds de 24-uurs shift ? Den Haag is drama, vindt ik, geleenstraat ooit de topper van de rld's is op sterven na dood, doub is aan een heropleving bezig, maar beide natuurlijk veel kleinschaliger dan het skw.
 
Laatst bewerkt:
Die groepjes Vlamingen met maghrebijnse achtergrond vallen best mee hoor. Zeer behulpzame sloebers. Ze vragen altijd of je problemen hebt en zo. Aitorreke kan er geen kwaad woord over zeggen. :p

Bibi'ke hier heeft wel een keer neus tegen neus gestaan met zo'n collega wandelaar. Uiteindelijk wat over en weer gescheld. Hij zei iets over mijn moeder, alsof me dat dan op één of andere manier zou moeten kwetsen. Iets met familie eergevoel bij die gasten denk ik, weet ik veel. Aitorreke laat zich niet intimideren, no way José. Zaak is uiteindelijk zonder veel bloedvergieten afgelopen.

Verder dan dat en een verdwaalde landloper die wat geld komt vragen, dus niets bijzonders meegemaakt in de nacht. Dan stoor ik me nog meer aan die tamzakken die daar over dag op de trappen van de Villa Tinto samentroepen. Ik heb één gouden regel in het SKW: ofwel wandel je door ofwel ga je binnen. Maar begin daar geen samenscholingen te organiseren hé.

Dat gezegd zijnde, blij dat SKW weer langer open is. Ken je minder tijdsdruk en stress als je 's avond eens de drang voelt om te neuken.
Tot hoe laat is het nu open? Niet meer tot 1 uur dus??
 
Terug
Bovenaan Onderaan