Geen idee van de situatie op dit moment of de komende dagen. Ik denk dat maar kan het je niet bevestigen of ontkennen...Je mag er niet parkeren. Maar doorrijden wel ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen idee van de situatie op dit moment of de komende dagen. Ik denk dat maar kan het je niet bevestigen of ontkennen...Je mag er niet parkeren. Maar doorrijden wel ?
k denk dat deze straat zal gebruikt worden voor het opstellen van de ploegen bussen en - volgwagens, hulpdiensten, motoren, pers, ..... maw de sliert die achter de renners rijdt.De ronde rijd niet door de Brouwersvliet . Wel door Italië lei en de Meir .
Ik ben er Donderdag nog geweest, mij niet opgevallen dat er waarschuwingen stonden dat je vanaf Vrijdagavond er niet meer kan parkeren, en aan de opmerking van B200 te zien ben ik niet de enige.Geld automaat was gisteren avond (rond 24u) weer buiten gebruik.
Rond 1u was de Brouwersvliet afgesloten want een peloton takelwagens was begonnen met alles weg te slepen wat er nog stond en het stond gewoon nog ram vol![]()
Vandaag vertrekt de Cyclo tour Flanders voor de gewone fietsers en natuurlijk moet de baan vrijgehouden worden , stad Antwerpen betaalt een grote som aan de organisatie om te kunnen starten in Antwerpen ,het geld of pot moet ook ergens terug gedicht worden en zo'n massa takelkosten voor de automobilist die toevallig alleen nog maar kan parkeren in die straat is meer dan welkom ,mss bewust gedaan ..... a propos die loonsverhoging is niks vergeleken als je de gemeentebelasting en KI inkomen toeslag al heeft opgemerkt in het geniep voor een percentage heeft verhoogt valt in het niets ,geen enkele burger die er iets over zegt ,betalen moet je toch ,ze geven iets maar nemen het terug op een laffe manier ivm de loonsverhogingIk ben er Donderdag nog geweest, mij niet opgevallen dat er waarschuwingen stonden dat je vanaf Vrijdagavond er niet meer kan parkeren, en aan de opmerking van B200 te zien ben ik niet de enige.
In Belgie kunnen ze nog veel leren over het plaatsen van borden en wegwijzers.
Aan de rechterkant kan je nog parkeren. Als er plaats isKunnen ze nog even een wipje maken voor ze gaan koersen.
Ramen altijd van links naar rechts.weet niet vanaf waar de telling loopt, 2e raam
Ja. Allemaal niet zo speciaal hoorDus als er aan weerszijden ramen zijn loopt de telling tegengesteld?
Als ge van de vingerling komt zijt ge wel van links bezig dan is het correctRamen altijd van links naar rechts.
(Van op straat kijkend naar de ramen)
Zijt ge over de dame bezig met de donkere huid lang haar want die is hier nog maar recent en daar is zeker nog niets over geschrevenweet iemand of er een recensie is van eva op verversrui 5? 2e raam als je van vingerlingstraat verversrui binnenwandelt, vond ze wel lekker, maar ze werkt hier nog maar net en kon geen review/recensie terugvinden dus heb het er niet op gewaagd. denk dat het verversrui 5.2 is maar kan ook verversrui 5.4 zijn, weet niet vanaf waar de telling loopt, 2e raam van nummer 5 verversrui vanuit vingerlingstraat.
Het is wel logisch. Het is de manier van tellen die overal gehanteerd wordt, en dat al voor tientallen jaren. Je schrijft ook van links naar rechts, dus niets logischer dan ook van links naar rechts te tellen.Nee, echt logisch is het niet, want de huisnrs lopen niet in tegengestelde richting.
Huisnummers gaan oplopend in de richting weg van het gemeente- of stadhuis.Nee, echt logisch is het niet, want de huisnrs lopen niet in tegengestelde richting.
Inderdaad, en ook hier is links toonaangevend. Linkerzijde van de straat is altijd de oneven zijde, en begint met nummer 1 en dan oplopend. Rechts is altijd de even nummering.Huisnummers gaan oplopend in de richting weg van het gemeente- of stadhuis.
In mijn gedachten wereld staan raamnummers los van huisnummers dan is van links naar rechts weer wel logisch![]()
En ook de nummering van VT volgt eigenlijk dezelfde regel. Oplopend van links naar rechts.Nee, is in alle straten hetzelfde. Alleen in VT wordt de nummering gevolgd die zij zelf op de deuren aangebracht hebben.
Dat klopt enigszins. Loopt inderdaad op van links naar rechts. Het is alleen anders in het opzicht dat je niet aan je linkerhand de oneven nummers hebt, en aan je rechterhand de even nummers, maar gewoon door nummeren. Maar VT is dan ook geen officiële straat.En ook de nummering van VT volgt eigenlijk dezelfde regel. Oplopend van links naar rechts.
Andree of Andrea noemt ze 14/2 er zijn recensies over, de taal is iets minder maar goede service welWie weet hoe de dame op vingerling 12/3 (denk ik) in de dagshift heet? Staat er meestal in een witte body. Klein meisje, donkerblond haar.
Ziet er interessant uit, maar na de laatste paar matige bezoeken in skw eerst maar eens reviews lezen![]()
Ik hoop beter dan gisteravond, want toen viel het niet mee. Bijna geen aantrekkelijke dames vrij, steeds meer Latinas en shemales.Vrolijk Pasen voor iedereen . Idealen dag voor jullie paaseieren te laten verwennen.
Gisteren namiddag was het nog redelijk goed .Ik hoop beter dan gisteravond, want toen viel het niet mee. Bijna geen aantrekkelijke dames vrij, steeds meer Latinas en shemales.