Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rare opmerking, als je vaste dames kent en daar langere tijd binnen bent dan kan je toch een relaxte band hebben waarin alles gemoedelijker gaat?
Geen rare opmerking maar een terechte opmerking.
Er zullen altijd wel dames zijn die je moet teleurstellen door haar niet meer te bezoeken of een ander te bezoeken.
Frustrerend voor de dame en ook een beetje voor jezelf vind ik tenminste als je respect hebt voor die dames.
Ge kunt natuurlijk ook niet iedereen blijven bezoeken maar veel van die dames hebben het al moeilijk en er is uiteraard een concurrentiestrijd.
Als ze je eens een ander pand zien binnen gaan hebben zal het niet gemoedelijker aan toe gaan als je eens terugkomt.
 
Hoe moet ik die teleurstellen? Ik begrijp je punt niet
Als je andere dames niet bezoekt die je al bezocht hebt moet je die toch teleurstellen, niet?
Uit al wat je schreef kan ik toch opmaken dat je meer dan eenzelfde dame bezocht en eens eentje dan links laat liggen of bezoek je dan telkens een dame en als die er niet is ga je gewoon naar huis.
Toch zo moeilijk niet?
 
Ik ben een normale vent en bezoek verschillende dames, zoals de meesten hier. En ja sommigen wat vaker. En dames zijn professioneel die weten dat de meeste mannen wisselend bezoeken dus geen probleem. Wat heeft dat te maken met kleding uit te trekken voor of na betalen? Want daar hadden we het over voordat deze vreemde switch en opmerkingen kwamen zonder enige aanleiding....
 
Je bent toch zo'n geweldige aardige vent , je bent knap en je brengt flink geld mee.
En dan loop je haar raampje voorbij en komt er een sukkel .
En dan is een dame van plezier ( maar ook van geld) niet teleurgesteld??
Dus als ik je interessante mededeling goed begrijp, is voor jouw d'en Johny n'en geweldige aardige en knappe vent, en al de andere wandelaars sukkels.....
Allez, bedankt man....;):ROFLMAO:
 
@Johnnywalk en @Janus , kunnen jullie met jullie populariteit nog wel normaal door het SKW lopen ? Je moeten toch continu dames teleurstellen.?
Wat een rare opmerking weer.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Gewoon open en eerlijk zijn tegenover de dames. Ze weten allemaal dat ik ook andere dames bezoek. Kennen ook een aantal namen van andere dames. Sommigen zijn zelfs vriendinnen. Dan zijn ze nooit teleurgesteld.

En ook niet raar doen zoals sommige anderen die hun vaste dame niet durven passeren als ze eens naar een ander gaan. Gewoon langs wandelen. Even zwaaien en lachen. Soms even een praatje maken. Zo moeilijk is het allemaal niet.
 
Wat een rare opmerking weer.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Gewoon open en eerlijk zijn tegenover de dames. Ze weten allemaal dat ik ook andere dames bezoek. Kennen ook een aantal namen van andere dames. Sommigen zijn zelfs vriendinnen. Dan zijn ze nooit teleurgesteld.

En ook niet raar doen zoals sommige anderen die hun vaste dame niet durven passeren als ze eens naar een ander gaan. Gewoon langs wandelen. Even zwaaien en lachen. Soms even een praatje maken. Zo moeilijk is het allemaal niet.
En toch zijn er veel die het niet appreciëren dat je bij een ander gaat!
 
En toch zijn er veel die het niet appreciëren dat je bij een ander gaat!
Dat is dan hun probleem.
Als ze reageren is het gedaan en gaan we bij een andere vaste dame. Simpel.
Maar ik kan zeggen dat bij mij dit nog nooit een probleem is geweest. Van de eerste keer weten ze dat ze niet de enigsten zijn. En blijkbaar hebben ze daar geen probleem mee.
 
Ik snap nog steeds de wending van het onderwerp van betaalmoment naar nu discussie of dames het wel of niet ok vinden dat je andere dames ook bezoekt... 2 totaal verschillende onderwerpen. Dan hebben die dames het wel zwaar als ze al hun klanten ook elders zien gaan....

Ps ik ben geen leuke populaire knappe man, ik ben eerder onaantrekkelijk, ouder etc. daarom bezoek ik paysex dames😉
Dag iedereen, ik ga maandagmiddag voor de eerste keer sinds lange tijd naar Antwerpen. Ik sta open voor jullie aanbevelingen in Schippersstraat.
Lees de vele recensies eens en zoek daar je eigen type en smaak uit? Daar zijn die recensies juist voor🙃
 
Laatst bewerkt:
Ik snap nog steeds de wending van het onderwerp van betaalmoment naar nu discussie of dames het wel of niet ok vinden dat je andere dames ook bezoekt... 2 totaal verschillende onderwerpen.
Oke oke.
Ga rustig zitten
Ik leg het stapsgewijs uit.

Het begint ermee , je betaalt vaak/ soms achteraf.
Ik zou dat verwarrend vinden , maar goed daar gaat het niet om .
Ik betaal NOOIT achteraf.
Als je achteraf mag betalen dan ben je voor de DVP in kwestie een betrouwbare geliefde klant die ze graag binnenheeft.
Je bent populaire Piet.
Kortom je bent gezien. En ze zien je dan ook . Zo lang het duurt dan.
Want je moet je top-contact toch onderhouden .En dan red je niet alleen met een praatje.
Want elke dame zit wel eens in het raam , en je hoeft echt niet elke avond bij dezelfde.
Maar wel regelmatig. Je moet dus een dame soort van afwijzen.
Juist omdat sommigen meer dan een klant zijn Maar soort goede vriend.
Een goede vriend die wel makkelijk een paar honderd neergooit, dat dan weer wel. Best een verschil voor de dame of ze die nu wel of niet heeft verdiend.
Daar moet ze 4 sloebers voor doen.

Daarom ga ik wat minder close zijn met dames die ik bezoek. Ook omdat ik van verandering houd.
Als je maar weinig dames bezoekt hoef je er ook maar weinig voorbij te lopen.

Er zijn dames die echt wel laten merken indien je minder komt dan voorheen. Dat heb ik al.
Gek genoeg ook nog die goed €€ maken ook nog.
Ik vind het beetje ongepast namen te noemen wie.

Ik hoop dat het nu eenvoudig genoeg is opgeschreven. Je weet het hier niet meer he.
 
Laatst bewerkt:
Dat is dan hun probleem.
Als ze reageren is het gedaan en gaan we bij een andere vaste dame. Simpel.
Maar ik kan zeggen dat bij mij dit nog nooit een probleem is geweest. Van de eerste keer weten ze dat ze niet de enigsten zijn. En blijkbaar hebben ze daar geen probleem mee.
Precies dit. Bij mij exact hetzelfde.

Ze weten dat ze niet de enige zijn, en dat weten ze vanaf de eerste keer. Maar ze weten ook dat, zo lang ze me een goede service geven, ik regelmatig terug zal komen.
 
@Acht is meer dan duizend , je maakt het te groot. Dames weten dat mannen overal heen gaan en weten ook dat dat juist vaak goed is tegen verveling en het gevaar snel op dezelfde dame uitgekeken te raken waardoor en klant uiteindelijk helemaal niet meer of minder komt.

Als ik met bepaalde dames een vertrouwensband heb wil dat niet zeggen dat ik een populaire piet ben of een geweldig iemand en de rest sukkels, dat vind ik een vreemde en niet juiste constatering. De dames zien mij vaak genoeg lopen of zelfs in hun zelfde pand bij een ander naar binnen gaan of weten zelfs wie mijn meest favoriete dames zijn. Sommigen gevens zelfs een seintje als ze denken dat ik voor bepaalde dame kom om te zeggen dat ze er wel is maar ff bezet, gewoon uit professionele vriendelijkheid of collegiateit. In Den Haag zitte bv mijn favoriete dames in hetzelfde pand en wordt er hartelijk gegroet in de gang als ik met andere dame binnenloop of soms trio voorgesteld.

Gewoon positive mensen met goede energie en onderling vertrouwen wat ze bij meerdere klanten hebben.

Ze willen of hoeven geen topcontact te onderhouden ze weten hoe het vak werkt en in mijn geval hoe vaak en verschillend ik dames bezoek. Zelfs een praatje bij het raam wat ik probeer af te houden omdat ik dan inderdaad niet de indruk wil wekken dat ik ze kies probeer ik vanuit mezelf niet te doen, maar aantal geven zelf dan met gebaar of apje een seintje voor korte groet etc. Ik maak dan altijd netjes kort het gebaar als ik naar ze toeloop met mijn hand het praatgebaar zodat ze weten dat ik niet binnenkom. En dan vaak zeggen ze come on we know you. En dan volgt een kort praatje over de bussiness daar en vragen ze ook vaak hoe het elders is in raambuurten of bij de meiden in hun raambuurt en hoe het met mij is, het weer etc.

Normaal sociaal contact zonder verwachtingen of negatieve insteek. Overigens als ik langer blijf voor sessie plan ik dat meestal in via afspraak per app dus dan weten ze dat ik voor hun kom. Het is allemaal niet zo spannend of bijzonder hoor.
 
Vandaag was in in Antwerpen dus ja dan moet je ook gewoon als die hard hoerenloper even het SKW in.
Het was voor een maandag in de middag nog een redelijke bezetting al heb ik het weleens drukker gezien.
Het aantal bordjes met nog kamers te huur spreken denk ik ook wel in de wandelaar zijn nadeel, en nog een paar zaken dicht wegens...

Al met al zaten er schat ik een dame of 40 toch nog wel en een stuk of 7/8 goede optick fucks.
Waarvan 1 voor mij met afstand de lekkerste was ze had een body die was gewoon voor mij een 10 zo mooi en een heel mooi gezicht.
Maja het was wel een jong Roemeentje en ondanks een vriendelijk gesprek toch voor een andere gekozen.
Ze was gewoon eigenlijk te mooi om voor 50 euro te kunnen pakken dus ik vreesde voor een catch.
Uiteindelijk een dame genomen waarvan ik de naam intussen al niet meer weet in de Villa Tinto.
Maar achteraf spijt dat ik voor die 50 euro toch niet de gok gewaagd heb :cry: :poop:
 
Terug
Bovenaan Onderaan