Johnny Walk
Meubelstuk
Ja daar zijn ze juist voor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog helemaal niets van gemerkt. Ik betaal wel meestal €100 voor een half uur, maar ben dan wel vrijwel altijd 35 tot 40 minuten binnen en soms nog langer. Ook mag ik hun dan beffen en vaak nog uitgebreid ook. Er wordt dus eigenlijk altijd minimaal 25 minuten gesekst voor die €100.Meer en meer dames passen hun prijzen aan als is het niet rechtstreeks maar via tijdaanpassing. Vroeger kreeg je 20min voor je 50€ en nu dus nog 15min. Een wasje vooraf, een wasje achteraf, kleren uit, kleren aan : dan ben je al bijna 10min kwijt van je kwartiertje. Ze verplichten je zo om voor minimum 30min te boeken. En ook beffen was vroeger inbegrepen maar sommigen rekenen daar nu ook extra voor. Een gewone werkman die 15€ netto per uur verdiend en 8u per dag werkt komt zo aan 120€. Sommige dames denken ook dat wij thuis een ezeltje hebben staan dat geld kan schijten. Niet dus. En dan vragen ze zich af : ""Hoe komt het toch dat er minder en minder wandelaars zijn? ""
15 min praten 45 min seks is gelijk aan 60 min .Nog helemaal niets van gemerkt. Ik betaal wel meestal €100 voor een half uur, maar ben dan wel vrijwel altijd 35 tot 40 minuten binnen en soms nog langer. Ook mag ik hun dan beffen en vaak nog uitgebreid ook. Er wordt dus eigenlijk altijd minimaal 25 minuten gesekst voor die €100.
Je bent een zondagskind @JanusNog helemaal niets van gemerkt. Ik betaal wel meestal €100 voor een half uur, maar ben dan wel vrijwel altijd 35 tot 40 minuten binnen en soms nog langer. Ook mag ik hun dan beffen en vaak nog uitgebreid ook. Er wordt dus eigenlijk altijd minimaal 25 minuten gesekst voor die €100.
Ja dat sommige geluksvogels extra tijd krijgen dat is niet de norm. Ik zie veel mannen en jongens heel rap terug buiten komen .Schipperskwartier is van groot naar klein gegaan en de prijzen is van klein naar groot gegaan .
Ja maar jij hebt honderdduizend jaar wandelervaring , en dan werkt die intuïtie wel. Maar wandel je nog maar kort en je hebt een paar foute vrouwen dan wordt je onzeker.Ik lees de recensies wel, maar houd er geen rekening mee bij mijn keuze bepaling. Juist omdat iedereen een andere smaak heeft. Ik ga op mijn eigen intuïtie af.
Ja, dat is hetzelfde ....Misschien kun je me beter een geluksvogel noemen.![]()
![]()
Kom al 20 jaar bij dezelfde dame en heeft geen prijsstijging plaats gevondenSchipperskwartier is van groot naar klein gegaan en de prijzen is van klein naar groot gegaan .
Mijn vaste dame heeft aangegeven enkel bij nieuwe klanten een hogere prijs te vragen, zo zullen er wel meer te werk gaan.Kom al 20 jaar bij dezelfde dame en heeft geen prijsstijging plaats gevonden
Prijs is al van de invoering van de euro, dus meer dan 20 jaar hetzelfde. Probeer maar eens uit te rekenen wat je nu zou moeten betalen als zij ook aan prijsindexering zouden doen.Schipperskwartier is van groot naar klein gegaan en de prijzen is van klein naar groot gegaan .
Dus gewoon voor alle nieuwe klanten WEL verhoogde prijzen!Mijn vaste dame heeft aangegeven enkel bij nieuwe klanten een hogere prijs te vragen, zo zullen er wel meer te werk gaan.
Prijs van sexwerk komt tot stand door vraag en aanbod. Net zoals huizenprijzen!Prijs is al van de invoering van de euro, dus meer dan 20 jaar hetzelfde. Probeer maar eens uit te rekenen wat je nu zou moeten betalen als zij ook aan prijsindexering zouden doen.
Alle prijzen worden in principe bepaald door vraag en aanbod. Alleen voor levensmiddelen is anders omdat je daar niet zonder kunt. Als langer met onze auto blijven rijden, of minder snel een nieuwe smartphone kopen zullen ook die prijzen dalen om ons zover proberen te krijgen sneller een nieuwe aan te schaffen, maar zo lang we dat niet doen blijven ze stijgen. En ook de huizenprijzen blijven stijgen ondanks een dalende vraag.Dus gewoon voor alle nieuwe klanten WEL verhoogde prijzen!
Prijs van sexwerk komt tot stand door vraag en aanbod. Net zoals huizenprijzen!
En de vraag naar sex is enorm afgenomen, te zien aan de weinige wandelaars!
Dus met andere woorden is het beter dat wij de dames minder gaan bezoeken . Dan hebben die minder inkomsten . Kom er automatisch een prijsdaling ?Alle prijzen worden in principe bepaald door vraag en aanbod. Alleen voor levensmiddelen is anders omdat je daar niet zonder kunt. Als langer met onze auto blijven rijden, of minder snel een nieuwe smartphone kopen zullen ook die prijzen dalen om ons zover proberen te krijgen sneller een nieuwe aan te schaffen, maar zo lang we dat niet doen blijven ze stijgen. En ook de huizenprijzen blijven stijgen ondanks een dalende vraag.
Een groot deel van de wandelaars zijn ook Marokkaanse en Turkse jongens, arbeidsmigranten uit Oost Europa , asielzoekers uit Syrië Irak etc, Afrikanen en straatschoffies.Dus gewoon voor alle nieuwe klanten WEL verhoogde prijzen!
Prijs van sexwerk komt tot stand door vraag en aanbod. Net zoals huizenprijzen!
En de vraag naar sex is enorm afgenomen, te zien aan de weinige wandelaars!
Niet direct stoppen . Gewoon gaan verminderen kan ik wel in optie nemen. Tegenwoordig bezoek mijn vaste dvp gemiddeld 4 a 5 keer per maand telkens voor een volledige uur . Maandelijks ontvang zij van mij wel een mooi bedrag.Of gewoon stoppen als je je hobby te duur vind worden.
Dat geldt voor mij hetzelfde, en dan tussendoor bezoek ik nog wat andere dames. Meestal voor een half uur.Niet direct stoppen . Gewoon gaan verminderen kan ik wel in optie nemen. Tegenwoordig bezoek mijn vaste dvp gemiddeld 4 a 5 keer per maand telkens voor een volledige uur . Maandelijks ontvang zij van mij wel een mooi bedrag.
Ik ga dat doen wat gaan verminderen. Want ergens is dat weggegooid geld. Het is een nutteloze investering.Dat geldt voor mij hetzelfde, en dan tussendoor bezoek ik nog wat andere dames. Meestal voor een half uur.
Huizenprijzen in Nederland zijn de laatste 3 maanden ruim 7% gestegen.En ook de huizenprijzen blijven stijgen ondanks een dalende vraag.
Dat zal van regio tot regio verschillen. Bij ons is er een groot aanbod, wel vooral in de duurdere sector, maar de prijzen blijven stijgen.Huizenprijzen in Nederland zijn de laatste 3 maanden ruim 7% gestegen.
Grootste oorzaak: Heel weinig aanbod, met een stabiele vraag
Nee, 50 Euro is niet te duur, maar door de onderlinge concurrentie zal het kwaliteitsniveau een stijgende lijn krijgen.Dus met andere woorden is het beter dat wij de dames minder gaan bezoeken . Dan hebben die minder inkomsten . Kom er automatisch een prijsdaling ?
Akkoord 50 € is niet duur. Met het nadeel dat je na 15 minuten terug buiten staat.Nee, 50 Euro is niet te duur, maar door de onderlinge concurrentie zal het kwaliteitsniveau een stijgende lijn krijgen.
Probeer maar eens te bedenken, hoe weinig wandelaars nog de meiden in het SKW zouden bezoeken, als zij ook aan prijsindexering zouden doen.Probeer maar eens uit te rekenen wat je nu zou moeten betalen als zij ook aan prijsindexering zouden doen.
En als voordeel dat als het tegen valt je maar 50 euro kwijt bent. In de privéontvangst ben je in dat geval minimaal het dubbele kwijt.Met het nadeel dat je na 15 minuten terug buiten staat.