dickdebock
Meubelstuk
Als je echt bang bent van transkes, kan je nog altijd preventief een soepbord achter in je broek steken he... 
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat Keep dreaming stiekem een trans liefhebber is , hij probeert het nog te negeren door zulke berichten te schrijven maar ik denk dat hij ze wel ziet zittenWat is eigenlijk het probleem? Je komt me bang over als ze op het raam tikken.
Als ik iemand op een raam hoor tikken, negeer ik dit en stap gewoon voort, problem solved.
Thv SS38/1 zit zo eentje 's avonds die bij wijze van spreken het raam half kapot klopt om aandacht te krijgen. Dan stap je daar zonder enig oogcontact toch gewoon voorbij? Aan den overkant zit nog zo eentje met een bril (weet nog altijd niet of het een trans of vrouw is...) die kletst tegen het raam. Denk je dat ik die 1 blik gun?
Transkes in het gekende hoekje hetzelfde, negeren toch?
Als ik een plaske ga doen in die stinkbakken en er loert/tikt er eentje, so what?
Mag je denken wat ik wil of niet wil.Ik denk dat Keep dreaming stiekem een trans liefhebber is , hij probeert het nog te negeren door zulke berichten te schrijven maar ik denk dat hij ze wel ziet zitten![]()
Dat is Monica daar bestaat al een topic over is echt een topperIemand ervaring met de lang benige vrij grote dame met olijf bruin kleurige huid tint, Verversrui 14. Ze werkt zowel over de middag als s'avonds. Haar borsten zijn ook groot, een c of een d cup. Ik heb haar 2 maal gespot (op het zelfde adres). Ze droeg telkens een zwarte string met een assortie koordjes bh, die haar 'tweeling' perfect tot hun recht laten komen. Toch lieten zich enkele twijfels over de authenticiteit
hiervan, mij alsnog niet overstag gaan. Too good to ben true? Ze is wel vriendelijk als je voorbij haar venster passeert. Ze heeft zwart haar en draagt grijs zilveren lange schoenen.
Iemand ervaring met de lang benige vrij grote dame met olijf bruin kleurige huid tint, Verversrui 14. Ze werkt zowel over de middag als s'avonds. Haar borsten zijn ook groot, een c of een d cup. Ik heb haar 2 maal gespot (op het zelfde adres). Ze droeg telkens een zwarte string met een assortie koordjes bh, die haar 'tweeling' perfect tot hun recht laten komen. Toch lieten zich enkele twijfels over de authenticiteit
hiervan, mij alsnog niet overstag gaan. Too good to ben true? Ze is wel vriendelijk als je voorbij haar venster passeert. Ze heeft zwart haar en draagt grijs zilveren lange schoenen.
Wie zijn dat?Ik ben vanmiddag na 5 jaar weer op het skw. Zijn er nog topdames zoals Maria en Gabriella te vinden?
jaIk ben vanmiddag na 5 jaar weer op het skw. Zijn er nog topdames zoals Maria en Gabriella te vinden?
Gabriella is al lang gestopt, Maria is met vakantieWie zijn dat?
Heb met beide top ervaringen gehad, ook trio's. In die tijd stond Ruru ook nog in skw. (Nu Den Haag)Gabriella is al lang gestopt, Maria is met vakantie
Maria verlofIk ben vanmiddag na 5 jaar weer op het skw. Zijn er nog topdames zoals Maria en Gabriella te vinden?
Wie zijn dat?
Ze steekt meestal dr tong uit naar je als ze geïnteresseerd is. Beetje treiterend type…Weet iemand naam van die kortharige dame, Schipperstraat 45 of 47 meestal in de nacht, tegenover de snackbar.
Is onlangs ook naar de zonnebank geweest hahah is helemaal oranje gekleurd. Heb dr laatst bezocht maar ben dr naam vergeten. Ze vertelde me dat ze al langer dan 10 jaar in skwwerkte.
Is beetje een 'aparte' dame, op een goede manier… heeft ook een geile tattoo net boven dr kont. Vind dat altijd zo geil stoten…
Tegen mij had ze het over een half jaarDaarstraks horen zeggen dat
maar 30 dagen zou blijven ?![]()
Recensie - Llana, Antwerpen, Schippersstraat 38/5
Gisteren Llana bezocht na lange tijd , was weer top zoals vroeger en ze zag er zeer goed uit! Haar heerlijk lang 👅👅👅, en nog verschillende standjes . Voldaan naar huiswww.girlsreview.nl
is dit reactie op mijn post hierboven? Zoja, bedankt.Daarstraks horen zeggen dat
maar 30 dagen zou blijven ?![]()
Recensie - Llana, Antwerpen, Schippersstraat 38/5
Gisteren Llana bezocht na lange tijd , was weer top zoals vroeger en ze zag er zeer goed uit! Haar heerlijk lang 👅👅👅, en nog verschillende standjes . Voldaan naar huiswww.girlsreview.nl
Weinig reactie op deze zever. Ook overdag toppers genoeg in het skw. Een paar gekende trans-ramen zijn al jaren dezelfde.Iedereen weet het nu.
Op de dag moet je niet zijn in SKW.
Ja voor transen misschien.
Die gasten staan altijd naar je te loeren , stelletje geile kerels.
Als je ze een blik geeft , slaan ze aan.
Dat is wel minpuntje van SKW al die transen
Je kan daar niet op voort gaan, vorige keer zei ze definitief te stoppen en zie ze is er terug en nu zou het voor een half jaar zijn dat ze hier zal zijn. Ze vertoont al langer kenmerken van labiliteit. Voor de liefhebbers geniet ervan zolang ze er is.Tegen mij had ze het over een half jaar
Er zal geen raambuurt beter zijn...Weinig reactie op deze zever. Ook overdag toppers genoeg in het skw. Een paar gekende trans-ramen zijn al jaren dezelfde.
Wat hebben sommigen nu aan zulk een dwaze verzinzels. Noem es een raambuurt waar het beter is overdag?
Geen enkele! Het is inderdaad wat minder dan een aantal jaren geleden, maar het SKW is nog steeds het beste aanbod voor overdag.Noem es een raambuurt waar het beter is overdag?
Niks is perfect...Oke het is de beste raambuurt daar ga ik in mee. Maar is alles dan perfect daar?
Voor sommigen is wat de meisjes hen vertellen een soort van evangelie, en zij voelen zich dan de apostel die het hier op het forum moet komen verkondigen ...Je kan daar niet op voort gaan, vorige keer zei ze definitief te stoppen en zie ze is er terug en nu zou het voor een half jaar zijn dat ze hier zal zijn. Ze vertoont al langer kenmerken van labiliteit. Voor de liefhebbers geniet ervan zolang ze er is.
3 tot 4x meer betalen bij privé dames? Waar ga jij zeg? Ik merk dat pzc bv vaker inbegrepen is en er andere extra's bespreekbaar zijn dan in het SKW.Geen enkele! Het is inderdaad wat minder dan een aantal jaren geleden, maar het SKW is nog steeds het beste aanbod voor overdag.
Als de wandelaars die op redelijke afstand van Antwerpen wonen nu eens wat vaker het SKW bezoeken i.p.v. naar privédames te gaan waar je 3 tot 4 keer meer moet betalen, dan trekt het vanzelf bij en komen er meer dames en dan ook meer klanten. En dan loont het ook weer voor de wandelaars die wat verder wonen om het SKW te bezoeken.
Dat zal bij Hans in Gelderland zijn dan3 tot 4x meer betalen bij privé dames? Waar ga jij zeg? Ik merk dat pzc bv vaker inbegrepen is en er andere extra's bespreekbaar zijn dan in het SKW.
Oké, ietsje overdreven. Maar 2 keer meer is het toch wel, hoor. De privédames vragen tegenwoordig vaak 100-120 euro voor een vluggertje.3 tot 4x meer betalen bij privé dames
Ook twee keer duurder is wat overdreven.Oké, ietsje overdreven. Maar 2 keer meer is het toch wel, hoor. De privédames vragen tegenwoordig vaak 100-120 euro voor een vluggertje.
Ik heb er helemaal niks mee, ik zie liever de dame eerst voordat ik naar binnen ga. Bovendien vind ik het risico op een teleurstelling veel groter. Maar dat is een andere discussie.
Ik blijf er wel bij dat het SKW nog steeds de moeite waard is en hoop dat het niet in een negatieve spiraal terecht komt. Zo'n ramenbuurt moet je koesteren. Je beseft het pas als het er niet meer is. Ik spreek uit ervaring, heb nu, ruim 18 jaar na sluiting, nog steeds heimwee naar dat andere SKW (Spijkerkwartier Arnhem)