Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe Nederlandse Daisy zou iets voor jou kunnen zijn, maar ik weet niet of die op zondag werktNogal spontaan dit, ik wist ook niet eerder dat ik vandaag hier zou zijn. Dus sorry voor het late vragen, maar in de hoop een goede tip te krijgen:
Wie werkt vandaag, spreekt Nederlands doet aan tongzoenen, heeft geen piercings (een navelpiercing kan ik nog net aan tolereren) of tattoos (een heel kleintje kan ik nog door de vingers zien) en heeft bij voorkeur natuurlijke
Zelfs voor 500 € vind je dat hier niet. Blijven jullie lekker in Den Haag rondfietsen joh.. Missen we niks aanDaar heeft hij het niet over (50 euro)
Dat maak jij er van.
Deze gast is wel een gewaardeerd lid met 14 recensies. Kan jij niet zeggen met 1 stuks.
Nogal spontaan dit, ik wist ook niet eerder dat ik vandaag hier zou zijn. Dus sorry voor het late vragen, maar in de hoop een goede tip te krijgen:
Wie werkt vandaag, spreekt Nederlands doet aan tongzoenen, heeft geen piercings (een navelpiercing kan ik nog net aan tolereren) of tattoos (een heel kleintje kan ik nog door de vingers zien) en heeft bij voorkeur natuurlijke borsten?
Privéomtvangst / club mag evt ook als je dat toevallog weet.
Alvast bedankt, maar ik verwacht niets hoor. Ik weet dat ik laat ben met mijn vraag
In andere raambuurten ben ik ze tegenkomen, met de uitzondering van de natuurlijke borsten. Dus waarom hier niet? Lage kans, maar als iemand het weet, graag!Dat je laat bent is één ding, maar je eisen liggen wel hoog, ik vrees dat je in het SKW niemand gaat vinden die hier allemaal aan voldoet...
Dat heb ik niet gezegd en is ook niet waar.En liefst voor 50 € ook nog.
Ik spreek geen FransIn VT zit een Milf wel Franstalig mss iets voor u?
De Nederlandse Daisy zou iets voor jou kunnen zijn, maar ik weet niet of die op zondag werkt
Wil jij echt tongzoenen met een dame die misschien kort ervoor iemand met teveel geld zonder condoom gepijpt heeft????
![]()
Veel dames en klanten gebruiken voor en na mondspoeling hoor.Wil jij echt tongzoenen met een dame die misschien kort ervoor iemand met teveel geld zonder condoom gepijpt heeft????
![]()
De Nederlandse Daisy werkt meestal ergens rond SS 27. Heeft geschreven briefjes aan het raam hangen met haar en dat ze Nederlandse is.In andere raambuurten ben ik ze tegenkomen, met de uitzondering van de natuurlijke borsten. Dus waarom hier niet? Lage kans, maar als iemand het weet, graag!
Dat heb ik niet gezegd en is ook niet waar.
Ik spreek geen Frans
In welke straat en op welk nummer werkt ze? Dan kan ik kijken of ze er is. Kon haar op deze website niet vinden. Alleen haar Bulgaarse naamgenote
Dat wel, maar niet allemaal. Zeker klanten niet zo vaak.Veel dames en klanten gebruiken voor en na mondspoeling hoor.
Haar niet gezien. Wel veel knappe jonge vrouwen aan die kant van de straat, maar om ze allemaal af te gaan of ze NL spreken en zoenen, geen zin in.De Nederlandse Daisy werkt meestal ergens rond SS 27. Heeft geschreven briefjes aan het raam hangen met haar en dat ze Nederlandse is.
Dat wel, maar niet allemaal. Zeker klanten niet zo vaak.
Daar heeft hij het niet over (50 euro)
Dat maak jij er van.
Deze gast is wel een gewaardeerd lid met 14 recensies. Kan jij niet zeggen met 1 stuks.
Daisy met haar Amsterdams accent die is toch ook wel 60+ , of is dat een nieuw model? Ik zag haar daar 25 jaar terug al.De Nederlandse Daisy werkt meestal ergens rond SS 27. Heeft geschreven briefjes aan het raam hangen met haar en dat ze Nederlandse is.
Dat wel, maar niet allemaal. Zeker klanten niet zo vaak.
Beetje laat maar voor volgende keer dan, bij mijn weten is er in het skw maar één te vinden die hiervoor in aanmerking komt, wel één van topkwaliteit.Nogal spontaan dit, ik wist ook niet eerder dat ik vandaag hier zou zijn. Dus sorry voor het late vragen, maar in de hoop een goede tip te krijgen:
Wie werkt vandaag, spreekt Nederlands doet aan tongzoenen, heeft geen piercings (een navelpiercing kan ik nog net aan tolereren) of tattoos (een heel kleintje kan ik nog door de vingers zien) en heeft bij voorkeur natuurlijke borsten?
Privéomtvangst / club mag evt ook als je dat toevallog weet.
Alvast bedankt, maar ik verwacht niets hoor. Ik weet dat ik laat ben met mijn vraag
60+ misschien nog niet, maar 50+ is ze volgens mij wel.Daisy met haar Amsterdams accent die is toch ook wel 60+ , of is dat een nieuw model? Ik zag haar daar 25 jaar terug al.
Weet iemand wie die dame is van de nachtshift op Schippersstraat 32/1 met haar enorme kont..
Mvg
Dat is Denisa. Stond vroeger op SS 22/2. Zaterdag een superdate mee gehad. Een absolute topper met gevoel voor humor.Gisteren in de dagploeg stond er een wonderschone dame op Schippersstraat 31. Is iemand al bekend met haar? Volgens mij is ze nieuw, tenminste ik heb haar nog niet eerder zien staan.
Ik had helaas geen puf meer na een uitgebreide sessie met Monica van VvR.
Toch wel: https://www.girlsreview.nl/threads/denisa-roe-schippersstraat-41-3.25488/#post-1047598Dat is Denisa, en zij heeft voorheen inderdaad op SS 22/2 gestaan. Ik kan ook geen recensies over haar vinden. Wel twee andere Denisa's, maar denk niet dat één van die topics over deze Denisa gaat.
Daar twijfel ik toch sterk aan. Al die recensies zijn van de avondshift, en SS 41. Denisa zei dat ze op SS 22/2 gewerkt heeft en heeft met geen woord over SS 41 gesproken. Ik heb haar in het verleden wel op SS 22 gezien in de dag. Het zou dan betekenen dat ze dubbele shifts werkte vroeger.
zijn daar recensies van??Je bedoelt Marylin met haar elektrische fiets ? Die is wel vaak vrij , dat is een voord