Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nogal spontaan dit, ik wist ook niet eerder dat ik vandaag hier zou zijn. Dus sorry voor het late vragen, maar in de hoop een goede tip te krijgen:
Wie werkt vandaag, spreekt Nederlands doet aan tongzoenen, heeft geen piercings (een navelpiercing kan ik nog net aan tolereren) of tattoos (een heel kleintje kan ik nog door de vingers zien) en heeft bij voorkeur natuurlijke
De Nederlandse Daisy zou iets voor jou kunnen zijn, maar ik weet niet of die op zondag werkt

Daar heeft hij het niet over (50 euro)
Dat maak jij er van.
Deze gast is wel een gewaardeerd lid met 14 recensies. Kan jij niet zeggen met 1 stuks.
Zelfs voor 500 € vind je dat hier niet. Blijven jullie lekker in Den Haag rondfietsen joh.. Missen we niks aan
En misschien is net die ene recensie van mij hier, zo'n meid. Kan je daar lekker voor het raam staan wachten voor ze weer eens buitenkomt , na een uurtje of twee , nadat weer ene Hollander daar weer ettelijke honderden heeft gelaten.

gisteren na lange tijd weer in skw geweest. een aantal oude gezichten zijn er nog. een hoop nieuwe meiden voor mij en dat vinden wandelaars natuurlijk altijd fijn.
half 3 aangekomen en zocht de juiste dame voor ronde 1, dit is julia geworden op schipperstraat 6/8 als ik het goed heb. was prima bezoek. denk dat ik haar 10 jr geleden ook een x bezocht had.
Ronde 2 bij Daria geweest. zeer mooie dame met mooie ogen en kapsel en figuur. prima bezoek.

daarna inderdaad gezien dan het aantal meiden fors naar beneden ging. op zoek geweest naar angel (nl) maar die was er om 2045 nog niet. uiteindelijk nog bij raisa beland op schipperstraat 11 in de buurt.
kon niet langer blijven ivm treinvervoer deze keer.
was wel kapot toen ik weer in het haagse was. zeker voor herhaling vatbaar.

recencies volgen later

Nogal spontaan dit, ik wist ook niet eerder dat ik vandaag hier zou zijn. Dus sorry voor het late vragen, maar in de hoop een goede tip te krijgen:
Wie werkt vandaag, spreekt Nederlands doet aan tongzoenen, heeft geen piercings (een navelpiercing kan ik nog net aan tolereren) of tattoos (een heel kleintje kan ik nog door de vingers zien) en heeft bij voorkeur natuurlijke borsten?

Privéomtvangst / club mag evt ook als je dat toevallog weet.

Alvast bedankt, maar ik verwacht niets hoor. Ik weet dat ik laat ben met mijn vraag
:cool: op redlights.be zoeken zou ik zeggen in skw gaat je dat helaas niet vinden

Dat je laat bent is één ding, maar je eisen liggen wel hoog, ik vrees dat je in het SKW niemand gaat vinden die hier allemaal aan voldoet...
In andere raambuurten ben ik ze tegenkomen, met de uitzondering van de natuurlijke borsten. Dus waarom hier niet? Lage kans, maar als iemand het weet, graag!
En liefst voor 50 € ook nog.
Dat heb ik niet gezegd en is ook niet waar.
In VT zit een Milf wel Franstalig mss iets voor u?
Ik spreek geen Frans
De Nederlandse Daisy zou iets voor jou kunnen zijn, maar ik weet niet of die op zondag werkt

In welke straat en op welk nummer werkt ze? Dan kan ik kijken of ze er is. Kon haar op deze website niet vinden. Alleen haar Bulgaarse naamgenote

Laatst bewerkt:
In andere raambuurten ben ik ze tegenkomen, met de uitzondering van de natuurlijke borsten. Dus waarom hier niet? Lage kans, maar als iemand het weet, graag!

Dat heb ik niet gezegd en is ook niet waar.

Ik spreek geen Frans

In welke straat en op welk nummer werkt ze? Dan kan ik kijken of ze er is. Kon haar op deze website niet vinden. Alleen haar Bulgaarse naamgenote
De Nederlandse Daisy werkt meestal ergens rond SS 27. Heeft geschreven briefjes aan het raam hangen met haar en dat ze Nederlandse is.
Veel dames en klanten gebruiken voor en na mondspoeling hoor.
Dat wel, maar niet allemaal. Zeker klanten niet zo vaak.

Dat is Denisa, en zij heeft voorheen inderdaad op SS 22/2 gestaan. Ik kan ook geen recensies over haar vinden. Wel twee andere Denisa's, maar denk niet dat één van die topics over deze Denisa gaat.

De Nederlandse Daisy werkt meestal ergens rond SS 27. Heeft geschreven briefjes aan het raam hangen met haar en dat ze Nederlandse is.

Dat wel, maar niet allemaal. Zeker klanten niet zo vaak.
Haar niet gezien. Wel veel knappe jonge vrouwen aan die kant van de straat, maar om ze allemaal af te gaan of ze NL spreken en zoenen, geen zin in.

Ik weet dat ik kritisch ben hoor. Of goed of niet. Scheelt me wel weer een paar euro :)

Wie werkt vandaag, spreekt Nederlands doet aan tongzoenen, heeft geen piercings (een navelpiercing kan ik nog net aan tolereren) of tattoos (een heel kleintje kan ik nog door de vingers zien) en heeft bij voorkeur natuurlijke borsten?

Privéomtvangst / club mag evt ook als je dat toevallog weet.

Alvast bedankt, maar ik verwacht niets hoor. Ik weet dat ik laat ben met mijn vraag
Beetje laat maar voor volgende keer dan, bij mijn weten is er in het skw maar één te vinden die hiervoor in aanmerking komt, wel één van topkwaliteit.

Weet iemand wie die dame is van de nachtshift op Schippersstraat 32/1 met haar enorme kont..
Mvg

Laatst bewerkt:
Gisteren in de dagploeg stond er een wonderschone dame op Schippersstraat 31. Is iemand al bekend met haar? Volgens mij is ze nieuw, tenminste ik heb haar nog niet eerder zien staan.
Ik had helaas geen puf meer na een uitgebreide sessie met Monica van VvR.

Gisteren in de dagploeg stond er een wonderschone dame op Schippersstraat 31. Is iemand al bekend met haar? Volgens mij is ze nieuw, tenminste ik heb haar nog niet eerder zien staan.
Ik had helaas geen puf meer na een uitgebreide sessie met Monica van VvR.
Dat is Denisa. Stond vroeger op SS 22/2. Zaterdag een superdate mee gehad. Een absolute topper met gevoel voor humor.

Terug
Bovenaan Onderaan