Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echt wel. Uiteraard gaat het vooral om de eurootjes die je achter laat, maar voor de meeste dames maakt het echt wel uit of er een klik is met de klant of niet.
Ja bedoelde ik ook , je kan geen klik hebben en geld kwijt zijn ,dus het moet voor hun gevoel ook goed zitten voor betere service te krijgen , die briefjes krijgen ze zwz klik of geen klik

Ja bedoelde ik ook , je kan geen klik hebben en geld kwijt zijn ,dus het moet voor hun gevoel ook goed zitten voor betere service te krijgen , die briefjes krijgen ze zwz klik of geen klik
Ja maar de kans is groot dat er geen klik is er geen volgende keer meer komt en dan blijft het bij die eenmalige briefjes. Dus als dame is het belangrijk dat er een klik is met een klant waar ze zich goed bij voelt als ik het zo mag zeggen ervoor zorgt dat die tevreden buiten gaat zodat die makkelijk terugkeerd. En zo creeer je een goed clieenteel al is dat mss gemakkelijker gezegd als gedaan maar dat is de theorie.

Echt wel. Uiteraard gaat het vooral om de eurootjes die je achter laat, maar voor de meeste dames maakt het echt wel uit of er een klik is met de klant of niet.
Ik ga het misschien te eenvoudig voorstellen, wanneer gaan ze je weigeren en wanneer mag je binnen?
Je hebt geen geld maar er is een klik of er is geen klik maar je hebt geld ?

Ik ga het misschien te eenvoudig voorstellen, wanneer gaan ze je weigeren en wanneer mag je binnen?
Je hebt geen geld maar er is een klik of er is geen klik maar je hebt geld ?
Eenvoudig antwoord zonder geld zal er geen klik komen. En wanneer gaan ze weigeren dat zal op hun buikgeboel zijn als iemand passeert die hun niet aanstaat dat is het beginstadium. En als je met veel geld voor het raam staat te zwaaien is er mss veel mogelijk maar betekend nog niet dat er een klik is alleen zal de raam gemakkelijk opengaan.

Ik zal jullie iets vertellen . En dat is echt waar. Ik heb eens meegemaakt dat ik heel lang door een dame werd geweigerd. Na verschillende pogingen werd ik steeds geweigerd door haar. Op een slag en een keer liet ik mijn 2 vingers zien en dat was mijn bod maar evengoed zeg ze van neen . Exact de volgende dag . Zij ik tegen haar.ik ben toch niet welkom bij u. . Ze deed haar raampje open en zegt ze mij . Wat wil je en ik antwoordde daarop een volledig uurtje bij jouw doorbrengen. Plotseling was ze van gedachte veranderd. Sindsdien ben ik altijd welkom bij haar. Het is de ping ping dat telt. Het is gewoon financiële klik tussen de klant en de dame zelf. Hoe groter het bedrag zoveel beter zal de klik zijn .

Eenvoudig antwoord zonder geld zal er geen klik komen. En wanneer gaan ze weigeren dat zal op hun buikgeboel zijn als iemand passeert die hun niet aanstaat dat is het beginstadium. En als je met veel geld voor het raam staat te zwaaien is er mss veel mogelijk maar betekend nog niet dat er een klik is alleen zal de raam gemakkelijk opengaan.
Als ze al weinig klanten heeft zal ze niet snel weigeren denk omdat elke euro welkom is.

Terug
Bovenaan Onderaan