Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenScrol wat naar boven en daat staat het antwoord.....Hallo allemaal,
Ik wil morgen naar het kwartier gaan, maar hoe zijn de shiften nu met de nieuwe maatregelen?
Bezetting is nu nog behoorlijk. Heb de indruk dat er vanaf zaterdag een aantal beginnen te vertrekken. (Vrijdag laatste dag).hoe is de bezetting deze week? ben van plan om nog even naar skw te gaan morgen.
veel al op kerstreces?
Skw nog open vanavond? Ik was te laat voor Den Haag.
Kom maar naar het SKW zolang je maar van onze kathedraal weg blijftIs Antwerpen al klaar voor de 'Ollandse invasie?
Snap ik niet?zolang je maar van onze kathedraal weg blijft
100€ skw klopt als een bus!Waar haal je die 100 € per shift vandaan voor het SKW?
Momenteel zijn er ingekorte shiften aan aangepaste prijzen. Die prijzen zijn trouwens verschillend bij de diverse raameigenaars/verhuurders.
Ook in "normale" omstandigheden klopt 100 € per shift niet of toch zeker niet overal.
Veralgemenen op basis van "iets" dat je "ergens" opgevangen hebt is nooit een goed idee![]()
Nee, klopt voor geen meter. Zelfs niet als ze per shift betalen. Als ze voor een hele week ineens betalen is het nog anders.100€ skw klopt als een bus!
100€ skw klopt als een bus!
HahaIk hoop donderdag toch ook nog wat perverse avonturen te kunnen beleven. En hopelijk niet te druk, want onze knappe Roemeentjes zullen wellicht extra veel Nederlandse worsten in hun doosjes krijgen....