Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Merken jullie in het SKW er eigenlijk iets van dat Nederland weer open is?

Kom zelf zo nu en dan in het SKW en was ook in Antwerpen tijdens een van die topdrukte 'Hollander-weekenden' toen 'bij ons' alles dicht was.

Is het nu in het SKW exact even druk, maar dan weer meer met Vlamingen, of grofweg dezelfde verdeling en geldt dat ook voor Antwerpen in het algemeen?

Was gewoon even benieuwd of je pieken en dalen waarneemt als NL op slot of weer open gaat of dat het eigenlijk allemaal niet zo veel uit maakt.
 
Het is duidelijk merkbaar voor de dames dat er veel minder Hollanders komen momenteel. Bovendien is dit altijd een rustigere periode kort na de feestdagen, en veel mensen die op wintersportvakantie zijn.
Duidelijk.

Nou kan ik me voorstellen dat de gemiddelde Antwerpse winkel ook niet wist wat ze overkwam omdat Hollanders uit elke regio naar 1 stad afreisten en dat dat wat veel van het goede was, maar anderszijds kan, nu dat wegvalt en het ineens ook gewoon echt januari is, zo'n moment van rust ook raar aanvoelen zeker nu er eigenlijk wel weer wat meer mag maar Omikron ook aardig rond raast waardoor sommigen misschien toch een beetje afwachtend zijn.

Het zijn rare pieken en dalen momenteel.

Maar voor je het weet is het lente. 😉
 
Ter info van de amateurs: Anna VR8/1 is terug. Niet meer opgedaagd sinds sluiting in November 2020. Vandaag haar kussentje zien liggen en om 20u15 heb ik ze zien vertrekken.
Ben er spijtig genoeg niet bij geraakt.
Volgende week meer geluk hoop ik.
Ik heb het geluk gehad haar in haar raam te zien en ben uiteraard meteen binnengegaan. Ik maak later een topique aan want ik vermoed dat er op dit forum nog geen is van haar?
 
In Schipperstraat 41 achter raam 4 zit nogal een vollere kleine dame. Iemand die weet of ze ook trio doet met haar collega op nr3 en wat mag dit kosten? Het zijn dames waar je voor 50 standaard meer zou krijgen dan de meeste barbiepoppen daar. Heb die kleine dame op nr 4 eens bezocht tijdje geleden. Ik was haar laatste klant en ze was toen gehaast want ze ging er net mee stoppen (wat ook het geval was) maar dat ze het de volgende keer voor 50 zou goed maken (half uurtje). Ze is werkzaam met de namiddagshift. De service was niet denderend te noemen maar zeker niet slecht. Best te proberen waard als je volslank verkiest ipv de slankere dames. Draagt altijd haar haren kort opgestoken op een staartje. Zou graag eens een trio proberen met haar collega op de stoel naast haar maar heb mijn twijfels omdat ze op zijn allerminst gezegd een onverzorgd gebit heeft. Ziet er nogal het trashy type uit waarvan het mij niet zou verwonderen als ze je pielemans zc in haar mond neemt.
 
Jongens toch, wat een onzinnig gezeik allemaal 🙄

Tijd om te gaan slapen 😴

En euh @Wandeleer Als je zelf niet de moeite wil doen om wat info te zoeken dan moet je ook niet verwachten dat je hier nog antwoorden op je vragen gaat krijgen.

Het lijkt me ook niet dat jij hier op het topic van het SKW Antwerpen al bruikbare info hebt aangeleverd, behalve dan wat onnozele al tientallen keren beantwoordde vragen.
 
Jongens toch, wat een onzinnig gezeik allemaal 🙄

Tijd om te gaan slapen 😴

En euh @Wandeleer Als je zelf niet de moeite wil doen om wat info te zoeken dan moet je ook niet verwachten dat je hier nog antwoorden op je vragen gaat krijgen.

Het lijkt me ook niet dat jij hier op het topic van het SKW Antwerpen al bruikbare info hebt aangeleverd, behalve dan wat onnozele al tientallen keren beantwoordde vragen.die

Jongens toch, wat een onzinnig gezeik allemaal 🙄

Tijd om te gaan slapen 😴

En euh @Wandeleer Als je zelf niet de moeite wil doen om wat info te zoeken dan moet je ook niet verwachten dat je hier nog antwoorden op je vragen gaat krijgen.

Het lijkt me ook niet dat jij hier op het topic van het SKW Antwerpen al bruikbare info hebt aangeleverd, behalve dan wat onnozele al tientallen keren beantwoordde vragen.
Ja sorry maar die maatregelen veranderen dan ook om de haverklap. Om de duur weet ik het ook niet meer dus wat is er dan zo verkeerd aan om dit hier even te vragen? Het antwoord krijgen gaat sneller dan dat ik moet uitzoeken doorheen de berichten wat de openingsuren zijn. Wat zit iedereen nou te zeiken van lui, dit en dat💁‍♂️ omdat ik in het gedeelte stamcafé vraag wat de openingstijden zijn. Waar dient dit topic anders voor? Om te vragen tot hoe laat de zeeman open is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan