swtdisposition
Stamgast
En ik neem mijn chronometer mee ... als ik het niet vergeet .Zal volgende keer en dagboek meenemen en en plattegrond met nrs goed voor jou ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn ik neem mijn chronometer mee ... als ik het niet vergeet .Zal volgende keer en dagboek meenemen en en plattegrond met nrs goed voor jou ?
Stond in schipperstraat , met tattoos en en lerepakTja , als je zo behandelt als een kleine jongen wordt door Mister Schipperskwartier , dan schrijf je hier ook niks meer.
Ik geloof wel dat ik die Afrikaanse weet , staat rond Verversrui 9 ofzo .
Erg blij is ze niet.
Oh dan geloof ik dat ik je ken . Loop je wel eens in een Feyenoord trainingspak haha.
Onderzoek wordt voortgezet.Stond in schipperstraat , met tattoos en en lerepak![]()
Was de knappe Mia er niet? Nicole, Alice Villa Tinto?Was er na de middag ook, één rondje gelopen en terug weg. Was niks wat men hier ook schrijft.
Het verwonderde me ook dat er plaats zat was op de Oude Leeuwenrui.
Ja er komen steeds meer 15 minuten dames . Het gaat hard.Sorry dat ik niet altijd even duidelijk ben ook , ik schrijf vaak in de rapte .. en van wat me opviel en beviel .. want ik vind ook niet altijd meteen de topics er van terug van die dames waar ik binnen spring.. dus doe ik het meestal hier ..
Maar vond het er vroeger tog fijner ook de dames in omgang... op en jaar tijd veel Veranderd
Begint en beetje op brussel te lijken daarin .. en dat is jammerJa er komen steeds meer 15 minuten dames . Het gaat hard.
Waar ben je dan binnen geweest vanmiddag ?Die is er nog ruim aanwezig. Vanmiddag weer een topservice gekregen en 10 minuten extra tijd. Ik bezoek een handvol vaste dames met een geweldige service en meestal krijg ik ook wat extra tijd.
Kun je ook eens de plattegrond bestuderen en wat nauwkeuriger, met straatnaamen huisnummer, beschrijven waar je binnen geweest bent, want van die cryptische omschrijvingen van jouw worden we meestal niet veel wijzer.
Wat is 21h ? 21 uur?Ik ga rond 21h eens wandelen. Hopelijk nog wat kinky dames dan.
Bij de shemale Roberta in de Schippers straal gok ik ........Waar ben je dan binnen geweest vanmiddag ?
Je laat weer maar eens voor de zoveelste keer merken dat je totaal niet weet hoe het in het skw werkt.Ja maar @Janus jij krijgt altijd maar gratis extra tijd en de rest van de wereld niet.
Heb je honing aan je kont ?
Een gouden pik.
Zijn wij allemaal horken, eikels , lelijk als de nacht of zo?
Ik krijg ook niet altijd extra tijd, maar ook nooit te kort. En ik ben ook niet de knapste van de hoop.Ik krijg ook wel eens extra tijd, niet altijd, maar komt best wel voor hoor, en ik ben lelijk![]()
Precies ne modeshow hier! Als de meisjes maar mooi zijn voor mij , hoe jullie eruitzien interesseert mij geen balJe laat weer maar eens voor de zoveelste keer merken dat je totaal niet weet hoe het in het skw werkt.
Heeft niets met honing of een gouden pik te maken. Alleen met je verstand gebruiken.
Als je steeds bij die jonge huppelkutjes binnen stapt die net in het vak zitten, dan mag je blij zijn dat je je betaalde tijd krijgt. Als je bij de ervaren dames binnen gaat, dan ben je al redelijk zeker dat je minimaal de betaalde tijd krijgt. En als je een goede tot geweldige service krijgt, en dan vaker bij die dame terug gaat is het een kwestie van tijd tot je extra tijd krijgt.
Ik krijg ook niet extra tijd, maar ook nooit te kort. En ik ben ook niet de knapste van de hoop.
Is echt niet nodig. Een paar keer je verdiepen in de adressen en je hebt ze zo onder de knie.Zal volgende keer en dagboek meenemen en en plattegrond met nrs goed voor jou ?
Volgens mij stond zij op de kamer van Melissa.Stond in schipperstraat , met tattoos en en lerepak![]()
Als hier Alice/Alicia van VT 36 bedoelt wordt. Zij was vanmiddag wel degelijk aanwezig@ keep dreaming, neen Alice was er niet. Was anders zeker een optie geweest
Bij één van de besten van het skw. We hebben afgelopen week nog over haar gesproken via pb.Waar ben je dan binnen geweest vanmiddag ?
Er waren vanmiddag weer meer dan genoeg knappe dames aanwezig.Precies ne modeshow hier! Als de meisjes maar mooi zijn voor mij , hoe jullie eruitzien interesseert mij geen bal
Maandag stond er eentje op ss 19/2 die had tattoo s en ook een pakje aan . Het zijn zulke dames die het skw naar de kloten helpen. Ze zijn het geld niet waard dat ge geeft en na de vakantie zijn ze weer weg ?Stond in schipperstraat , met tattoos en en lerepak![]()
Anna was er vrijdag in ieder geval wel.Aan de kenners is Annabella ss 21k1 of Anna VT47 of Celina VT51 aanwezig
Tja, ik heb dezelfde ervaring als Janus.Ja maar @Janus jij krijgt altijd maar gratis extra tijd en de rest van de wereld niet.
Heb je honing aan je kont ?
Een gouden pik.
Zijn wij allemaal horken, eikels , lelijk als de nacht of zo?
Vind 150 wel veel geld .. dan ga ik persoonlijk liever naar en privehuis voor meer gfe ervaring of en ero sauna of club..Tja, ik heb dezelfde ervaring als Janus.
Bij mijn 6 vaste dames ben ik meestal 1u 15 binnen, voor 60 minuten actie en dan 15 min talk time. En dit voor 150 eurotjes.
Maar ja, na 10 jaar of meer klant weten ze wat ze aan jou hebben (euro's) en ik weet wat ik kan verwachten (service).
De tijd dat ik elke week veranderde van meid voor 50 eur of toen nog 500 of 1000bf is lang achter mij. Was ook een mooie tijd, maar ik ga nu voor service.
Annabelle was gisteren aanwezig.Aan de kenners is Annabella ss 21k1 of Anna VT47 of Celina VT51 aanwezig
Wow. Dames die daar al 10 jaar of langer zitten. Die hebben echt het hoerenvak als roeping en een mega bankrekening gekregen.Tja, ik heb dezelfde ervaring als Janus.
Bij mijn 6 vaste dames ben ik meestal 1u 15 binnen, voor 60 minuten actie en dan 15 min talk time. En dit voor 150 eurotjes.
Maar ja, na 10 jaar of meer klant weten ze wat ze aan jou hebben (euro's) en ik weet wat ik kan verwachten (service).
De tijd dat ik elke week veranderde van meid voor 50 eur of toen nog 500 of 1000bf is lang achter mij. Was ook een mooie tijd, maar ik ga nu voor service.
Mia was er afgelopen dagen maar alleen in de nachtOnderzoek wordt voortgezet.
Was de knappe Mia er niet? Nicole, Alice Villa Tinto?
Idd ,waren er vroeger veel van dat soort toppers..Aan diegene die het skw al iets langer kennen: ik heb hoe langer hoe meer heimwee naar de Marokkaanse Yasmina (e) van de Schippersstraat, met haar gescheurde jeansbroek waar je haar kardashiankont doorzag. Wat een lekkere mokkel. Gestopt wellicht in 2016-17, maar spreek me gerust tegenzo lekker ze niet meer tegengekomen, op Maissa na dan. Grtn
Ja ik heb haar gezien en bezocht ook.Mia was er afgelopen dagen maar alleen in de nacht