Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is nog zoveel moois. Geeft de kans eens wat anders te proberen . Hoe is trouwens die Dominicaanse , slank met grote borsten , aan het begin van de Verversrui , even nummers. Ze vroeg al geld aan de deur , dat weerhield me
Die Dominicaanse, steeds knipogend als je nog maar in haar buurt stapt. Denk dat ik weet wie je bedoeld.
Mooi gezicht doch redelijk pushend aan de deur. Ergens kan ik ze geen ongelijk geven. Het zijn barre tijden voor alle dames.
 
Ik ken wel een Melanie in VT. Zij heeft een simpel naambordje. Zij werkt echter altijd op VT 19, en doet uitsluitend de avond. Ze staat ook op mijn lijstje om bezocht te worden, maar het is er nog steeds niet van gekomen.
Ik trek mijn woorden terug. Het blijkt niet Melanie te zijn maar Natalie. Excuses voor misverstand. Ook met naambordje. Ik spreek over de avondshift.
Vanavond stond ze te pronken aan VT 3 . Iemand ervaring met deze jongedame? Wisselt steeds van raam.
Ben elders mijn erfgenamen in een plastiekje gaan verschieten. Recensie volgt.
Ik sprak ook over een magere donderharige jongedame Verversrui 22/1. Dit blijkt ook foutief te zijn. Had nochtans niet gezopen :unsure:
Deze schoonheid staat Verversrui 24 meest linkse raam. Er stond de hele avond een kerel aan haar deur te geilen. Niet evident om dan klanten binnen te lokken. Het weerhield me zelfs er contact mee te maken.
Het was bitterkoud. Veel Hollanders in de straten. Ik geef ze groot gelijk af te zakken naar skw.
 
Ik trek mijn woorden terug. Het blijkt niet Melanie te zijn maar Natalie. Excuses voor misverstand. Ook met naambordje. Ik spreek over de avondshift.
Vanavond stond ze te pronken aan VT 3 . Iemand ervaring met deze jongedame? Wisselt steeds van raam.
Ben elders mijn erfgenamen in een plastiekje gaan verschieten. Recensie volgt.
Ik sprak ook over een magere donderharige jongedame Verversrui 22/1. Dit blijkt ook foutief te zijn. Had nochtans niet gezopen :unsure:
Deze schoonheid staat Verversrui 24 meest linkse raam. Er stond de hele avond een kerel aan haar deur te geilen. Niet evident om dan klanten binnen te lokken. Het weerhield me zelfs er contact mee te maken.
Het was bitterkoud. Veel Hollanders in de straten. Ik geef ze groot gelijk af te zakken naar skw.
Natalie staat inderdaad op wisselende kamers. Ze schijn een goede service te geven. Volgens mij heeft ze hier een topic. Ik heb zelf echter geen ervaring met haar.
 
Ik heb maandag een bezoekje gebracht aan een dame op de locatie Schipperstraat 4/1, denk ik. Nu ben ik haar naam toch wel vergeten. Ik denk dat het Valentina was of iets dergelijks. Echt een toffe dame. Blond, tattoo's en heeft een bovenstukje aan dat iets meer bedekt. En belangrijk!!! Ze is Roemeens/Russisch maar ze spreekt zeer goed Nederlands. Kunnen jullie bovenstaande bevestigen aub (straat, naam)? Hebben jullie ook al goede ervaringen gehad met haar?
 
Ik heb maandag een bezoekje gebracht aan een dame op de locatie Schipperstraat 4/1, denk ik. Nu ben ik haar naam toch wel vergeten. Ik denk dat het Valentina was of iets dergelijks. Echt een toffe dame. Blond, tattoo's en heeft een bovenstukje aan dat iets meer bedekt. En belangrijk!!! Ze is Roemeens/Russisch maar ze spreekt zeer goed Nederlands. Kunnen jullie bovenstaande bevestigen aub (straat, naam)? Hebben jullie ook al goede ervaringen gehad met haar?
volgende keer haar telnr. vragen en/of als je naar buiten loopt gelijk raamnr. en haar naam opschrijven en Russisch is ze niet, had ze een leeuw op haar rug?
 
Gewoon op negeren zetten die Paulus. Zever.... Is het. Komt nooit iets zinnigs uit.
Ik zet hem niet op negeren. Ik wil zijn zever lezen en weerleggen. Anders denkt hij nog dat hij gelijk heeft ook. En denken anderen die niet goed op de hoogte zijn ook dat hij gelijk heeft omdat hij niet tegen gesproken wordt. Hij moet gewoon leren om zijn mond te houden over zaken waar hij geen verstand van heeft.
 
Er zullen wel extra maatregelen komen. Maar er zijn geen sterke signalen dat er een lockdown komt, zoals de andere keren. Toen waren die signalen veel duidelijker aanwezig.
 
Mooi, dan zetten we koers richting SKW. Hoe is de bezetting overdag nu zo een paar dagen voor de kerst?

Op weekdagen vanaf de middag ongeveer 50% van de ramen bezet.

Er zijn gekende dames aanwezig, ook nieuwe dames en zeker ook een aantal echte toppers.

Zeker de moeite om tot in Anwerpen te komen. Vertrek wel op tijd want het verkeer in en rond Antwerpen is héél druk de laatste dagen. Ik denk dat dat komt doordat er zoveel Nederlanders naar Antwerpen afzakken om te komen shoppen.........of om te komen "poepen" :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: (voor de niet-onderlegden in de Vlaamse of Antwerpse taal....... "poepen" betekent hier "neuken", wat de Nederlanders "poepen" noemen heet hier "kakken") ;)
 
volgende keer haar telnr. vragen en/of als je naar buiten loopt gelijk raamnr. en haar naam opschrijven en Russisch is ze niet, had ze een leeuw op haar rug?
Ik ben niet zo goed in het onthouden van tattoos. Ze had er ook wel een op haar hand. Ze zou vanaf volgende week ook wel thuis gaan ontvangen en dan zal ze wel op Redlights staan zeker... Ik zal ze daar dan vinden zeker. Ze zegt ook dat ze hier maximaal nog een jaar gaat werken en dan stoppen; ze is 32 jaar. Dus een recensie ga ik niet schrijven, maar wel een aangename. Dat moet ik zeker nog eens vermelden!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan