Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als het zo heel stil was vandaag, en je zak zat vol EN je had interesse in dat 'popje', waarom ga je dan eerst naar huis om vervolgens op het forum te vragen wie dat popje zou kunnen zijn? Was je te bang van haar om het vragen? De logica ontgaat me een beetje :)

De hoge ramen zijn trouwens bij nr 20.
Omdat ik nog een rondje had gemaakt en toen was ze bezet…

Omdat ik nog een rondje had gemaakt en toen was ze bezet…
Wel, dat is dan in feite al een nuttige proef, die je kan doen: uitkijken hoe lang die vorige binnen is. Is die op een klein kwartiertje buiten, of komt die netjes na 20 minuten buiten, dan weet je al min of meer welke kansen je maakt om zelf ook gewoon 'je tijd' te krijgen.

Wel, dat is dan in feite al een nuttige proef, die je kan doen: uitkijken hoe lang die vorige binnen is. Is die op een klein kwartiertje buiten, of komt die netjes na 20 minuten buiten, dan weet je al min of meer welke kansen je maakt om zelf ook gewoon 'je tijd' te krijgen.
Ze is zeer selectief ,ze lacht enkel naar de klanten die ze wilt ontvangen en de rest gunt ze geen blik waardig ,en ze ziet wie er voorbijloopt ,tervoor heeft ze naast Bianca(bril) gestaan in de nachtshift

Woensdagavond omstreeks 19.30uur liepen 3 DVPs, die normaal in VT werken(waarvan 2, al meer dan 3 jaar een vaste kamer huren) naar kamerverhuurbedrijf op VVR 20. Doch, die kwamen zonder resultaat terug! woensdag 7

Een forumlid stuurde mij een bericht, dat toen een aantal meisjes een mogelijke staking aankondigden voor woensdag 7 mei, Villa Tinto ZELF (na overleg met de andere verhuurders) heeft besloten om op die dag 100% gesloten te zijn.
Net als in het normale bedrijfsleven, hierdoor de stakers en de werkwilligen tegen elkaar uitspelen, om hun kracht te breken!
Het lijkt erop, dat de verhuurders onderling een gentlemen-agreement hebben!
Als VT de prijzen verhoogd, geeft dat de andere verhuurders ook meer prijsmogelijkheden!
Bezoek jij ze dan wel? Of houdt ze je in het voorbijgaan tegen om te klagen?
Nee, ik bezoek haar niet, want ik vermoed, dat de service zal tegenvallen!
Heb weleens aan de prijs gevraagd naar prijs en mogelijkheden.
Dan voel je al de uitpeestaktiek!
Als je door VT wandelt, zie je haar vaak bij haar buurvrouwen in open deur kletsen, waarbij zij vaak op een zeer klagende toon (en woorden) haar hart staat te luchten!

Laatst bewerkt:
Een forumlid stuurde mij een bericht, dat toen een aantal meisjes een mogelijke staking aankondigden voor woensdag 7 mei, Villa Tinto ZELF (na overleg met de andere verhuurders) heeft besloten om op die dag 100% gesloten te zijn.
Net als in het normale bedrijfsleven, hierdoor de stakers en de werkwilligen tegen elkaar uitspelen, om hun kracht te breken!
Als VT de prijzen verhoogd, geeft dat de andere verhuurders ook meer prijsmogelijkheden!
Dat forumlid is misschien een "mol' van VT.
Verhuurders "een gentlem-agreement" : dat geloof je toch zelf niet. Klanten van elkaar afsnoepen dat doen concurrenten.

Ik hoorde daarstraks in een gesprek tussen Anoeck Andrea en een blonde dame van de verhuur dat de prijzen niet zullen stijgen. Zelfs zakken. En verder dat ze mee willen doen via sociale media om de buurt aantrekkelijker te maken. En deze avond 18 uur is het vergadering daarover…. Meer weet ik niet maar de bron leek mij correct

Woensdagavond omstreeks 19.30uur liepen 3 DVPs, die normaal in VT werken(waarvan 2, al meer dan 3 jaar een vaste kamer huren) naar kamerverhuurbedrijf op VVR 20. Doch, die kwamen zonder resultaat terug! woensdag 7

Nee, ik bezoek haar niet, want ik vermoed, dat de service zal tegenvallen!
Heb weleens aan de prijs gevraagd naar prijs en mogelijkheden.
Dan voel je al de uitpeestaktiek!
Als je door VT wandelt, zie je haar vaak bij haar buurvrouwen in open deur kletsen, waarbij zij vaak op een zeer klagende toon (en woorden) haar hart staat te luchten!
Dat VT zelf heeft besloten de boel te sluiten én een gentlemen's agreement heeft wil ik heel graag geloven. Zoiets heet een lock-out en is overigens verboden in het Belgische bedrijfsleven, maar daar trekt VT zich weinig van aan.

De Villa Tinto heeft niet besloten om gisteren te sluiten, de dames hadden collectief besloten om allemaal tegelijk een dag vrij te nemen zodat de eigenaar 1 dag geen inkomsten zou hebben. Dit allemaal omdat hij de huur met 20,- per shift wil verhogen terwijl de omstandigheden in Villa Tinto te wensen over laten. Het heeft schijnbaar geholpen, want vanavond wil de eigenaar met de dames overlegen en tot een compromis komen.

Een lock-out betekent dat een werkgever werknemers uitsluit van werk en loon om hen onder druk te zetten tijdens een arbeidsconflict.

Dus een lock-out is niet van toepassing op de Villa-tinto, ze zijn gewoon een verhuur bedrijf, en de dames zijn niet in dienst.....hij zou dus mogen sluiten wanneer hij dat wilt.

De Villa Tinto heeft niet besloten om gisteren te sluiten, de dames hadden collectief besloten of allemaal tegelijk een dag vrij te nemen zodat de eigenaar 1 dag geen inkomsten zou hebben.
En hoeveel waren er die dan elders werkten?
Dit allemaal omdat hij de huur met 20,- per shift wil verhogen terwijl de omstandigheden in Villa Tinto te wensen over laten. Het heeft schijnbaar geholpen, want vanavond wil de eigenaar met de dames overlegen en tot een compromis komen.
Uiteraard is er overleg. Villa Tinto stond al duurder dan de anderen. En er is plaats bij de anderen om ex-VT meiden op te vangen.
Een lock-out betekent dat een werkgever werknemers uitsluit van werk en loon om hen onder druk te zetten tijdens een arbeidsconflict.

Dus een lock-out is niet van toepassing op de Villa-tinto, ze zijn gewoon een verhuur bedrijf, en de dames zijn niet in dienst.....hij zou dus mogen sluiten wanneer hij dat wilt.
Dat klopt, maar er zijn hier altijd wel mensen die een verhaal willen fantaseren. Schrijft men de realiteit zoals ze is: dat wordt zelfs vaak niet op prijs gesteld.

Je stelling klopt uiteraard, VT is geen werkgever.
VT is een werkgever voor hun eigen personeel. Maar daar gaat het hier niet over.
Ik wou alleen maar zeggen dat ze op die manier de dames ook wel onder druk kunnen zetten.
Hoe kan VT dames onder druk zetten, als er vlakbij alternatieven zijn waar ze perfect terecht kunnen tegen zelfs een wat lagere prijs?

Terug
Bovenaan Onderaan