Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben net terug gekeerd uit Schipperskwartier. Een
Bezoekje gebracht aan een zekere Natasja ze zit in de Schipperstraat alleen ik weet niet wat haar huisnummer is ? Ze is van Roemenië en ze heeft blond haar tatoeages en een piercing tussen haar ogen ogen . En een opvallende tattoo in haar hals.
Misschien Natasha van SS 29/3.

Volgens het plan van het Schipperskwartier
Op dat plan kloppen wel de nummers zoals ze naast elkaar gelegen zijn, en de indeling in ramen. Maar het plan is niet in de juiste verhoudingen getekend en je kan weinig of niet betrouwen op de juistheid van panden die op dat plannetje tegenover elkaar lijken te liggen.
Want recht over haar pand . Zaten meerdere dames in één groot pand . Vlakbij de in of uit gang van de Villa Tnto .
Dat grote pand rechttegenover, is zo goed als zeker nr 24. Daartegenover heb je eerder nummer 31, terwijl de 29 er vlak naast is uiteraard. 31 is klein, blauwe ramen en deur, 29 heeft grijze ramen en deuren. De 27 donkerbruine.

Laatst bewerkt:
Ik wou over haar een recensie schrijven . Bij het verlaten van het pand heb ik eventjes niet op het huisnummer gelet. Het is wel een geile teef die al twee jaar werkzaam is . Die telkens drie maanden in Antwerpen verblijft en dan weer terug keert naar haar thuisland .

Ik ben net terug gekeerd uit Schipperskwartier. Een
Bezoekje gebracht aan een zekere Natasja ze zit in de Schipperstraat alleen ik weet niet wat haar huisnummer is ? Ze is van Roemenië en ze heeft blond haar tatoeages en een piercing tussen haar ogen ogen . En een opvallende tattoo in haar hals.
En ze is van Oekraïne

Weet iemand wie de extreem lange en dunne dame is die hier maandagnacht werkte in een oranje setje met zwart haar heel jong en heel lang 180+ en extreem dun...Verversrui 24/7 dacht ik zo uit me hoofd...iemand info of een linkje? Voelde niet vertrouwd voor me

Naam kwijt.. korte ROE onlangs nog gespot? Verversrui 2/2 dacht ik avonden

Gaf aan 4/5/6 september terug te zijn. Omstreeks die datums in ieder geval. Mocht ze er al zijn, dan hoor ik het maar al te graag van iemand!

Laatst bewerkt:
Op dat plan kloppen wel de nummers zoals ze naast elkaar gelegen zijn, en de indeling in ramen. Maar het plan is niet in de juiste verhoudingen getekend en je kan weinig of niet betrouwen op de juistheid van panden die op dat plannetje tegenover elkaar lijken te liggen.

Dat grote pand rechttegenover, is zo goed als zeker nr 24. Daartegenover heb je eerder nummer 31, terwijl de 29 er vlak naast is uiteraard. 31 is klein, blauwe ramen en deur, 29 heeft grijze ramen en deuren. De 27 donkerbruine.
Schippersstraat 29 ligt echt wel recht tegenover 24. 31 ligt tegenover 24/1 en de VT.

Iemand een idee wie de dame op vvr 24/4 of 24/5 is? Lange dunne brunette met amper een voorgevel lijkt het. Niet eerder zien staan, stond er gisteravond. Ze keek enkel in de spiegel, dus sha. Maar lichamelijk heulemaal mijn type.

Terug
Bovenaan Onderaan