Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is wel heel erg op hygiëne gesteld, maar ze overdrijft minder dan sommigen hier willen doen geloven. Bij mij alleszins.
Die 'sommigen' die vinden dat ze fel overdrijft, zullen allicht wat vieze venten zijn, denk ik dan :LOL:
Dat zal wel aan jouw liggen dan. Bij mij nooit een handje er tussen en ook geen echt overdreven hoeveelheden keukenpapier.
En ik ben ook nog geen 65+. Dus dat kan het verschil niet maken. Ik ben wel kieskeurig en niet snel tevreden meer.
Als bepaalde personen zich bij de dames gedragen zoals zij er op het forum over schrijven, verwondert mij dat niet echt dat zij een handje er tussen krijgen, en dat er veel keukenpapier gebruikt wordt.

Die 'sommigen' die vinden dat ze fel overdrijft, zullen allicht wat vieze venten zijn, denk ik dan :LOL:
Ik ben altijd proper en hoor niet bij de oudjes club zelf in catarogie 30-40 , tog heb ik al is 2 zwartjes gehad die met papier en al er me aan de gang wouden gaan vandaar ook dat ik niet meer wild word van en zwarte dame daar , geen pretje kan ik je verzekeren , ook onprettig gevoel naar je zelf toe , oke dat er ouwe viese venten zijn begrijp ik maar zijn genoeg andere methodes daar voor vind ik

Dat zal wel aan jouw liggen dan. Bij mij nooit een handje er tussen en ook geen echt overdreven hoeveelheden keukenpapier.
En ik ben ook nog geen 65+. Dus dat kan het verschil niet maken. Ik ben wel kieskeurig en niet snel tevreden meer.
Ben 2 keer bij haar binnen geweest toen mijn vaste dame afwezig was en heb geen handje er tussen gezien en papier alleen op het eind met het wassen. De reden dat ik niet vaak ga naar haar is dat ze niet gebeft wil worden maar als ik passeer zwaait ze altijd en maken we een praatje en veel lachen.

Ben 2 keer bij haar binnen geweest toen mijn vaste dame afwezig was en heb geen handje er tussen gezien en papier alleen op het eind met het wassen. De reden dat ik niet vaak ga naar haar is dat ze niet gebeft wil worden maar als ik passeer zwaait ze altijd en maken we een praatje en veel lachen.
Dat komt dus redelijk overeen met mijn dates met Anna Maria. Voor mij is ook het niet mogen beffen een belangrijke reden om haar niet vaker te bezoeken
Ik begrijp niet goed wat die overdreven hygiene met privacy te paken heeft😋
De reden waarom ze zo zwaar aan goede hygiëne tilt is erg gevoelige privé informatie die degenen die haar wat vaker bezoeken allemaal wel zullen kennen.

Ik ben altijd proper en hoor niet bij de oudjes club zelf in catarogie 30-40 , tog heb ik al is 2 zwartjes gehad die met papier en al er me aan de gang wouden gaan vandaar ook dat ik niet meer wild word van en zwarte dame daar , geen pretje kan ik je verzekeren , ook onprettig gevoel naar je zelf toe , oke dat er ouwe viese venten zijn begrijp ik maar zijn genoeg andere methodes daar voor vind ik
Waarom moet het een oude vieze vent zijn? Alsof dat dit automatisch met elkaar verbonden is.
Ik denk dat er ook voldoende jonge viezerikken rondlopen in het SKW en elders....
Leeftijd heeft niets te maken of je je verzorgt.
En nee, ben geen 65 plusser...

Als ik Anna Maria door de Schippersstraat zie wandelen met haar vettig koppeke haar dan is mijn goesting al over gelukkig dat we zelf kunnen kiezen waar we binnengaan. Wegblijven zelfs als u geld zou geven .
Ieder zijn voorkeur. Voor mij blijft ze al jarenlang een leuke knappe meid waar ik zo af en en toe eens graag mee ga spelen. Dat vettig kopke is denkelijk iets in jouw hoofd. Ik zie haar vaak genoeg zonder dat ze zich opmaakte voor de dienst.

Als bepaalde personen zich bij de dames gedragen zoals zij er op het forum over schrijven, verwondert mij dat niet echt dat zij een handje er tussen krijgen, en dat er veel keukenpapier gebruikt wordt.
Ge kunt ook niet weten wie die andere klanten zijn, ik moest zelfs mijne pas tonen omdat ze eerst dacht dat ik geen 40 + was.
40 + was toen de norm

Dat handje tussensteken deed ze bij mij ook terwijl andere dat bijna nooit doen.
De reden waarom ze zo zwaar aan goede hygiëne tilt is erg gevoelige privé informatie die degenen die haar wat vaker bezoeken allemaal wel zullen kennen.
Ze heeft mij ook verteld over 'haar' probleem, maar om daar nu zo geheimzinnig over te komen is nu ook niks om je over te schamen, het is met iedereen wel iets.

Terug
Bovenaan Onderaan