Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Belgische onderwijsminister Z.D wandelde vorige week in de late avonduren door het SKW. Misschien verdwaald na bezoek aan de Bollekesfeesten? Voor alle duidelijkheid : ze was niet alleen maar vertoefde in gezelschap van enkele anderen.

Belgische onderwijsminister Z.D wandelde vorige week in de late avonduren door het SKW. Misschien verdwaald na bezoek aan de Bollekesfeesten? Voor alle duidelijkheid : ze was niet alleen maar vertoefde in gezelschap van enkele anderen.
Ze zal eens komen zien of ze nog ergens extra belastingen kan invoeren of boetes heffen op iets of andere maatregelen implementeren die iedereen weer extra centjes kost. Als een politieker ergens opduikt, voorspelt dat zelden iets goeds.

Heb eens en algemeen vraagje tijdens julie bezoek aan het SKW ,
Doen julie er vaak twee of houden jullie het meestal bij eentje ?
heb altijd na en wandeling daar en bezoek spijt soms dat ik er maar een heb kunnen doen ,of dan komen er in mijn ogen precies weer knappere dames bij ...

heb altijd na en wandeling daar en bezoek spijt soms dat ik er maar een heb kunnen doen ,of dan komen er in mijn ogen precies weer knappere dames bij ...
Ik doe er dikwijls 2 afhankelijk van de tijd, ik ben zelf een veertiger en heb toch minimum een uur nodig als ik een tweede bezoek.
Ik moet zelf ook een eind rijden en moet er wat tijd voor vrijmaken.

Ik doe er dikwijls 2 afhankelijk van de tijd, ik ben zelf een veertiger en heb toch minimum een uur nodig als ik een tweede bezoek.
Ik moet zelf ook een eind rijden en moet er wat tijd voor vrijmaken.
Ja ik laatste keren ook dat ik er twee heb gedaan maar merk wel dat ik ze vaak teleurstel als ik enkel bij de eerste keer mijn krijt ben kwijt geraakt of andersom ,omdat het mij daar meestal maar een keer lukt 😅

Ja altijd meerdere . Dan kom ik bij de laatste klaar normaal gezien.
Ook neem ik een nieuwe en een bekende.

Terug
Bovenaan Onderaan