Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was en zeer triestige bezitting vandaag paar schoontjes maar die zaten er uiteraard weer zonder intresse's er bij of keken weg vila tino was bijna leeg en schipperstraat ook , maar paar ramen bezet wel bij en sgoon ding binnegewandelt in de vlinderlingstraat nr 15 en jonge blonde jenny uit bulgarije ..
Iemand daar recensie pagina van ?

Was en zeer triestige bezitting vandaag paar schoontjes maar die zaten er uiteraard weer zonder intresse's er bij of keken weg ,maar vila tino was bijna leeg en schipperstraat ook , maar paar ramen bezet wel bij en sgoon ding binnegewandelt in de vlinderlingstraat nr 15 en jonge blonde jenny uit bulgarije ..
Je moet beter uitkijken wat je koopt, zodat jouw bezittingen niet triestig zijn. Verder moet je niet naar Villa Tino gaan, maar naar Villa Tinto, daar zitter er meer. Of ze sgoon zijn of schoon, dat hangt ook van jouw persoonlijke smaak af natuurlijk. In de Vlinderlingstraat ga je er niet veel vinden. Ze moeten die straat nog aanleggen. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Ik weet niet of je naar school geweest bent, of dat je veel drinkt voor je gaat wandelen.

Wat jullie daar toch allemaal beleven... Ik heb daar nooit last gekend, in geen jaren. Ik laat die kwispels doen. Ze zijn geen aandacht waard.
Ik laat die kwispels ook doen hoor. Die ene keer stond ik gewoon in de Verversrui tegen een muur te wachten waar het chinees restaurant is. Ze kwamen gewoon naar mij toegewandeld. Ik laat hen altijd gerust. Ze spraken mij gewoon aan. En zoals ik al zei gebeurd dit af en toe is. Voor de rest wandel je daar rustig rond :)
En al wat er rondhangt bekijk je met een roze bril en laat je die gasten hun ding doen en geef je er geen aandacht aan :)

Je moet beter uitkijken wat je koopt, zodat jouw bezittingen niet triestig zijn. Verder moet je niet naar Villa Tino gaan, maar naar Villa Tinto, daar zitter er meer. Of ze sgoon zijn of schoon, dat hangt ook van jouw persoonlijke smaak af natuurlijk. In de Vlinderlingstraat ga je er niet veel vinden. Ze moeten die straat nog aanleggen. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Ik weet niet of je naar school geweest bent, of dat je veel drinkt voor je gaat wandelen.
Stond zo op maps , Villa tinto was het idd ben natuurlijk geen vaste klant daar zoals de meeste hier he hehe!

Ik ben er van overtuigd dat je zelfs in de nacht veel geruster en veiliger door het SKW kan wandelen dan door bepaalde andere buurten van gelijk welke grootstad. het hoeft zelfs tegenwoordig al geen grootstad meer te zijn. Ook kleinere steden en gemeenten worden wel eens geteisterd door karpullekes.
Stond zo op maps ,
Dan heb je waarschijnlijk een laptop of een telefoon die dyslexie heeft, want er staat wel degelijk Vingerling en niet Vlinderling. Met dyslexie moet je trouwens erg opletten als je gaat wandelen. Als je namelijk de juiste volgorde mist, kom je eerst klaar voor je neukt en dat is geen pretje. Na een tijdje staat je broek dan stijver dan je piemel. :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Ik ben er van overtuigd dat je zelfs in de nacht veel geruster en veiliger door het SKW kan wandelen dan door bepaalde andere buurten van gelijk welke grootstad. het hoeft zelfs tegenwoordig al geen grootstad meer te zijn. Ook kleinere steden en gemeenten worden wel eens geteisterd door karpullekes.

Dan heb je waarschijnlijk een laptop of een telefoon die dyslexie heeft, want er staat wel degelijk Vingerling en niet Vlinderling. Met dyslexie moet je trouwens erg opletten als je gaat wandelen. Als je namelijk de juiste volgorde mist, kom je eerst klaar voor je neukt en dat is geen pretje. Na een tijdje staat je broek dan stijver dan je piemel. :ROFLMAO:
Maar goed zo ben ik niet verder geholpen , moest iemand en topic hebben van deze Jenny ze is en klein petit Bulgaars type rond de 20-30 jaar in Vingerlingstraat Gok nr 12 of 10

Was en zeer triestige bezitting vandaag paar schoontjes maar die zaten er uiteraard weer zonder intresse's er bij of keken weg vila tino was bijna leeg en schipperstraat ook , maar paar ramen bezet wel bij en sgoon ding binnegewandelt in de vlinderlingstraat nr 15 en jonge blonde jenny uit bulgarije ..
Triestig is niet het juiste woord. Wel rustig, maar we zitten dan ook nog vol in verlofmodus.

En nog steeds genoeg keuze. Ik wist niet kiezen tussen twee vaste dames. Bij de ene was het mijn laatste gelegenheid voor ze een maand op verlof gaat, en bij haar buurvrouw was het de eerste kans na een extra lang verlof. Dus maar niet al te lang getwijfeld en beiden genomen.

Triestig is niet het juiste woord. Wel rustig, maar we zitten dan ook nog vol in verlofmodus.

En nog steeds genoeg keuze. Ik wist niet kiezen tussen twee vaste dames. Bij de ene was het mijn laatste gelegenheid voor ze een maand op verlof gaat, en bij haar buurvrouw was het de eerste kans na een extra lang verlof. Dus maar niet al te lang getwijfeld en beiden genomen.
Alvast toch al 1 echte man in het SKW.

Ik snap niet waarom sommigen lopen te zagen over de bezetting. Je moet veel mannen eens observeren, bv van in een raam. Ze lopen de helft van de ramen voorbij zonder goed te kijken.

Ook beetje last van dyslexie Dick? Wat zijn karpullekes? :unsure:

Triestig was wat verkeerd verwoord , maar heel kalm want paar weken terug was ik er ook in het weekend tijdens dagshift en waren er veel meer ramen bezet vandaar

Ik begrijp de vele meldingen over die steps niet ondanks in dit topic over alles kan geleuterd worden. Zo kan je ook klagen over de vriendelijke fietsende man die tot elk pand brengt wat een dame verkiest.
Die steps snorren gedurig rond in elke Antwerpse buurt, inderdaad ook in skw. Wat hun doel is, laat me koud, ik ben er om een andere reden.
Nooit had ik er last van.
Zoals ook gisteren was ik er uitzonderlijk eens op een weekendavond, iets ik in principe steeds vermijdt.
Aanbod= ruim voldoende ondanks ik op voorhand reeds wist waar ik wat ging rollebollen.
Hetgeen me ervoor reeds opviel (gisteren zag ik haar weliswaar niet, al dan niet bezet): thv SS25/2 staat steeds een piepklein schattig uitziend meisje. Iemand idee wie dit is? Kan niet meteen een recensie terugvinden.

Ik ben die jongeren op hun e-steps en hun fatbikes kotsbeu. Gisterenavond door zo ene kwiet met zijn e-step aangereden, diepe snijwonde in mijn enkel, gastje maakte zich snel uit de voeten. De politie mag daar uiteindelijk eens iets aan gaan doen. Ze razen, soms met 2, op hun e-step door het schipperskwartier, tijdens vrijdag- en zaterdagavonden als er meer volk op de been is, is dat zeker onverantwoord.
Het kan ook afgunst zijn de reden dat ze tegen u aanrijden volgens hun geloof mogen ze niet naar de hoeren gaan wordt beschouwd als onrein want immers de dikke maagden wachten op hun daarboven ,kijken mag, naar de hoeren en naar de bezoekers die al dat lekkers mag uitproberen :)

Ik begrijp de vele meldingen over die steps niet ondanks in dit topic over alles kan geleuterd worden. Zo kan je ook klagen over de vriendelijke fietsende man die tot elk pand brengt wat een dame verkiest.
Die steps snorren gedurig rond in elke Antwerpse buurt, inderdaad ook in skw. Wat hun doel is, laat me koud, ik ben er om een andere reden.
Nooit had ik er last van.
Wat ze daar doen interesseert me ook niet. Wel al twee keer net niet aangereden omdat ik ze nog juist kon ontwijken. Gezellig is dat niet maar zolang het niet tot een botsing komt nu ook weer geen drama.
Die fietsende man is toch wat rustiger en voorzichtiger, die stoort mij geenszins.

Over de 'bezetting' ga je me niet snel horen klagen. Zelfs als die heel laag is, is er nog altijd meer dan genoeg te beleven naar mijn mening.

Laat me nu even beamen dat die steps in het skw wel eens gevaarlijk en vervelend kunnen zijn 😅

Verder een fantastische raambuurt waarvan ik zeer blij ben dat ze bestaat.

Laatst bewerkt:
Eerder 21u denk ik... Maar er is altijd overlap. Een beetje toch.
Officiële tijdstip van de shiftwissel is 20u00. Maar veel dames beginnen pas rond 21u00 of nog iets later.
Is er iemand die weet tot hoelaat Anne-Maria (SS13/3) werkt, en of ze ook op zondag werkt?
Anna Maria werkt in principe 7 dagen per week. Het tijdstip waarop ze stopt wordt vooral bepaald door het aantal potentiële klanten dat ze ziet. Ze zal er meestal wel tot 01u00 of zelfs 02u00 in de nacht zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan