Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAltijd daarAls ik rond half 10 in de ochtend in het SKW ben, is er dan al iets te beleven? Ik heb tot 11 uur ongeveer.
Je moet er maar 1 goei hebben e vriend seg tis zondag voor iedereen jaZal niet vet zijn op zondagochtend...
Zondag jos dagZal niet vet zijn op zondagochtend...
't Is met zijne Jos dat 'm wil komen spelen.Zondag jos dag
Anni is ook weer aanwezig in de avondshift ss38 k4 was een leuk bezoekje.Anni werkt zeer onregelmatig. Af en toe zie je haar rustig slenteren in de straten met wat collega's. Andere dagen is ze pas zeer laat of zelfs niet aanwezig. Schattig snoetje, ik bezocht ze enkele maanden geleden een keertje. Ondanks een lieve dame kon ze me niet ten volle overtuigen. Naar mijn gevoel moet je ze beter kennen vooraleer ze overtuigender overkomt.
Aangezien ik geen recensies meer schrijf, weet je het via deze korte melding hoe ik het beleefde. Ik hoop alvast dat jij er super tevreden over bent! Ieder zijn ervaring!
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat Amira niet meer zou terug komenIemand Amira al gespot tijdens de dag?
Lol ze doen alles wat niet mag v hun geloof, stelen, naar de dames gaan en nog veeeeel meerHet kan ook afgunst zijn de reden dat ze tegen u aanrijden volgens hun geloof mogen ze niet naar de hoeren gaan wordt beschouwd als onrein want immers de dikke maagden wachten op hun daarboven ,kijken mag, naar de hoeren en naar de bezoekers die al dat lekkers mag uitproberen![]()
Alleen niet tijdens de Ramadan he dan zijn het heilige boontjes.Lol ze doen alles wat niet mag v hun geloof, stelen, naar de dames gaan en nog veeeeel meer
Zie ik er ook genoeg lopen, het zijn net christenen, zijn geen haar beter