Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn er eigenlijk maar enkel in het skw die anaal aanbieden.
Buiten Anais en Andrea weet ik enkel nog Ina maar die kom je 's avond niet zo vaak tegen.

Anaal bij jou zijn er meer dan genoeg 😆
(Maar daar kan 'k geen advies over geven want geen ervaring mee)

Gewoon op avontuur gaan en bij dat lekkers binnen springen ;)
Ina is gestopt en al zeker een half jaar

Anaal is een grote pré, verder het type meisje dat mij altijd erg aanspreekt zijn de meiden zoals Anais en Andrea. Vaak heb ik overigens geluk en zijn 'favorieten uit het verleden' aanwezig als ik in het SKW ben... nadeel is dan dat mijn ervaring niet uitgebreid wordt, ik zie vaak zoveel lekkers staan..

Als je anaal wil in Antwerpen kan je ook bij de volgende dame privé terecht:

Paula: https://www.redlights.be/profiel/paula-2008/

Er zijn er eigenlijk maar enkel in het skw die anaal aanbieden.
Buiten Anais en Andrea weet ik enkel nog Ina maar die kom je 's avond niet zo vaak tegen.

Gewoon op avontuur gaan en bij dat lekkers binnen springen ;)
Dat komt zeker goed, Ina ben ik vorig jaar rond de jaarwisseling geweest en daarna nog wel eens. Was rond de jaarwisseling een van de weinige dames die er waren.

Wel in de stad nog een leuke scharrel opgedaan, dat heeft meer gekost dan een paar bezoekjes aan het SKW.

Als ik hier lees dat SKW nog altijd de top is vraag ik me wel af wat voor trieste bedoening de andere buurten dan moeten zijn... Ik was vanmiddag om 16.00u op weg naar mijn 'vaste' dame, Diana van Schippersstraat 36. Heel veel lege ruimtes, Verversrui 22 bvb volledig leeg en dat was niet het enige pand... Verder hooguit tien wandelaars. Ik zal weer wel een hoop negatieve reacties krijgen maar volgens mij is raamprostitutie een ending story. De enige andere raambuurt die ik ken, Aarschotstraat in Brussel, is de facto al dood. Antwerpen zal het nog wel even uitzingen maar is ook aan zijn zwanenzang begonnen.

Als ik hier lees dat SKW nog altijd de top is vraag ik me wel af wat voor trieste bedoening de andere buurten dan moeten zijn... Ik was vanmiddag om 16.00u op weg naar mijn 'vaste' dame, Diana van Schippersstraat 36. Heel veel lege ruimtes, Verversrui 22 bvb volledig leeg en dat was niet het enige pand... Verder hooguit tien wandelaars. Ik zal weer wel een hoop negatieve reacties krijgen maar volgens mij is raamprostitutie een ending story. De enige andere raambuurt die ik ken, Aarschotstraat in Brussel, is de facto al dood. Antwerpen zal het nog wel even uitzingen maar is ook aan zijn zwanenzang begonnen.
Mijn ervaring is om doordeweeks niet overdag te gaan! Het word pas interessant tijdens de avondshift, rond 20:00.

Terug
Bovenaan Onderaan