Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die vraag heb ik woensdag al gesteld maar zat daar volgens ander wandelaars niet maar zat toen op 24/8

Berichtje van woensdag

Één vraagje aan de wandelaars van vandaag de dame die op vvr 24/8 met grote borsten was dat de dame die voor covid op vvr 20A zat ?
Ik was verkeerd het is wel vvr 26/6 en uiers had gelijk vandaag was ze aanwezig

Vorige week op Vvr26 ook een bezocht. Weet de kamer niet meer en naam ook vergeten.
Ga deze week terug. Zal het vragen.
Maar was niet 26-6.
Volgens kaartje is dat het meest rechtse raam.
Zat ergens in het midden, 3 of 4
Was in de avond.

Laatst bewerkt:
Vorige week op Vvr26 ook een bezocht. Weet de kamer niet meer en naam ook vergeten.
Ga deze week terug. Zal het vragen.
Maar was niet 26-6.
Volgens kaartje is dat het meest rechtse raam.
Zat ergens in het midden, 3 of 4
Ik heb daar een jongere blonde volslanke dame bezocht met nihil ervaring twee weken geleden. Was wel s'avonds maar inderdaad erg grote tieten dat waren ondanks haar leeftijd wel hangers en geschat op een flinke E-cup. Neukt matig en de "naam" was Roxanne, maar ben ik niet helemaal zeker van.

Net ene Christine of Cristine bezocht op Schippersstr 19/21/23. Niet zeker welk nr. Kan haar via de zoekfunctie niet vinden, iemand een idee. Petit meisje, dike in de 20 scht ik, Roemeens. Staat naast zo'n reus, geen idee of dat een trans is of niet..

Net ene Christine of Cristine bezocht op Schippersstr 19/21/23. Niet zeker welk nr. Kan haar via de zoekfunctie niet vinden, iemand een idee. Petit meisje, dike in de 20 scht ik, Roemeens. Staat naast zo'n reus, geen idee of dat een trans is of niet..

Ik was verkeerd het is wel vvr 26/6 en uiers had gelijk vandaag was ze aanwezig
Ik snap de verwarring wel....
In de avond een jong ding met grote tieten op 26/4. Op de dag een mature dame met idiote siliconen jetsers op 26/6 die het lef had mij mijn geld terug te geven en weg te sturen omdat mijn pik niet groot genoeg was. En het raar vond dat ik zelf niet inzag dat het geen match was.

IK was er vorige week en zag haar ook staan. Had direct een momentje waar ken ik je van maar het kwartje viel niet tot ik gisteren op een ander forum las dat dit wellicht om de bekende Anna uit Amsterdam gaat. Die stond altijd in de La Vie en Rose op de Wallen en idd, ik vond de gelijkenis achteraf treffend met aar strakke witte T-shirt.
In Amdsterdam was men altijd lyrisch vanwege die grote sili jetsers.
Ik ben zelf nog wel eens bij haar naar binnen geweest maar dat moet inmiddels denk ik wel 20 jaar geleden zijn geweest.
Enfin, niet 100% zeker maar het zou haar zo maar geweest kunnen zijn.

IK was er vorige week en zag haar ook staan. Had direct een momentje waar ken ik je van maar het kwartje viel niet tot ik gisteren op een ander forum las dat dit wellicht om de bekende Anna uit Amsterdam gaat. Die stond altijd in de La Vie en Rose op de Wallen en idd, ik vond de gelijkenis achteraf treffend met aar strakke witte T-shirt.
Ik ben zelf nog wel eens bij haar naar binnen geweest maar dat moet inmiddels denk ik wel 20 jaar geleden zijn geweest.
Wow , een veteraan.
Ik vind dat altijd wel bijzonder die dames al langer dan 10 / 15 jaar DVP zijn.

Goedendag heren, ik rij vanavond naar België. Ben op zoek naar toppers/aanraders voor een heerlijke blowjob in de avondshift vanaf 21:00 ongeveer.

Hebben jullie in het Skw wat aanraders? Graag met kamernummers & namen, ben er niet zo bekend namelijk. Word gewaardeerd in ieder geval!

Goedendag heren, ik rij vanavond naar België. Ben op zoek naar toppers/aanraders voor een heerlijke blowjob in de avondshift vanaf 21:00 ongeveer.

Hebben jullie in het Skw wat aanraders? Graag met kamernummers & namen, ben er niet zo bekend namelijk. Word gewaardeerd in ieder geval!
Monica, Verversrui 14/2, zeker aan te raden!

Hoe kan ik weten/raden welke van de meiden die ik een aanrader vind, ook bij jou in de smaak gaan vallen? Ik wil je wel helpen hoor. Desgevallend mag je zelfs het geld op mijn rekening storten, en dan zorg ik wel dat de dame bezocht wordt. Zo hoef je die verplaatsing niet te maken. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Ik heb vandaag een slanke, zwart harige jongedame bezocht op Verversrui 20/3 (de hoge ramen met zij ingang). Ze noemt zich Ruxandra en zou hier al 1,5 jaar zijn. Kan het zijn dat er geen topic over bestaat, ik heb de lijst 2 jaar ver door gegaan en niks gevonden?

Monica, Verversrui 14/2, zeker aan te raden!
Reviews zien er heel veelbelovend uit, dus zal dr zeker in de gaten houden straks! Bedankt voor de tip!
@dickdebock Hahaha is beetje lastig indd en subjectief altijd 😂. Maar zolang ze er prima uitzien en geen oma's zijn vind ik het al goed hoor, hoe meer improvisatie hoe beter 😂.

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag een slanke, zwart harige jongedame bezocht op Verversrui 20/3 (de hoge ramen met zij ingang). Ze noemt zich Ruxandra en zou hier al 1,5 jaar zijn. Kan het zijn dat er geen topic over bestaat, ik heb de lijst 2 jaar ver door gegaan en niks gevonden?
In de avond shift zat in Verversrui 22/1, Luxandra. Heb haar al lange tijd niet meer gezien. Misschien is ze veranderd naar de dag shift? 🤞🏻

Hoe kan ik weten/raden welke van de meiden die ik een aanrader vind, ook bij jou in de smaak gaan vallen? Ik wil je wel helpen hoor. Desgevallend mag je zelfs het geld op mijn rekening storten, en dan zorg ik wel dat de dame bezocht wordt. Zo hoef je die verplaatsing niet te maken. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Als ik naar een voor mij onbekende stad ga vind ik het toch ook wel prettig om wat tips te krijgen, waarom dan niet voor het SKW?

Als ik naar een voor mij onbekende stad ga vind ik het toch ook wel prettig om wat tips te krijgen, waarom dan niet voor het SKW?
Wel, toen ik (intussen al héél veel jaren geleden) opnieuw de gelegenheid had om het SKW te frequenteren na een lange afwezigheid, had ik ook eens 'tips' gevraagd aan enkele echte kenners van het SKW over de 'populatie' van dat ogenblik. Geen enkele van hun tips heb ik bezocht, maar ik had wel na een paar weken zelf meer favorietjes dan ooit tevoren. Zelf ontdekt.

Vandaar nog steeds mijn bedenkingen bij het vragen naar tips, voor zo iets persoonlijks als seks met een vrouw. Er zijn in het SKW gewoon heel wat totaal verschillende types actief.

Dan bedoel jij Poolse Anna. ik was vroeger vaste klant bij haar. Top tijd gehad. Ze stond inderdaad binnen in La vie en Rose. Er was nog een andere Anna met dezelfde flinke jetsers in Amsterdam, dat is Griekse Anna die stond in de Stoofsteeg. Poolse Anna is gestopt in de coronatijd in Amsterdam, wel leuk dat ze weer werkt in Antwerpen. Ze werkte vroeger altijd alleen overdag en woensdag was haar vrije dag als ik het goed heb.

In de avond shift zat in Verversrui 22/1, Luxandra. Heb haar al lange tijd niet meer gezien. Misschien is ze veranderd naar de dag shift? 🤞🏻
Zou kunnen dat dat ze is. Goeie ervaring mee gehad. Is wel kieskeurig, had ze een maand geleden al ns gezien, ook in de namiddag, maar was dan sportief gekleed. Bleef staan voor haar raam, maar ze schudde van nee 🤭

Terug
Bovenaan Onderaan