Nog ni terugiemand een idee als Isabella (Roe), Verversrui 2/4 reeds terug is uit vakantie ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog ni terugiemand een idee als Isabella (Roe), Verversrui 2/4 reeds terug is uit vakantie ?
Heb haar zondag nog geneuktiemand een idee als Isabella (Roe), Verversrui 2/4 reeds terug is uit vakantie Heb
Die staan nog op mijn lijstje , wil ik wel graag prive horen dan van je waar die zijnIn de privehuizen waar ik kom meeste Nederlandse
Niemand ?Weet iemand/recensie wie die jonge, slanke dame met donker, licht krullend haar is?
Ik heb haar nu al een paar keer gezien op de Verversrui 26/4. Ze draagt steeds een wit lingerie-setje en komt over als een leuke, spontane verschijning!
Toch nog , tijdens de dag ? Dan kan dat Maya zijn, gisteren nm heb ik effen met haar gesproken.Niemand ?
Ge hebt gelijk de vrijdag was ze er niet maar vandaag weHeb haar zondag nog geneukt
VerlofIemand recent Claudia van SS22/3 nog gezien?
Ja tijdens dag, excuus! Ik zal maar eens wagen voor een recentie dan of heb je zelf ervaring meeToch nog , tijdens de dag ? Dan kan dat Maya zijn, gisteren nm heb ik effen met haar gesproken.
Geen recensies gezien tot op heden .
Doc
Ja al gekeken, ik ben er ook niet van vandaar de vraag hahaHeb je al in de transenrubriek gekeken? Ik ben er niet van
Omdat ik het niet goed kon zien, vandaar anders wil ik haar nog eens bezoekenAls je er niet van bent... waarom dan interesse?
Nee donker haar en meer een milfje
Deze is het niet? Werkt overdags
Eens aanspreken he man. Dan hoor je of het een sopraan of een bariton is.Omdat ik het niet goed kon zien, vandaar anders wil ik haar nog eens bezoeken
Ze heet inderdaad Maya, heb een recensie hier: https://www.girlsreview.nl/threads/maya-roe-antwerpen-verversrui-26-4.66296/Toch nog , tijdens de dag ? Dan kan dat Maya zijn, gisteren nm heb ik effen met haar gesproken.
Geen recensies gezien tot op heden .
Doc
Bij twijfel niet inhalen.Omdat ik het niet goed kon zien, vandaar anders wil ik haar nog eens bezoeken
Bij twijfel niet inhalen.
Gisteren volle bak dames in het SKW , daar lag het niet aan. Veel keuze
Alleen die 50 voor 15 minuten , dat is niet mijn ding. Net iets te kort.
Het is nu de standaard.
Dan moet je 100 voor 30 doen maar dat is net een groot bedrag om iedere keer op goed geluk te doen bij nieuwe dames .
In de praktijk ook een goeie 20 minuten dan.
Ik heb mijn eerste tegenvaller daarmee al gehad.
Ik had liever 60 of zelfs 70 voor 20 minuten gehad. En dat men niet zo vreselijk klok kijkt.
Anders kan het zijn dat ik het SKW niet meer ga bezoeken.
Ja maar ze minderen hard hoor die nog 50€ voor 20 doen.
Dames zeggen, "Ja de anderen doen het ook en ik doe het voor al mijn klanten dus ook voor jou"