Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs het net niet daarom dat de meesten naar de de dames van plezier te gaan; Een dame te vinden die zich juist net NIET aanstelt?Ik ben uiteindelijk bij Maria in de Schipperstraat terechtgekomen. Een mooie en sympathieke vrouw met een geweldig figuur. Het enige minpuntje is misschien dat ze zich te veel aanstelt, maar dat vind ik niet erg.
Wanneer je naar iets uitkijkt en het zwaar tegenvalt.Vanavond was het armoedig tot matig
Ja klopt. Lapsus. Meer bezette dames en afwezige dames geeft minder bezette ramenMinder bezette ramen...
Te veel keuze is ook niet goed ,want dan weet deze niet meer wie kiezenKunnen we niet eenvoudig besluiten dat er minder dames zijn (die ook recht hebben op een spetterend kerstfeest met geliefden) doch dat er nog voldoende dames zijn om te bezoeken?
De laatste malen ik er was ('s avonds) vind je er nog genoeg om aan je trekken te komen, niet? Al is maar de helft van de panden bemand.
Weekends weet ik niet, dan kom ik er nooit.
Volledig akkoord. Van dames gehoord dat ze het best druk hadden vandaag. En dinsdag is altijd drukker. Ik laat het morgen weten.Kunnen we niet eenvoudig besluiten dat er minder dames zijn (die ook recht hebben op een spetterend kerstfeest met geliefden) doch dat er nog voldoende dames zijn om te bezoeken?
De laatste malen ik er was ('s avonds) vind je er nog genoeg om aan je trekken te komen, niet? Al is maar de helft van de panden bemand.
Weekends weet ik niet, dan kom ik er nooit.
Ik vond het zaterdag ook alles meevallen. Meer dan voldoende keuze.Afgelopen weekend viel het wel mee