Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hij heeft wel gelijk maar het is 47/1 op de hoek is er ook een pitazaak. Tijdens de dag zie je ze ook regelmatig door het skw wandelen. Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit al iets van gelezen heb . Voor mij is ze te opdringerig en niet mijn type ookal heb ik een grote boon voor dames met een bril .
Ben daar al is gaan horen Bij en Dame in dagshift en start tarief was al meteen 100 euro , dan maar verder gewandelt

Ben daar al is gaan horen Bij en Dame in dagshift en start tarief was al meteen 100 euro , dan maar verder gewandelt
deze was zondagavond aanwezig...
Zeer luidruchtig en roepen....
Grote hangborsten en bril inderdaad...
Op een bepaald moment zat ze op haar stoel met haar benen wijd uiteen en had ze haar badpak aan haar kut er gedeeltelijk ingetrokken....
Door dat echt wel luidruchtig roepen ben ik er ook voorbij gelopen....

Ik ben zelf een dagwandelaar en kan je dus niet helpen. Maar kun je je verduidelijken zodat anderen weten welk adres je precies bedoelt. Bedoel je Schippersstraat 49 naast kebab Kebabu, of bedoel je Schippersstraat 40 naast kebab Plein4. Kebab Falcon bestaat namelijk niet.
Was een paar jaar geleden paar keer bij Betty die rechterraam werkte in nummer 47 en zei was niet blij met die luidruchtige dame met bril omdat ze zat te schreeuwen naar voorbijlopende mannen. Ze had het over Julia of zoiets .

Heel vroeger eens bezocht, toen had ze nog geen bril en was een pak slanker, mooi figuur met volle borsten destijds.Ik denk 5 jaar terug of zo .Ik vond het wel een heel vreemde dame , vandaar dat ik er bij 1 keer gebleven ben.
Een naam weet ik niet , maar dacht zelfs wel dat ze eens gerecenseerd was. Dat zal dan ver naar achteren staan.

Terug
Bovenaan Onderaan