Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok, jij bent een echte man naar mijn hart. Ik zou zeggen, waag jouw kans. Een nee heb je, een ja kan je krijgen. Wees snel want anders ben ik je voor… Ze zag er super uit. Mooi model, jong gezichtje, kleine borstjes en een stevige kont.
Oh dat is helemaal mijn type. Maar snel gaat me helaas niet lukken dus ik gun jou de eer. En maak ons lekker daarna😋

Van plan woensdag af te zakken , alst niet te koud is maar wss daar pas tegen shift wisseling als die nog bestaat, is er dan nog wat kans op leuke dames ?
liefst waar trio evt mogelijk is
Gewoon vragen aan de dames die staan te kletsen met elkaar, of vragen of ze een leuke vriendin heeft die mee wil doen.
Zo kwam ik ook bij de zusjes op ss12

Het gros van het speelgoed is inderdaad Made in Roemenië of Bulgarije. Beide landen zijn sinds 2007 volwaardig lid van de EU, en sinds 2025 onderdeel van Schengen. Sinds dit jaar is Bulgarije ook toegetreden tot de Eurozone.

Ooit eens bezocht. Zowat alles is beter in skw. Soit, dat was mijn ervaring alvast.
Ik zou zeggen 'up to you', wie weet geeft ze jou de tijd van je leven...
Volgens mij staat ze er nog niet zo lang. Mager meisje, niet dat ander schoolmeisje met haar stevige borsten dat ook al eens van plaats verwisselde met SS. Tenzij ik mij vergis. Alvast bedankt voor de feedback bollie.

Iemand ervaring met brunette op VT D. Type schoolmeisje met rokje en brilletje. Heeft een leuke uitstraling. Staat in de avond. Met haar buurvrouw bood ze een trio aan.
Dat is Andra:

Dus gelijkaardig aan wat @Hollebolleke al zei.
Mijn advies, wegblijven.

Dat is Andra:

Mijn advies, wegblijven.
Exact hetzelfde als mijn ervaring van toch al wel ik schat een dik half jaar geleden. Misschien zelfs al langer.
Dan weet ik wel wat andere en betere adresjes...

Dat is Andra:

Mijn advies, wegblijven.
Merci B2000. Dan blijf ik daar precies beter weg.
Iemand ervaring met de Venezolaanse Anna VT 47? Ik was bij haar gisterenavond voor de eerste keer. Vond het niet top voor 100 euro. Te weinig actie naar mijn mening. Snokte veel, dus wel heerlijk klaargekomen maar er zijn er die een pak geiler zijn. Misschien meer iets voor de heavy SM mannen. Ik viel vooral voor haar Latina vormen. Die mogen er wel wezen. Jammer van haar verbouwde voorgevel, die werken zijn niet zo goed gelukt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan