Johnny Walk
Forumfiel
Mogen ons toch wel zorgen maken dat het de verkeerde kant op lijkt te gaan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat terug lopen valt best mee. Het gaat wat op en af, maar er is altijd meer dan genoeg keuze.Nee hoor ik zeg net als een paar anderen dat het terugloopt wat ook zo is. En ik kom er wel degelijk minder omdat ik minder keuze heb en ook omdat mijn topfavorieten nu in Nederland zijn. Dat kan toch? Ik denk dat ik het SKW binnen weekje weer bezoek met zonnig weer.
vraag volgende keer even haar naam en ook aangeven wanneer je haar gezien hebt en een korte omschrijving van hoe ze er uit ziet want dat maakt het eenvoudiger om je vraag te beantwoorden. Op 19/3 wisselt het nog wel eens.Iemand ervaring met dat blondje van Ss 19/3 ?
De dame die ik daar zaterdag zag staan is wel een bekende, maar zelf nooit bezocht. Heeft wel een topic volgens mij, en wat ik me er van herinner is dat ze wel een nette tot goede service geeft. Kan even niet op haar naam komen. Stond vroeger wel ergens anders in de SS.Iemand ervaring met dat blondje van Ss 19/3 ?
Vandaag stond er in de Schipperstraat 25/1 een iets oudere dame met een grote boezem E+, een zwart latex pak, jarretelles en zwarte laarzen, ze leek een beetje op Ekaterina (bekend op Verversrui).
Ik vind geen recencie op dat adres voor een dergelijke dame, weet iemand wie dat is?
Met dank!
Ongeveer ja.Mijn moeder zei altijd: stoefen en in zijn broek schijten, dat kan iedereen. Veel mensenkennis, maar vooral het idee dat anderen op dat vlak onder jouw niveau zitten zeker.
Nageteld?
Blijkbaar zijn er hier een groepje die-hards die de realiteit niet onder ogen willen zien..Gaat gewoon om de feitelijke constatering dat ramen overal hard teruglopen en dat kan straks negatieve gevolgen hebben qua bestaansrecht
Serieus? Je bedoelt de zagers, die niet willen inzien dat er nog altijd keuze genoeg is in vergelijking met alternatieven als een privehuis met slechts enkele dames, of de talloze advertenties waar je op dat adres ook maar heel weinig uitwijkmogelijkheden hebt.Blijkbaar zijn er hier een groepje die-hards die de realiteit niet onder ogen willen zien..
En blijkbaar mag je dat niet zeggen want dan "klaag je".Maar is ook niet meer zoals het was.
Dat is ook geen waarheid. De kwaliteit bij degenen die ik bezoek, boert helemaal niet achteruit. Vaak zelfs integendeel, en ik zit al tientallen jaren in het wereldje. Waarschijnlijk ben jij uitgeneukt en leg je je eisen met ouder te worden alsmaar hoger.ik stel net als u inderdaad vast dat de kwaliteit en het aanbod blijft achteruit boeren..
Maar een bepaald groepje hier wil dat niet horen..
Keuze genoeg?Serieus? Je bedoelt de zagers, die niet willen inzien dat er nog altijd keuze genoeg is in vergelijking met alternatieven als een privehuis met slechts enkele dames, of de talloze advertenties waar je op dat adres ook maar heel weinig uitwijkmogelijkheden hebt.
Mijn eisen liggen niet hoger. De aangeboden service trekt er gewoon op geen fluit meer. Net zoals in de privé. Het is gewoon een algemeen probleem.Dat is ook geen waarheid. De kwaliteit bij degenen die ik bezoek, boert helemaal niet achteruit. Vaak zelfs integendeel, en ik zit al tientallen jaren in het wereldje. Waarschijnlijk ben jij uitgeneukt en leg je je eisen met ouder te worden alsmaar hoger.
Iemand ervaring met dat blondje van Ss 19/3 ?
Inderdaad, de kwaliteit is bij de dames die ik bezoek altijd van een hoog tot zeer hoog niveau. Zelfs bij dames die ik voor de eerste keer bezoek.Dat is ook geen waarheid. De kwaliteit bij degenen die ik bezoek, boert helemaal niet achteruit. Vaak zelfs integendeel, en ik zit al tientallen jaren in het wereldje. Waarschijnlijk ben jij uitgeneukt en leg je je eisen met ouder te worden alsmaar hoger.
Ook voldoende keuze is subjectief. Als ik bij elk bezoek keuze heb uit 10 tot 15 dames die mij interesseren is dat voor mij keuze genoeg. Ik kan er per keer toch maar één of twee bezoeken. En dan zit er ook altijd nog een veelvoud daarvan waarin ik totaal geen interesse in heb, maar waar wel anderen in geïnteresseerd zullen zijn.Keuze genoeg?
Mja over smaak en kleur valt niet te discussiëren, maar wat u blijkbaar "keuze genoeg" noemt is dus voor mij "erbarmelijk zielig aanbod"..
Blijkbaar bent u snel tevreden.. Fijn voor u maar daar ben ik niets mee..
Mijn eisen liggen niet hoger. De aangeboden service trekt er gewoon op geen fluit meer. Net zoals in de privé. Het is gewoon een algemeen probleem.
De massa gaat voor dezelfde toppers met goede service.Inderdaad, de kwaliteit is bij de dames die ik bezoek altijd van een hoog tot zeer hoog niveau. Zelfs bij dames die ik voor de eerste keer bezoek.
Ook voldoende keuze is subjectief. Als ik bij elk bezoek keuze heb uit 10 tot 15 dames die mij interesseren is dat voor mij keuze genoeg. Ik kan er per keer toch maar één of twee bezoeken. En dan zit er ook altijd nog een veelvoud daarvan waarin ik totaal geen interesse in heb, maar waar wel anderen in geïnteresseerd zullen zijn.
Er is een groot denker hier aanwezig.alweer een open deur ingetrapt....