Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat klopt. Alhoewel ik het vaak anders zeg: we sterven maar 1 keer, dus laten we elke dag leven. :giggle:

Als ik de optelsoms zou kunnen maken van het geld dat ik door de jaren heen heb 'gespendeerd' aan plezier met vrouwen, dan zou ik tot een bedrag komen waar ik bv ook heel veel andere dingen had kunnen mee kopen. Die nu ook zouden versleten zijn. Geld dat je uitgeeft is sowieso 'weg'. De vraag is: welk genot heb je daaraan gehad? Voor mij is seks met dames die ik leuk vind, een fijne hobby en ik denk niet dat ik van andere dure dingen harder zou genoten hebben.

Iedereen moet voor zichzelf maar eens uitmaken hoe hij dat ziet. Je kan ook alles oppotten, de banken daaraan laten verdienen, en later als je het hier afbolt je erfgenamen daarop een flinke belasting laten betalen.

Dat kan ik enkel begrijpen als je werkelijk niets zou hebben. Dat er sukkelaars zijn, kunnen we niet ontkennen.

Ik vertoef helemaal niet in een 'lagere klasse', maar ik heb al talloze keren genoten van de diensten van goedkoop geprijsde dames. Voor 50 euro neuk ik in het SKW vaak de knapste meiden. En die vallen heel dikwijls zelfs nog beter mee dan sommige hele dure engeltjes.

Ok, langere dates zijn dikwijls leuker, maar dan moet je gewoon leren leven met hetgeen binnen 'jouw klasse' (ik gebruik die uitdrukking echt niet graag - mensen zijn mensen) valt. Vaak moet je in het leven keuzes maken. Sommige mensen geven liever 20 000 euro méér uit aan een chiquere wagen, maar van 20 000 euro kan je ook 4000 keer 20 minuten gaan neuken in het SKW, om maar iets te zeggen. :giggle:
Ook hoofdrekenen is niet je sterkste kant, beste Dick. Beter een rekenmachine gebruiken volgende keer! Of laat je ons de adressen weten waar we voor 5 Euro kunnen neuken?

Ook hoofdrekenen is niet je sterkste kant, beste Dick. Beter een rekenmachine gebruiken volgende keer! Of laat je ons de adressen weten waar we voor 5 Euro kunnen neuken?
Haha, dat is natuurlijk een nulletje teveel dat bij het typen aan mijn aandacht ontsnapt is. Maar de kern van de zaak is, dat je niet alles kan hebben, en dat ieder beslist waar hij zijn geld aan uit geeft. En als je soms zo eens een 'berekening' maakt, sta je er van versteld hoeveel dames een liefhebber kan bezoeken, als hij wat andere (soms geheel onnodige) uitgaven achterwege laat.

Een ander voorbeeld: Ik rook niet. Zou een verstokte roker ooit al eens berekend hebben hoeveel dames hij zou kunnen bezoeken voor het geld dat hij nu oprookt. Wellicht zal hij aanvoeren dat hij het roken niet kan missen. En anderen zullen de dames niet kunnen missen. Het is een keuze die we maken. Zwarte longen of een een gezonde prostaat :) LOL

Ik liep er net ook… veel mannen, weinig dames en idd geen Kristinne
Voor mij is de moment aangebroken om dames in de prive te bezoeken Aziatische en Zuid-Amerikaans .
Een tip: met een dure auto kan je heel vaak ook gratis leuke meiden scoren. LOL
"Een dame vroeg met welke wagen rijdt gij?" Toen was dat een Skoda. Dat was het einde van het gesprek. Een paar weken later had een andere dame ook een oogje op mij, maar ze bleef bij haar vriendje. Die reed met een bmw .

Kristinne is voor enige tijd op verlof
Misschien kijkt ze dan wat minder nors als ze vakantie heeft gehad.
Voor mij is de moment aangebroken om dames in de prive te bezoeken Aziatische en Zuid-Amerikaans .

"Een dame vroeg met welke wagen rijdt gij?" Toen was dat een Skoda. Dat was het einde van het gesprek. Een paar weken later had een andere dame ook een oogje op mij, maar ze bleef bij haar vriendje. Die reed met een bmw .
Bouwjaar? Model?

Kristinne is voor enige tijd op verlof
Ok, omdat ik las dat ze er onlangs nog was. Qua Cathaleya bedacht ik me op de terugweg dat ze op maandag niet werkt en dat het vandaag een maandag is, wat me met die tweede feestdagen weer helemaal was ontschoten. Twee dames die mij verder op het eerste gezicht konden bekoren, waarvan er eentje op ss12 3 opeens langdurig verdwenen was en de andere SS41 1 mij toen ze eindelijk van haar telefoon opkeek opeens niet meer kon bekoren.

Ok, omdat ik las dat ze er onlangs nog was. Qua Cathaleya bedacht ik me op de terugweg dat ze op maandag niet werkt en dat het vandaag een maandag is, wat me met die tweede feestdagen weer helemaal was ontschoten. Twee dames die mij verder op het eerste gezicht konden bekoren, waarvan er eentje op ss12 3 opeens langdurig verdwenen was en de andere SS41 1 mij toen ze eindelijk van haar telefoon opkeek opeens niet meer kon bekoren.

Gaat toch eerst om de dame en de sex?

Je kan ook leasen.
Nee de dames huur je voor een tijd.

Als een dame niet van mij moet weten enkel en alleen omdat ik met een Skoda rijd (en dat doe ik écht) dan is ze mij niet waard.

Ik heb ook zo eens wat voor gehad. Ik had een sleutelhanger van BMW aan mijn sleutels gehangen, en ik zat daarmee aan de toog te spelen. Komt er daar een leuke jonge dame op me af. Maar net op 't ultieme moment van kennismaking, merkte zij dat mijn broekspijpklemmen nog aan mijn broekspijpen hingen.

Ik heb ook zo eens wat voor gehad. Ik had een sleutelhanger van BMW aan mijn sleutels gehangen, en ik zat daarmee aan de toog te spelen. Komt er daar een leuke jonge dame op me af. Maar net op 't ultieme moment van kennismaking, merkte zij dat mijn broekspijpklemmen nog aan mijn broekspijpen hingen.
Het klinkt wel heel oppervlakkig allemaal… hoewel, Skoda rijders, er zijn grenzen in 't leven… dus ik kan die Thaise dame in kwestie wel begrijpen.

Kent er iemand Vanessa? Zit overdag op SS 39/3. Leuke kinky Roemeense dame. Spreekt beetje NL. Heel fijne ervaring gehad met haar ben verbaasd dat er nog geen topic over haar zou bestaan.
Ik denk dat je haar bedoeld en ze zit terug op ss 35/3 en ze is van Moldavië
Of ge bedoeld monika en die spreekt inderdaad goed Nederlands en zij is Bulgaarse

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan