Dat klopt. Alhoewel ik het vaak anders zeg: we sterven maar 1 keer, dus laten we elke dag leven.
Als ik de optelsoms zou kunnen maken van het geld dat ik door de jaren heen heb 'gespendeerd' aan plezier met vrouwen, dan zou ik tot een bedrag komen waar ik bv ook heel veel andere dingen had kunnen mee kopen. Die nu ook zouden versleten zijn. Geld dat je uitgeeft is sowieso 'weg'. De vraag is: welk genot heb je daaraan gehad? Voor mij is seks met dames die ik leuk vind, een fijne hobby en ik denk niet dat ik van andere dure dingen harder zou genoten hebben.
Iedereen moet voor zichzelf maar eens uitmaken hoe hij dat ziet. Je kan ook alles oppotten, de banken daaraan laten verdienen, en later als je het hier afbolt je erfgenamen daarop een flinke belasting laten betalen.
Dat kan ik enkel begrijpen als je werkelijk niets zou hebben. Dat er sukkelaars zijn, kunnen we niet ontkennen.
Ik vertoef helemaal niet in een 'lagere klasse', maar ik heb al talloze keren genoten van de diensten van goedkoop geprijsde dames. Voor 50 euro neuk ik in het
SKW vaak de knapste meiden. En die vallen heel dikwijls zelfs nog beter mee dan sommige hele dure engeltjes.
Ok, langere dates zijn dikwijls leuker, maar dan moet je gewoon leren leven met hetgeen binnen 'jouw klasse' (ik gebruik die uitdrukking echt niet graag - mensen zijn mensen) valt. Vaak moet je in het leven keuzes maken. Sommige mensen geven liever 20 000 euro méér uit aan een chiquere wagen, maar van 20 000 euro kan je ook 4000 keer 20 minuten gaan neuken in het
SKW, om maar iets te zeggen.