Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand al ervaring met de dame die in Verversrui 2 zit op zondagmorgen en Lilly noemt? Zit in het derde raam wanneer je uit de Vingerlingstraat komt. Ziet er een beetje Mexicaans type uit.
 
Ik ben gisteren rond 23u in het skw geweest. Er was op nummer 13 en heel mooie verschijning. Kort blond haar tattoo op onderarm. Beetje bitchy face. Aan raam 1 of 2 denk ik. Kan mij iemand vertellen wie ze is ?
 
Ik ben gisteren rond 23u in het skw geweest. Er was op nummer 13 en heel mooie verschijning. Kort blond haar tattoo op onderarm. Beetje bitchy face. Aan raam 1 of 2 denk ik. Kan mij iemand vertellen wie ze is ?
Ken haar naam niet, maar ik denk dat die een tijdje geleden op de Verversrui 16/1 heeft gestaan (niet het pand waarin angelique zit, maar het pand meer naaar de Vingerling toe. Ik denk dat er toen over geschreven is. Maar weet niet meer of dit in stamcafe was of op een topic over haar.
 
Ook haar naam vergeten ,ze heeft aan de overkant gewerkt waar nu de skinny Sarah werkt ,ik heb haar ooit eens prive bezocht ,mooi figuur siliconen borsten ,ze was wel lief en geduldig maar had er geen klik mee maar je kan altijd eens proberen !
 
Ik ben gisteren rond 23u in het skw geweest. Er was op nummer 13 en heel mooie verschijning. Kort blond haar tattoo op onderarm. Beetje bitchy face. Aan raam 1 of 2 denk ik. Kan mij iemand vertellen wie ze is ?
Heb haar topic teruggevonden: Adelina Verversrui 14/1. Zit een recensie bij. Zit achteraan in de topics. Al lang niet meer over geschreven.
 
Heeft iemand Fanny, schipperstraat 22/3 nog gezien, een latina milf die pijpen zonder condoom met klaarkomen in de mond aanbiedt. Sedert corona blijkbaar verdwenenen
Heb Ecuadoriaanse Fanny onmiddellijk na de heropening van het skw begin juni een paar keer gezien, op SS25/1. Daarna heb ik haar niet meer gezien.
Dat ik haar man nog gezien heb, is nog veel langer geleden...
 
Deze?
Geen idee waarom ik dit niet zelf kon vinden. Je bent geweldig man, thanks.
 
Later niet meer, ik moet nog vertrekken in Liepzig op een beurs.
En vannacht is de kans er te passeren. Anders zal het weer een half jaar duren.
Maar vraag me gewoon af, of het de moeite is.

Het is met de nieuwe maatregelen toch 24/24 open.
Het Is inderdaad 24/7 open. Er zitten dus altijd wel wat dames. Maar in het holst van de nacht is de spoeling uiteraard dun. Ik ben er zelf nooit midden in de nacht. Ik kan je dus ook geen tips over wie je kan verwachten of de moeite van het bezoeken waard is.
 
Op Vt 2 zit er overdag een Dvp als je goed kijkt een look alike Cahterina Zeta Jones ,zwart gekleed zit wel veel op haar stoel en iets voller van figuur ,iemand ervaring ermee ? bytewe haar man heeft onlangs keelkanker gehad en overwonnen naar schijnt zou dat komen door teveel te beffen ?:)
 
Op Vt 2 zit er overdag een Dvp als je goed kijkt een look alike Cahterina Zeta Jones ,zwart gekleed zit wel veel op haar stoel en iets voller van figuur ,iemand ervaring ermee ? bytewe haar man heeft onlangs keelkanker gehad en overwonnen naar schijnt zou dat komen door teveel te beffen ?:)
7op1000 mannen die een hpv besmetting hebben lopen kans op mond-keelkanker , wat extreem weinig is . Hoe meer orale sex-partners hoe meer kans op hpv virus! Ik heb er voorlopig geen last van , en heb er al heel wat gebeft😂😂😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛
 
Welke panden in het SKW hebben een lift ?
Er is zeker 1 pand ( in de Schippersstraat ) dat een lift heeft. Heb er ooit in gestaan .

Heb me toen voorgenomen om ooit in een lift een hoertje een lekkere beurt te geven of er zelf één te krijgen.
Weet iemand de exacte adressen van panden met een lift ?
Ga ik de volgende keer kijken of de meisje in die pand te doen zijn voor mij !
 
Welke panden in het SKW hebben een lift ?
Er is zeker 1 pand ( in de Schippersstraat ) dat een lift heeft. Heb er ooit in gestaan .

Heb me toen voorgenomen om ooit in een lift een hoertje een lekkere beurt te geven of er zelf één te krijgen.
Weet iemand de exacte adressen van panden met een lift ?
Ga ik de volgende keer kijken of de meisje in die pand te doen zijn voor mij !
Schipperstraat 12 heeft er een, voor de rest weet ik het niet.
 
Welke panden in het SKW hebben een lift ?
Er is zeker 1 pand ( in de Schippersstraat ) dat een lift heeft. Heb er ooit in gestaan .

Heb me toen voorgenomen om ooit in een lift een hoertje een lekkere beurt te geven of er zelf één te krijgen.
Weet iemand de exacte adressen van panden met een lift ?
Ga ik de volgende keer kijken of de meisje in die pand te doen zijn voor mij !

Van SS 12 ben ik ook zeker.

In het verwarrend genummerde gebouw SS 10 - 8 - 6 is er ook één. Alhoewel het hier al dikwijls uitgelegd werd ben ik nooit zeker van de nummering, het is ook al héél lang geleden dat ik in dat gebouw nog eens een dame bezocht heb.

Er zijn in het SKW ongetwijfeld nog andere panden met een lift maar die zijn mij niet bekend.
 
Vanaf maandag verschijnt er terug een toppertje in het straatbeeld. Een van de populairste/drukst bezochte meiden van de nachtshift keert terug na anderhalf jaar afwezigheid. The name starts with a M.
 
Volgens mij hebben Verversrui 26 en 28 ook een lift al ben ik niet 100% zeker. Daar zitten namelijk geen dames die mijn interesse hebben. Voor Schippersstraat 21/23 geldt hetzelfde, al heb ik daar wel dames bezocht, maar die hadden allemaal een kamer aan de "buitenkant" met een eigen trap
 
Schippersstraat 21/5 heeft zeker een lift, ben er zelf eens vrijwillig een kwartiettje opgesloten geweest met de kleine Vanessa die daar toen werkte;)
En als Monica terug is (Schippersstraat 6) zal ze in een geile bui de lift zeker ook een tijdje willen blokkeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan