Als je exact wil doneren stuur gerust pm. Maar als je in buurt van ss29 doneert dan komt het ook wel goedAls je laat weten bij wie dan kunnen we met z'n allen vooraf wat gaan doneren

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je exact wil doneren stuur gerust pm. Maar als je in buurt van ss29 doneert dan komt het ook wel goedAls je laat weten bij wie dan kunnen we met z'n allen vooraf wat gaan doneren
Nee, yasmineJe gaat bij Heidi?
Oei. Waar nu shoppen?MR.B (gay sexshop) op het Falconplein heeft bezoek gekregen van de politie. Ze verkochten blijkbaar poppers en dat is verboden. Dus nam de politie het boeltje in beslag. Kunnen ze lekker gaan snuiven op het politiebureel want 1/3e van het politiekorps is homo en zoals je weet snuiven homo's allemaal poppers zodat hun poepje gemakkelijker toegankelijk wordt. In een hypocriet wereldje leven we hier in België.![]()
Online. Is ook nog een stuk goedkoper ook. Doe ik al een hele tijd.Oei. Waar nu shoppen?
Ze stopt vaak erg vroeg meestal rond 15:00 al zelfs als haar echt verveelt zegt ze. Ik moet zelf maar eens haar weer bezoeken. Deze dame is voor veel dingen in.Weet er iemand of Vanessa die in de Vingerlingstraat 14/2 zat (dagshift) nog aanwezig is in het SKW?
Of is ze met verlof?
Heb ze al lang niet meer gezienZe stopt vaak erg vroeg meestal rond 15:00 al zelfs als haar echt verveelt zegt ze. Ik moet zelf maar eens haar weer bezoeken. Deze dame is voor veel dingen in.
Vanessa werkt op VGL 14/1. Ik heb haar vorige week of misschien 2 weken geleden nog een keer gezien. Maar ik zie haar tegenwoordig inderdaad ook veel minder.Weet er iemand of Vanessa die in de Vingerlingstraat 14/2 zat (dagshift) nog aanwezig is in het SKW?
Of is ze met verlof?
Ze zei laatst dat ze begin volgende week op z'n laatst weer terug komt, als ze tenminste nog niet terug is.Weet er iemand of Vanessa die in de Vingerlingstraat 14/2 zat (dagshift) nog aanwezig is in het SKW?
Of is ze met verlof?
Ja op 14/2 zit duivelse MayaVanessa werkt op VGL 14/1. Ik heb haar vorige week of misschien 2 weken geleden nog een keer gezien. Maar ik zie haar tegenwoordig inderdaad ook veel minder.
Proost alvastTijd om naar Antwerpen te vertrekken richting Yasmine. Ik voel me alsof mijn stijve 30 seconden voor mij uitloopt....
ScholProost alvast
Dat is uniek, een man achter de ramen.Is de blondine (14/3 avond) op dit moment aanwezig? Ken je zijn naam?
Vingerlingstraat.C'est unique, un homme derrière les fenêtres.
est-ce au Verversrui ?
Had totaal geen idee dat ze voor meer in was dan het euh "gewone".Yezzz. En ja ze is populair
Schipperstraat 47Llana blijkbaar terug in Schippersstraat gesignaleerd! Wonderen zijn de wereld niet uit.
Dag- of nachtshift?Llana blijkbaar terug in Schippersstraat gesignaleerd! Wonderen zijn de wereld niet uit.
Schrijf er éénVanavond Monica bezocht. Een 25 jarige Roemeense dame met zwart haar, beetje latina look. Stond vandaag de gehele dag op Verversrui 14-2 naast Adelina.
Waar vind ik haar topic?