Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zal een momentopname zijn. Net als mijn melding van een goede bezetting. Ik heb het niet exact geteld, maar ik schatte de algehele bezetting woensdag tussen de 50 en 60%, en in VT zelfs rond de 75%.
Als je alle ramen telt en er zou een bezettingsgraad zijn van 50% dan nog heb je volgens mij voldoende aanbod.

Van belang is niet zozeer de procentuele bezetting maar wel de kwaliteit van de dames, en of er voldoende keuze is.

Enkel als je tijdens de shiftwissel tussen 19u en 20u gaat wandelen heb je pech.
 
Als je alle ramen telt en er zou een bezettingsgraad zijn van 50% dan nog heb je volgens mij voldoende aanbod.

Van belang is niet zozeer de procentuele bezetting maar wel de kwaliteit van de dames, en of er voldoende keuze is.

Enkel als je tijdens de shiftwissel tussen 19u en 20u gaat wandelen heb je pech.
Inderdaad. Zelfs met 25% bezetting heb je voldoende keuze.

De kwaliteit van de bezetting was zeer hoog in mijn ogen.
 
Inderdaad, volgens mij heb je met een bezetting van 25% nog steeds een ruime keuze.

Hoe het gesteld is met de ogen van Janus weet ik niet, het hangt af van hoelang het geleden is dat de sterkte van zijn bril werd aangepast ...
en het hangt ook af van de kleur van zijn bril. Ik heb een donker bruin vermoeden dat die roze is.
 
Stamcafe. Verversrui
Wie heeft er de dvp bezocht terhoogte verversrui 22/5 kan zijn dat ik een verkeerde nr heb ze is een klein dame half lang blond haar en dacht dat ze italiaans sprak doet dag dienst en staat in mooie lingerie 2 maand a 3 maanden geleden nog gezien iemand een naam heeft een raam naast ingang van dat fetish huis dacht ik
 
Laatst bewerkt:
Al meerdere keren werd deze dame vermeld (ook via mij). Ondanks ze met momenten wel wat klantjes heeft, kan niemand iets melden over haar service.
Ik blijf (nog) twijfelen ze te bezoeken ondanks ze een speciale uitstraling heeft die me aanspreekt.
Wie ooh wie weet meer over deze zebra:D ?
Ik heb deze dame ook al veel zien staan en ondanks ze een schitterend figuur heeft heb ik toch zoiets van toch voor een ander te kiezen, ze is maar weinig bezet, haar muziek staat mss te luid en ze komt niet erg uitnodigend over.
 
De zebra dame had me ooit geweigerd....sinds dien heb ik mijn vloek over haar uitgesproken en ik zie nooit iemand binnen of buiten gaan bij haar 😈 Ik zie er althans zeer sexy en sympathiek uit...
Weigeren door een dame heeft altijd een reden.
Misschien had ze een afspraak?
Of je er zoals je zegt 'sexy' uitziet, interesseert een dvp geen hol. Dames filteren op basis van andere factoren.
Zij zit er om centen te verdienen via wandelaars waar ze in een flash een goed gevoel aan overhoudt het risico te nemen (niet doelend op jou, hoor).
Uiteraard jammer voor jou dat je werd geweigerd, laat dit duidelijk zijn als 'sexy kerel' zoals je jezelf graag omschrijft.

Soit, ooit bezoek ik ze wel eens.
Ik ga ervan uit dat ik niet geweigerd wordt :)
 
Ik heb deze dame ook al veel zien staan en ondanks ze een schitterend figuur heeft heb ik toch zoiets van toch voor een ander te kiezen, ze is maar weinig bezet, ofwel staat de muziek binnen te luid en komt niet erg uitnodigend over.
Haar muziek staat inderdaad steeds luid en wordt meteen afgezet als er een potentiële klant een gesprekje wil opstarten.
Ze heeft een schattige look doch ook iets mysterieus wat me voorlopig weerhoudt er binnen te stappen.
Omdat ze vaak vrij staat, wil dit niets zeggen over haar service.
Als er niets op het programma staat ifv een vaste dame, wil ik de sprong wel eens wagen.
 
Haar muziek staat inderdaad steeds luid en wordt meteen afgezet als er een potentiële klant een gesprekje wil opstarten.
Ze heeft een schattige look doch ook iets mysterieus wat me voorlopig weerhoudt er binnen te stappen.
Omdat ze vaak vrij staat, wil dit niets zeggen over haar service.
Als er niets op het programma staat ifv een vaste dame, wil ik de sprong wel eens wagen.
Ik heb ze nu ook nog niet bezocht, maar een dame met haar looks die dikwijls vrij staat, hmmm, toppers staan maar zelden vrij en krijg je weinig kans om binnen te gaan , denk maar aan Cataleya, Juliana, Anna VR 8/1 en Elena overdag SS 3/1.
Probeer er maar eens binnen te geraken
 
Weigeren door een dame heeft altijd een reden.
Misschien had ze een afspraak?
Of je er zoals je zegt 'sexy' uitziet, interesseert een dvp geen hol. Dames filteren op basis van andere factoren.
Zij zit er om centen te verdienen via wandelaars waar ze in een flash een goed gevoel aan overhoudt het risico te nemen (niet doelend op jou, hoor).
Uiteraard jammer voor jou dat je werd geweigerd, laat dit duidelijk zijn als 'sexy kerel' zoals je jezelf graag omschrijft.

Soit, ooit bezoek ik ze wel eens.
Ik ga ervan uit dat ik niet geweigerd wordt :)

Eens. In mijn beleving selecteren de dames voornamelijk op hygiëne, 'risicoprofiel' en soms op leeftijd. Ze willen vooral een klant met een vriendelijke uitstraling zonder risico's en respectloos gedrag op de kamer. Dat bijvoorbeeld mannen van bepaalde afkomsten niet welkom zijn bij een aantal dames, heeft daar al mee te maken.
 
Hebben er van jullie in de nacht ervaring met

- ene isabel in ss 23 ik denk raam 3. Blonde, haar gekruld met stijltang, strak lichaam met weinig tot geen tattoo's en zwart meer sportief setje. Kamer lijkt met lift naar boven.

- slanke met met bruin stijl haar in ik denk ss 10. Heeft jeans aan met allemaal gaten in.

- dame met lang bruin haar op ss 24, denk 2de ruim. Heeft bril en droeg leder setje

Dank😘
 
Laatst bewerkt:
Qui connaît la blonde qui était là hier soir au 19 Schipper avec une belle jupe noire en boîte. Des avis ??? Merci
Pas d'idée mon meilleur ami. Mais, la prochaine fois, essayez de demander en Néerlandais. Si chacun commence à parler en sa propre langue sera compliqué. Je sais pour les francophones cela est difficile de s'adapter mais faites un effort svp. Merci et profitez-en!
 
Iemand ervaring met de dame die 's nachts in Schipperstraat 40/1, links van Maria, staat?
Stond heden avond heel de tijd vrij. Zeer uitzonderlijk twijfel ik of ze Roemeens of zelfs Zuid Amerikaans is. Ik denk alvast het 2de... Mooie dame trouwens met een stevige boezem.
Ik twijfelde nog even er eens binnen te stappen doch gaf een zalige Latina toch de voorkeur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan