Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen middag heb ik een top ervaring gehad met een Hongaarse, blonde dame (Verversrui 2/1, het raam naast de deur). Heb wel haar naam gevraagd maar was deze bij thuiskomst helaas vergeten. Ze gaf aan geen vaste dagen te werken en nooit 's avonds. Had verschillende tattoos. Weet iemand toevallig haar naam?
 
Afgelopen middag heb ik een top ervaring gehad met een Hongaarse, blonde dame (Verversrui 2/1, het raam naast de deur). Heb wel haar naam gevraagd maar was deze bij thuiskomst helaas vergeten. Ze gaf aan geen vaste dagen te werken en nooit 's avonds. Had verschillende tattoos. Weet iemand toevallig haar naam?
Beetje "dromerig" uitzicht en vrij slank?
 
Hoi allen,

binnenkort ga ik voor de eerste keer naar SKW, wat zijn zoal de do's en don'ts?
(Als dit in een andere thread moet staan, laat gerust weten)

Cheers!
 
Laatst bewerkt:
Gents ik ben vanavond laat in antwerpen...zijn er anaaltips die de moeite waard zijn in de straten daar...geen shemales natuurlijk maar lekkere jonge meiden die tegen een stootje kunnen.....?
 
Tot rond welk uur loopt de dagshift en wanneer start de nachtshift ongeveer?
Dagshift eindigt om 20u.
Maar vanaf 18u beginnen de meiden langzaam af te haken en vooral na 19u is het kalm.
Wat niet wil zeggen dat enkele toppers tot het gaatje gaan (vb Christina VTC).

Nachtshift begint om 20u. Dan komen de eerste dames al opdagen en daar zijn al toppers bij (anna Vr8/1, Anna SS12/3, Josefa SS24/1,...). Dus vanaf 20u30, na hun installeren is er al heel wat te doen. Tegen 21u á 21u30 zijn ze bijna allen paraat.
 
😂😂😂 als de zatte en vreemd gespuis beginnen rond te lopen , dan begint de avondshift 🤢🤢🤢 ik ben een dag bezoeker , dan kom ik nog wat echte Belgen tegen
Kan ik hier wat racisme bespeuren?
Er zijn vele allochtonen die op een respectvolle manier wandelen.
Je 'gespuis' loopt in alle lagen en nationaliteiten rond. Dat heeft niets met skw te maken.

Ik ben multicultureel 'opgevoed'.
Zulke domme opmerkingen horen dan ook niet thuis op een forum waar over vrouwen wordt geleuterd.

Ieder heeft zijn mening hierover. Hou die mooi voor jezelf, daar hebben we geen behoefte aan zulke onzin te moeten lezen.

Ik hoop dat je de boodschap begrijpt.
 
Kan ik hier wat racisme bespeuren?
Er zijn vele allochtonen die op een respectvolle manier wandelen.
Je 'gespuis' loopt in alle lagen en nationaliteiten rond. Dat heeft niets met skw te maken.

Ik ben multicultureel 'opgevoed'.
Zulke domme opmerkingen horen dan ook niet thuis op een forum waar over vrouwen wordt geleuterd.

Ieder heeft zijn mening hierover. Hou die mooi voor jezelf, daar hebben we geen behoefte aan zulke onzin te moeten lezen.

Ik hoop dat je de boodschap begrijpt.
Als het over 'onnozel' doen gaat.
En dvp's 'belagen' 'aanstaren' 'uitdagen' en 'voor het raam blijven staan zodat anderen er niet binnen gaan

Mja, al verschillende keren gezien en ofwel is dat een 'zatlap' of wel 'een groep (jonge) vreemdelingen'.

Feiten kan je moeilijk racisme noemen.
 
Als het over 'onnozel' doen gaat.
En dvp's 'belagen' 'aanstaren' 'uitdagen' en 'voor het raam blijven staan zodat anderen er niet binnen gaan

Mja, al verschillende keren gezien en ofwel is dat een 'zatlap' of wel 'een groep (jonge) vreemdelingen'.

Feiten kan je moeilijk racisme noemen.
Ieder heeft zijn mening hierover. Hou die mooi voor jezelf, daar hebben we geen behoefte aan zulke onzin te moeten lezen.

Moet ik je een groepje 'blanken' vermelden die vele dames dagelijks met hun ogen bijna uitkleden tot ze er ambetant van worden? Laat maar weten.
De dames kruipen bijna even naar achter van schaamte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan