Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
. Het was een uitstekende keuze die ik gemaakt heb.
En....?
Kom juist van SKW , ben gaan lopen , was daar den enigste blanke🤢🤢
Ik was er ook, dus in het vervolg, misschien je zonnebril afzetten.😉
Maar ja, ik zat wel te zweten tussen Maria's siliconen wonderen.🥵
Man, man, man, die wordt met de jaren toch gekker en gekker, heerlijk om het einde v.h. jaar zo af te sluiten.🍾
 
Zeker , want ik loop liever tussen mijn EIGEN volk !!!! Liep precies in Syrië , Pakistan , Afghanistan, Marokko!! 2024 verkiezingen zoals bij onze buren!!!
Je begrijpt het niet.
Dit is een forum over dames, niet over politieke voorkeuren.
Dat je racistisch ingesteld bent, is mijn zaak niet. Daar spreek ik me niet over uit.
Doch je bezoekt dan wel dames van vreemde origine waar je toch zo'n hekel aan hebt??

Besef dat de meest vervelende groep blanken betreft die maar al te graag 'uitpakken' met hun macho gedrag en zeer onrespectvol overkomen richting dames.

Soit, ik herhaal het graag: je begrijpt het echt niet.
 
Zeker , want ik loop liever tussen mijn EIGEN volk !!!! Liep precies in Syrië , Pakistan , Afghanistan, Marokko!! 2024 verkiezingen zoals bij onze buren!!!
Liefst geen politiek gezever hier.

Als ik ga wandelen, dan interesseren de dames in de ramen mij, niet wie er rond loopt. Immers, daar ga ik niet mee neuken op de kamer 😆😆
 
Ook de ambetantste en de minst hygiënische klanten zijn redelijk vaak blanken. Hoe komt dat toch dat ik me nog nooit op de vreemde heb gevoeld in het SKW en dat sommige anderen dat blijkbaar anders zien. Als je bang bent van de mensen op straat, ge je gewoon ergens bij een meisje binnen en problem solved.
Heb van niemand schrik!!! Voel me gewoon vreemde in eigen land !!MAG HET????😡😡😡😡😡 genoeg is genoeg
En ondertussen wel een buitenlandse gaan neuken ...
Je zegt het juist
Waren er veel dames aanwezig vandaag met de nachtshift?
Nee , wel vreemd gespuis opt straat
 
Het SKW is zowiezo nogal een buitenlands iets. 85 % van de wandelaars en 99% van de dames zijn niet Belgisch. Sluiten dan maar ?
Meer als genoeg;)
Aantal aantrekkelijke was toch op 1 hand te tellen.
Ja Latina s shemales en minder goede die waren nog present
Liefst geen politiek gezever hier.

Als ik ga wandelen, dan interesseren de dames in de ramen mij, niet wie er rond loopt. Immers, daar ga ik niet mee neuken op de kamer 😆😆
Een sfeerbeeld geven mag toch ?
 
Het SKW is zowiezo nogal een buitenlands iets. 85 % van de wandelaars en 99% van de dames zijn niet Belgisch. Sluiten dan maar ?
Ik denk dat jij er gewoon met je pet naar gooit. Ik geloof nooit dat jij die cijfers kan staven met feiten. Dat de dames van vreemde afkomst zijn, is al langer zo, en ook vrij logisch. Niemand gaat graag in een raam zitten waar je pa, je broer en je oom kunnen voorbij lopen, en bovendien doen zij het voor de verdiensten, en die zijn in hun eigen land véél lager dan hier.

Hoe je aan 85% buitenlandse wandelaars komt, is me een raadsel. Loop jij er dan elke dag van de morgen tot de nacht rond? Of ben je echt een nachtjager en weet niks af van het leven in het SKW overdag? En tel jij? Zou je dan niet beter wat meer gaan neuken ipv je op te winden over wie er rond loopt? Als je zelf met een lege zak en een smile op je face rondloopt, zal je merken dat mensen om je heen ook ineens veel vriendelijker lijken te zijn :)

Het zijn dit soort meldingen die altijd opnieuw opduiken en die een verkeerd beeld schetsen.

Als Antwerpen jou niet meer bevalt, kan je nog altijd naar Brussel uitwijken. Eens kijken wat je dan daar over gaat posten... Ik weet waar het het beste is hoor.
Totaal niets te zien voor de moment,ik passeer nog is met de nachtshift
Wat had je nu verwacht in de eindejaarsvakantieperiode? Dat is toch elk jaar zo. En tijdens de nacht tref je in deze periode overal - ook elders in de steden - vooral veel mannen aan die hun geld domweg aan overmatig veel drank spenderen ipv eens lekker van bil te gaan.
 
En waar ga jij zoal neuken, @vingerling .Want daar gaat het toch om alleen hier? Niet om ons op te winden, wat U nog het meeste doet.
Wij moeten ons bek houden
Ik heb weleens geteld , in de avond nacht 10-20% blank europees waarvan de helft oostblok mannen
Met Kerstavond is het anders dan tijdens de ramadan.

Maar grote merendeel is buitenlander. Verder ook niet erg.
Ze zijn schoner las ik hier al.
 
Laatst bewerkt:
Die cijfers kloppen zeker tijdens de avond/nacht: 80%zwart-20%wit en 90% daarvan gluurders en onnozel doen voor de dames hun raam
Da's waar, maar de nacht is slechts de helft van een een dag van 24 uur, en een weekdag is anders dan de dagen van het weekend. Bovendien heb ik de ervaring dat de mannen die (meestal in een groepje) onnozel staan te doen voor een raam, toch vaak blanken zijn wiens taal ik versta.
Ik heb weleens geteld , in de avond nacht 10-20% blank europees waarvan de helft oostblok mannen
Het is eigenlijk niet eens een discussie waard, maar ik vraag me wel af hoe je zoiets kan 'tellen' en hoe je dan op het gezicht kan zien uit welke landen die mannen komen.
 
En waar ga jij zoal neuken, @vingerling .
Ik weet niet waarom het belang zou hebben dat mensen precies weten met wie ik neuk.

Ik neuk eerst en vooral bij mijn partner, bij de allerbeste der besten. Seks met een liefdespartner is altijd inniger dan pretseks met een dvp.

En voor die pretseks heb ik al enkele jaren 1 dame waar ik bij haar thuis wel eens langs ga, een eind weg van Antwerpen. Voor de rest ben ik een hobbyneuker, uitsluitend in het SKW, en dat na een massa andere ervaringen in vroegere jaren. Ik vind persoonlijk de kwaliteit/prijs verhouding van de sevice bij SKW dames beter dan gelijk waar elders, maar dat ik natuurlijk slechts mijn mening, gebaseerd op mijn ervaringen.

Waar? Bij wie? Ach, dat wisselt. Ik heb zoals elke SKW-fan mijn favorietjes. De lijst van die favorietjes is ook dynamisch. Er komen er bij, er vallen er af. Momenteel een drietal in de SS en eentje in de VVR waar ik meer dan 'normaal vaak' bij ga. Geen enkele van hen is momenteel aanwezig, wegens de eindejaarsfeesten.
Dan zijn er nog enkelen waar ik 'af en toe' eens binnen ga.

Maar het leuke van de wandelhobby is dat je regelmatig eens een dame ziet staan waar je nog nooit bij was, vaak een nieuweling, en dan kan je daar eens je horizon gaan verruimen.

Voor mij is vrijblijvende seks met een leuke meid (tegen betaling dan) gewoon de kers op de taart van het leven. En we hebben allemaal maar 1 taart, maar we kunnen er gelukkig zoveel kersjes op zetten als dat we willen. :ROFLMAO:
Zoveel haat en frustratie van sommige leden ineens hier... wat een tijdelijk tekort aan dvp's toch kan doen met een mens.
Dat lijkt wel de waarheid zo ineens he Bartje.

Ik verwonder mij daarover. Want het gaat alweer over 'vreemden'. Hoe omschrijf je dat, een vreemde?

Is een Nederlander van Breda een vreemde in Antwerpen, en ene die vanuit Oostende komt is geen vreemde? Breda ligt nochtans dichter bij Antwerpen dan Oostende.

Een maat van mij is donker van huid. Ooit geadopteerd door Vlaamse ouders. Spreekt zo Antwèèèrps als de meest vastgeroeste Sinjoor. Hier opgegroeid, gestudeerd, enz. Een vreemde?

En tot waar gaan we dan in het verenigde Europa om mensen als vreemd te aanzien? Sorry hoor, maar als een Oost Europese mens een vreemde is, dan zijn Westvlamingen tov Limburgers ook vreemden want die verstaan elkaar ook nauwelijks.

En wat doen we met een Waal? Een Belg maar hij heeft een spraakgebrek, hij praat Frans. Ook een vreemde?

Ik probeer het wat te animeren en wat te relativeren. Proberen jullie nu ondertussen om te genieten van de vreemde kutjes van het SKW. De aanwezige meisjes zullen jullie dankbaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
een vraagje aan de herenavondwandelaars.
Ik heb in het begin van dit jaar ongeveer 2 of 3 keer een leuke dame met halflang
donker haar bezocht in de vgl op nr 5 k2 dus middelste raam. ze is denk 165 lang
zeer fraai figuurtje en zeer vlot in de omgang ben helaas haar naam vergeten.
mischien herkent iemand haar van mijn aanwijzingen ? nu mijn vraag is zij momenteel nog aanwezig of ook met verlof??
 
Terug
Bovenaan Onderaan