Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit is stamcafe.
Maar goed vriend ik heb 15 recensies van SKW dames .En jij?
Waar kom jij graag
ik kom graag op een stamcafe waar er over meisjes en andere randzaken gesproken wordt. Als 15 recensies je het recht geven om deze site te misbruiken of te laten misbruiken door politiek geleuter.... doe dan maar gerust. Allez,nu.nag alle andere belgische politieke partijen aan het woord en we zijn niet meer op stamcafe maar op terzake of villa politica. Nog effe geduld, het kerstreces is bijna voorbij😂😂😂
 
ik kom graag op een stamcafe waar er over meisjes en andere randzaken gesproken wordt. Als 15 recensies je het recht geven om deze site te misbruiken of te laten misbruiken door politiek geleuter.... doe dan maar gerust. Allez,nu.nag alle andere belgische politieke partijen aan het woord en we zijn niet meer op stamcafe maar op terzake of villa politica. Nog effe geduld, het kerstreces is bijna voorbij😂😂😂
Ik heb het niet over politiek hoor.
Echt niet.
Ik weet er niks van ook van België.
Ik verbaas me alleen dat bepaalde mensen hier hele verhaLen afsteken waar je niks wijzer van wordt.Het gaat nooit over de meisjes.
"Ze hebben dan weer een uitstekende keuze gemaakt"
Er rust een taboe op namen te geven.
Ik constateer alleen maar.

Gewichtig en stiekem doen , en andere de les lezen.
Maar het is nu eenmaal zo.
Einde discussie voor mij ook.
Fijne avond allen , dat meen ik echt.
 
2024 praten we verder! Als je verstaat wat ik bedoel??!!
ik kom graag op een stamcafe waar er over meisjes en andere randzaken gesproken wordt. Als 15 recensies je het recht geven om deze site te misbruiken of te laten misbruiken door politiek geleuter.... doe dan maar gerust. Allez,nu.nag alle andere belgische politieke partijen aan het woord en we zijn niet meer op stamcafe maar op terzake of villa politica. Nog effe geduld, het kerstreces is bijna voorbij😂😂😂
Heb jij een vreemdelingen vriendje ???😂😂😂
een vraagje aan de herenavondwandelaars.
Ik heb in het begin van dit jaar ongeveer 2 of 3 keer een leuke dame met halflang
donker haar bezocht in de vgl op nr 5 k2 dus middelste raam. ze is denk 165 lang
zeer fraai figuurtje en zeer vlot in de omgang ben helaas haar naam vergeten.
mischien herkent iemand haar van mijn aanwijzingen ? nu mijn vraag is zij momenteel nog aanwezig of ook met verlof??
Geen succes op citygirls.nl??😂😂😂
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag een blonde dame bezocht op ik meen SS 25/1, 26 jaar, ze had mooie fake boobies, een kinky outfit aan, latex skirt en laarzen. ze nam me mee naar haar kinky kamer 3 verdiepingen omhoog waar alles aanwezig was voor een goede sm sessie, iemand enig idee hoe se heet haar naam is me door de prettige ervaring ontschoten. Ik zou er aankomende dagen nog graag terug gaan 😜 bedankt voor jullie hulp
 
vanmiddag een blonde dame bezocht op ik meen SS 25/1, 26 jaar, ze had mooie fake boobies, een kinky outfit aan, latex skirt en laarzen. ze nam me mee naar haar kinky kamer 3 verdiepingen omhoog waar alles aanwezig was voor een goede sm sessie, iemand enig idee hoe se heet haar naam is me door de prettige ervaring ontschoten. Ik zou er aankomende dagen nog graag terug gaan 😜 bedankt voor jullie hulp
Dat moet Sara geweest zijn. Ik zag ze zaterdag ll. ook in dat latex pakje.
Ze zag er lekker uit ...

 
Mag misschien niet over geschreven worden .... :unsure: ?
Ik denk dat er wel over gesproken mag worden. Ik heb van haar in elkgeval nog geen verbod gehad. :ROFLMAO:

Ik dacht de naam te bewaren tot een mogelijke recensie. Maar omdat jullie zo nieuwsgierig zijn zal ik hem al verklappen. Het gaat om Tania van VT 22. Het was weer echt een schot in de roos, net als zaterdag Jasmine. Ik ben vn beiden nog steeds aan het nagenieten, en ik durf op dit moment ook niet te zeggen wie van de 2 ik beter vond. Waren beiden absoluut top.
 
Het gaat er niet om wie van de 2 je beter vond !
Schrijf gewoon van beiden een recensie !
Gij zaagt weer veel te veel om recensies. Ik dacht dat ik het al een paar keer eerder geschreven had. Maar het is blijkbaar nog niet doorgedrongen. Hoe meer je om recensies loopt te zeuren, hoe minder ik geneigd ben om er ook daadwerkelijk te schrijven.
 
een vraagje aan de herenavondwandelaars.
Ik heb in het begin van dit jaar ongeveer 2 of 3 keer een leuke dame met halflang
donker haar bezocht in de vgl op nr 5 k2 dus middelste raam. ze is denk 165 lang
zeer fraai figuurtje en zeer vlot in de omgang ben helaas haar naam vergeten.
mischien herkent iemand haar van mijn aanwijzingen ? nu mijn vraag is zij momenteel nog aanwezig of ook met verlof??
Dat Arianne als ik me haar naam nog herinner. Vorige week was ze er, vorig jaar werkte ze eveneens met de feestdagen. Nu 🤷‍♂️
 
Gij zaagt weer veel te veel om recensies. Ik dacht dat ik het al een paar keer eerder geschreven had. Maar het is blijkbaar nog niet doorgedrongen. Hoe meer je om recensies loopt te zeuren, hoe minder ik geneigd ben om er ook daadwerkelijk te schrijven.
Of ik nu zaag of niet, maakt blijkbaar niets uit, we zullen het blijkbaar vanaf nu weer moeten doen met onderstaand nietszeggend gewauwel ...
Ik dacht de naam te bewaren tot een mogelijke recensie. Maar omdat jullie zo nieuwsgierig zijn zal ik hem al verklappen. Het gaat om Tania van VT 22. Het was weer echt een schot in de roos, net als zaterdag Jasmine. Ik ben vn beiden nog steeds aan het nagenieten, en ik durf op dit moment ook niet te zeggen wie van de 2 ik beter vond. Waren beiden absoluut top.
Vier dagen na je bezoekjes verklap je de naam omdat we zo nieuwsgierig zijn ... ?
Eddy zou gezegd hebben "wow zeg, geweldig ... "
 
Het is gewoon jammer dat sommigen lekker geheimzinnig blijven doen en niet mogen weten wie hun toppers zijn of blijken te zijn, bang om hun toppers ook te bezoeken?
Ik dacht te menen dat de site bedoelt was om recensies te schrijven en ervaringen te delen en geen spierbalgerol moest zijn!
Het heeft niets te maken met toppers voor mezelf te willen houden. Het heeft te maken met de vaak belachelijke reacties van sommige leden. Ze zijn soms zelfs zo belachelijk en zelfs een doorn in het oog van de dames (die bijna allemaal meelezen) dat een paar van hun me zelfs gevraagd hebben om helemaal niets over hun te schrijven. En uit respect voor hun wilg ik dan zo een verzoek in.

Vergeet ook niet dat wij helemaal niet anoniem rondlopen. Zeker de helft van de dames weet precies wie er achter de forumnamen schuil gaan, en daar wordt ook onderling over gecommuniceerd.
 
Veel gekker moet het natuurlijk niet worden...

Wat maakt het mij uit of ze meelezen en of ze weten wie achter een forumnaam schuilt gaat . Dat doet helemaal niets terzake ...

Dit forum is er voor de hoerenlopers en niet voor de hoeren.

Ikzelf heb nog nooit een negatieve opmerking gekregen van de meisjes. Toch wel, van Sara, maar ze vergiste zich van persoon.

Ik heb nog nooit over eentje denigrerend geschreven.
 
Jezelf toelaten gevoelens te ontwikkelen voor een DVP is jezelf transformeren in een potentieel slachtoffer. Het mag dan klinken als charmant, of compliment naar haar toe, maar meestal zal je de zoveelste in de rij zijn die ze dan als tijdelijk meer renderende inkomstenbron zal zien, eentje die verdwijnt als ze jou als vriend neemt, of als je teleurgesteld eindelijk besluit om bij haar weg te blijven, dus best onderste op subtiele wijze uit de kan proberen halen.
Tuurlijk, er zal er wel es eentje haar witte prins vinden tussen haar klanten, maar ik denk dat dat meestal cowboyverhalen zijn gebaseerd op wishfull thinking. En van horen zeggen.

Ik sluit me dan ook aan bij bovenstaande mening: afstand houden en correct blijven geven het langst plezier voor iedereen.
 
Wat maakt het mij uit of ze meelezen en of ze weten wie achter een forumnaam schuilt gaat . Dat doet helemaal niets terzake ...

Dit forum is er voor de hoerenlopers en niet voor de hoeren.

Ikzelf heb nog nooit een negatieve opmerking gekregen van de meisjes.
De dames hebben zelf een soort van forum over ons in de vorm van een paar Whatsapp groepen waarin wij door hun besproken worden.
 
Dit forum is er voor de hoerenlopers en niet voor de hoeren.
Waarom maak je twee fronten van de twee partijen die niet zonder elkaar kunnen? Waarom tweedracht zaaien? Dit forum kan ook bijdragen aan beide partijen, zonder dat er daarom altijd recensies bij te pas moeten komen.

Een flink deel van de recensies zijn verweven met de wereld van de schrijver. De ene wil zijn favoriete dame wat reclame geven (in de hoop dat hij er iets voor terug krijgt weet je wel) en de andere vindt dat de concurrentie van zijn favorietje te veel klantjes wegkaapt en dus best wat negatieve recensies mag hebben. Nog een andere kreeg niet wat hij hoopte te krijgen en schopt na met een negatieve recensie. Of erger nog, zoals ik hier laatst las, met post te vatten aan de de deur en klanten weg te sturen door over slechte service te spreken. Jer wil niet weten hoeveel van die gasten per se zonder condoom willen neuken bij een dame die dat niet wil, en dan achteraf zijn ze natuurlijk bokkig en kwaad.

De ene wandelaar valt voor naturelle ongeschonden meisjes, en de andere wil hoerige types met opgespoten lippen en geboetseerde tieten. De ene ziet het kinky, en de andere ziet het meer in vanille seks.

Wat is dan uiteindelijk nog de reële waarde van heel wat zogenaamde recensies hier? Wat ik zelf het lezen waard vind is bv iemand die in een recensie schrijft dat hij een afspraak had en de dame daagde niet op en was onbereikbaar. Of dat het meisje in kwestie totaal niet diegene is van de foto's in de advertentie. Enz.

Alle details over hoeveel keer een wandelaar klaar kwam, over hoe de dame zelf mee genoot en klaarkwam, klasseer ik bij de sprookjes van de Efteling. Of misschien de Befteling.
 
Niet helemaal mee akkoord. Het kan ook omgekeerd om een bepaalde reden, hoor.
Ik neem graag je zin even over met 1 kleine wijziging in verwerkt:


Een dame kan zich ook onverwacht vastklampen aan een 'vaste klant' zonder er financieel profijt te willen uithalen. Dat doorprik je wel snel. Het is een harde stiel, geloof me vrij. Dames zijn geen robots (ondanks een weloverwogen keuze mbt de aard van de job) die in 2 werelden leven (de werkvloer en privé thuis). Of dit cowboyverhalen zijn zoals je meldt, laat ik in het midden. Dat is aan anderen om hierin te oordelen. Ik weet verduiveld goed waarover ik spreek.
De reden waarom ik niet meer in skw vertoef, verklapt dan ook veel via voorgaande melding. Dat is weliswaar 'mijn privé domein' waar niemand zaken mee heeft behalve sommige dierbaren en anderen waar ik vooral over wil en kan spreken.

Enfin, prettig eindejaar 🍾 en sponsor/soigneert de meisjes goed, ze verdienen het.
Wat bedoel je nou allemaal ?
Ik snap er geen hout van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan