Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mischien staat ze er al geen idee
Kleine Roemense zwart haar mager tattoos op armen zwart haar neus piercing ze ging naar België Zei ze paar dagen uit rusten overdag nog wel contact maar in de avond hoor je niks meer dus ik dacht misschien aan het werk
Heeft in Nederland ook achter het raam gestaan paar jaar gelden
Dus je weet het nooit en ze heeft hier nu geen werk 😉
 
Zijn er mensen met info over een MILF Monica ? Ze stond gisteren op SS21/1 maar ik kan niet onmiddelijk informatie terugvinden over haar. Ze heeft een mooi gezicht en lichaam. Ze stond geklaad in een jurk en was heel verzorgd.
 
Ja Monica in de jurk.Blonde dame met enorme hangtieten. Die was er vanavond ook. Ik vind het zeker geen topper
Ze begint je af te trekken en gaat na een minuut of vijf een verhaal vertellen over haar financiële problemen hoe ze niet in het SKW thuis hoort. Even later evalueert het in "ik heb nog tweehonderd euro nodig om mijn huur te betalen, vandaag".
Je kent die types wel als je langer wandelt.
De tieten hangen inderdaad, ze is achter in de veertig (denk ik) maar dat praatje is veel storender. "Heb jij nog tweehonderd euro?" "Dan ga ik alleen nog met jou en kan ik daarna naar huis."
Mooie jurk, maar daar komen we niet voor, dacht ik.

Twee keer geweest, de tweede keer wel aan neuken toegekomen. Daar is niets van in mijn herinnering blijven hangen, als je begrijpt wat ik bedoel.....

Ze staat meestal lange tijd niks te doen of is aan de overkant aan het "ouwehoeren" met collega's.
 
Ze begint je af te trekken en gaat na een minuut of vijf een verhaal vertellen over haar financiële problemen hoe ze niet in het SKW thuis hoort. Even later evalueert het in "ik heb nog tweehonderd euro nodig om mijn huur te betalen, vandaag".
Je kent die types wel als je langer wandelt.
De tieten hangen inderdaad, ze is achter in de veertig (denk ik) maar dat praatje is veel storender. "Heb jij nog tweehonderd euro?" "Dan ga ik alleen nog met jou en kan ik daarna naar huis."
Mooie jurk, maar daar komen we niet voor, dacht ik.

Twee keer geweest, de tweede keer wel aan neuken toegekomen. Daar is niets van in mijn herinnering blijven hangen, als je begrijpt wat ik bedoel.....

Ze staat meestal lange tijd niks te doen of is aan de overkant aan het "ouwehoeren" met collega's.
Bedankt voor de info.
Voor de mooie jurk komen we idd niet. Maar ik hou wel van dames die wat klasse uitstralen.
-Weet je welke uren ze werkt ? Ik heb ze rond 20h30 gezien, maar sommige meiden doen een stuk dag en een stuk nacht.
- Is SS22/1 haar vaste locatie of staat ze soms ook elders ?
- De cupmaat is volle C, kleine D schat ik
 
Het is altijd de moeite. Bovendien is het voor de dames nog geen pasen, dat is pas in mei. De meesten die naar huisgaan voor paasverlof zullen pas over ongeveer 3 weken vertrekken.
Inderdaad Janus, vandaag geweest bij Christina VTc. En die vertrekt inderdaad op 29 april voor een 10 tal dagen voor "hun" paasverlof.

Ze hoopt op wat klanten tijdens ons paasverlof want het is nu echt zeer kalm zegt ze. Is eerste maal dat ze zoiets zegt en is dame die steeds goed werkte.
 
Het maakt eigenlijk geen bal uit, maar voor wie wat geschiedenis wil, ziehier :

Waarom valt Orthodox Pasen op een andere datum?

Wanneer het volle maan is na Gregoriaans 3 april (= Juliaans 21 maart), dan valt Orthodox Pasen gelijk met Westers Pasen; eindigt Pesach echter op of na Witte Donderdag, dan wordt de paasdatum nog een week opgeschoven. Dat is bijvoorbeeld zo in 2020: volle maan op 8 april, Pesach 8 tot 16 april, Westers Pasen op 12 april (de zondag na de volle maan), Orthodox Pasen één week later, op 19 april.

Is het volle maan na Gregoriaans 21 maart, maar voor Juliaans 21 maart, dan gebruikt de Orthodoxe Kerk de volgende volle maan en valt Pasen 4 weken later dan in het Westen. Ook dan geldt de Pesach-regel, waardoor het verschil 5 weken kan worden.

En in 2025 kunnen we samen vieren op 20 april.
En nu poepen maar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan