Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, gisteren in de middaguren wel, ik kan in mijn luie stoel thuis niet over DIT moment spreken.
In beginsel dus altijd werking, behalve als de totale hoeveelheid opgenomen is!
Deze geldautomaat zit nog in de startperiode, grote mogelijkheid, dat iedere week hier meer cash wordt gehaald. Hoeveel moet je dan de automaat bijvullen?
 
Laatst bewerkt:
Ja, gisteren in de middaguren wel, ik kan in mijn luie stoel thuis niet over DIT moment spreken.
In beginsel dus altijd werking, behalve als de totale hoeveelheid opgenomen is!
Deze geldautomaat zit nog in de startperiode, grote mogelijkheid, dat iedere week hier meer cash wordt gehaald. Hoeveel moet je dan de automaat bijvullen?
OK, thanks.
Voor alle veiligheid toch maar naar de melkmarkt gaan 😅.
 
Hallo,
Ik ben al een drietal keer naar Antwerpen afgezakt om volgende dame te bezoeken:
Cataleya, Antwerpen, Schippersstraat 9/1
Ze is er echter nooit (pogingen afgelopen weken om ca. 16u, 19u30, 22u30).
Weet iemand wanneer ik een goede kans heb om haar te treffen? Mijn eerder bericht in het onderwerp Cataleya werd verwijderd.
 
Hallo,
Ik ben al een drietal keer naar Antwerpen afgezakt om volgende dame te bezoeken:
Cataleya, Antwerpen, Schippersstraat 9/1
Ze is er echter nooit (pogingen afgelopen weken om ca. 16u, 19u30, 22u30).
Weet iemand wanneer ik een goede kans heb om haar te treffen? Mijn eerder bericht in het onderwerp Cataleya werd verwijderd.
Het is altijd lastig om Cataleya te treffen. Als ze werkt is ze nagenoeg continu bezet.
 
Hallo,
Ik ben al een drietal keer naar Antwerpen afgezakt om volgende dame te bezoeken:
Cataleya, Antwerpen, Schippersstraat 9/1
Ze is er echter nooit (pogingen afgelopen weken om ca. 16u, 19u30, 22u30).
Weet iemand wanneer ik een goede kans heb om haar te treffen? Mijn eerder bericht in het onderwerp Cataleya werd verwijderd.
Ik heb gisteren Cata gezien rond 15u op SS10, ze is dus verhuisd, volgens mij.
Met haar moet je geluk hebben want ze is heel populair dus moeilijk te zeggen wanneer het beste moment is haar te treffen.
 
Bijna iedere dag wordt ik opgebeld of ik krijg een bericht. Heerst er dan zo een grote crisis in het Schipperskwartier ?
Der is wel een crisis het is toch wel regelmatig als ik aankom dat ik maar 10 man zie wandelen dan zijn er misschien maar paar die echt van plan zijn om iemand te bezoeken zelfs op vrijdag wat tot en paar maanden toch wel druk was zie ik nu geen verschil met andere dagen ik hoop dat het s avonds en in het weekend beter is .
 
Een vraagje aan een wandelaar . Worden jullie vaak opgebeld of krijgen jullie soms een berichtje van jullie vaste dame ? Met de mededeling wanneer kom je nog eens langs ?
Ik heb met sommige vaste dames wel app of nog andere soorten van contact maar dat staat los van betaalde afspraken. De dames die soms ongevraagd mij contacten met volgens mij het doel mij te triggeren voor maken van betaalde afspraak zijn dames die een enkele keer bezocht heb en die juist niet tot mijn vaste dames behoren die ik regelmatig bezoek. Dat zijn overigens een 3 tal dames in het SKW die dat soms doen/proberen. Maar dat werkt bij mij ook juist averechts.
 
Een vraagje aan een wandelaar . Worden jullie vaak opgebeld of krijgen jullie soms een berichtje van jullie vaste dame ? Met de mededeling wanneer kom je nog eens langs ?
Ik heb er 1 die me om de 2 weken een berichtje stuurt wanneer ik nog eens langskom. To be fair heeft ze me ook gevraagd of ze me deze berichten kon sturen. Haar service heeft me ook nog nooit teleurgesteld.

Langs de andere kant heb ik een 4 tal vaste dames die me volledig gerust laten,
Ze weten toch dat ik kom wanneer ik er zin in heb en dit werkt uiteindelijk het beste volgens mij. Ze vertellen me ook dat hun eigenwaarde niet toelaat om te gaan smeken...

Ik heb er ook nog eentje waarmee ik dagelijks contact heb. Maar dit is weer een compleet ander geval. We bellen met elkaar, we gaan uit eten en slapen soms samen. (soms betaald, soms niet)
 
Ik heb er 1 die me om de 2 weken een berichtje stuurt wanneer ik nog eens langskom. To be fair heeft ze me ook gevraagd of ze me deze berichten kon sturen. Haar service heeft me ook nog nooit teleurgesteld.

Langs de andere kant heb ik een 4 tal vaste dames die me volledig gerust laten,
Ze weten toch dat ik kom wanneer ik er zin in heb en dit werkt uiteindelijk het beste volgens mij. Ze vertellen me ook dat hun eigenwaarde niet toelaat om te gaan smeken...

Ik heb er ook nog eentje waarmee ik dagelijks contact heb. Maar dit is weer een compleet ander geval. We bellen met elkaar, we gaan uit eten en slapen soms samen. (soms betaald, soms niet)
Ik spreek regelmatig ook af met mijn vaste dvp . Samen op restaurant gaan , shoppen in de stad, en ze is ook al blijven slapen bij mij thuis . Meer dan 1 keer zelfs. Ik denk dat ik ze al te veel verwend hebt. Dat ze mij soms niet kan missen ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan