Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klanten of wandelaars mogen niet rond wandelen met een gsm in hun handen . Maar de meeste dames zitten zelf een heel dag in gsm hun handen. Wie weet worden ook sommige mannen ook gefilmd door de dames? Voor informatie door te spelen aan andere dames ?
Zolang je je gedraagt bij de dames hoef je echt niet bang te zijn dat ze foto's van je maken of iets dergelijks.

Klanten of wandelaars mogen niet rond wandelen met een gsm in hun handen . Maar de meeste dames zitten zelf een heel dag in gsm hun handen. Wie weet worden ook sommige mannen ook gefilmd door de dames? Voor informatie door te spelen aan andere dames ?
Je mag best je telefoon vasthouden en gebruiken, maar niet om foto's te maken of te filmen.

Dat valt denk ik mee. Niemand kent die site. Ook hier niet.
Alleen schrik aanjagen en " kuthoerenlopertjes" pesten zoals Rios de wandelaars noemt.
Enkele maanden geleden zijn er terug dergelijke films op het net verschenen, en daar kan je wel heel duidelijk de wandelaars en meisjes herkennen.
Al dan niet van die Rios, maar je moet het maar meemaken dat iedereen van je hobby op de hoogte is.:mad:

Hedenavond weer eens in het skw geweest en op herhaling bij Amalia vvr 13 k3
was weer top. nog wat rondjes gemaakt was best goed druk in het skw ondanks de voetbal . bij die rondjes zag ik in vt op nr 32 een mooie dame zitten met zwart lang haar en brildragend en ze had een mooi panterbikini setje aan .wie weet er iets van deze voor mij zeer mooie dame?

Het is vaak druk tijdens voetbal. Alle normale mannen die zich niet gek laten maken door een spel met een bal denken dat het wel rustig zal zijn maar er zijn heel veel mannen die dat spel geen bal interesseert en die denken dat het rustig is.

Ik snap die hype ook niet helemaal.

Voor hetzelfde geld kijken de meesten liever met ons naar het voetbal dan te seksen volgens mij ...
Dat is zeker
Het is vaak druk tijdens voetbal. Alle normale mannen die zich niet gek laten maken door een spel met een bal denken dat het wel rustig zal zijn maar er zijn heel veel mannen die dat spel geen bal interesseert en die denken dat het rustig is.

Ik snap die hype ook niet helemaal.
Waar is het druk dan?

Hoi iedereen. Ik ben al 5-6 jaren aan het wandelen in het SKW en heb al die jaren meegelezen op dit forum. Dacht dan, misschien is het eindelijk tijd om een account te maken en een paar recensies te schrijven (zeker over een paar dames waar ik niets over zie staan).

Wou dus gewoon hier dag komen zeggen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan