Claudia heeft je dus voorgelogen, of is wel heel snel van gedachte veranderd. Je weet nu in elk geval wel wat je moet geloven van wat ze je vertelt.Claudia zelf was mijn bron, dus…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenClaudia heeft je dus voorgelogen, of is wel heel snel van gedachte veranderd. Je weet nu in elk geval wel wat je moet geloven van wat ze je vertelt.Claudia zelf was mijn bron, dus…
Dat had jou nooit overkomen, met je buitengewone uitzonderlijke mensenkennis en je vermogen om de wandelaars van hier op geloofwaardigheid te schattenClaudia heeft je dus voorgelogen, of is wel heel snel van gedachte veranderd. Je weet nu in elk geval wel wat je moet geloven van wat ze je vertelt.
Ge kunt nogal zagen @jokke1234hij stuurt mij dat hij niet meer details wou geven en dat claudia sowieso stopt en nooit terugkomt, en die details wou hij niet geven omdat ik haar nummer niet wou geven, ik stuurde met mijne 2e gsm haar een berichtje en haar antw is zo:: hey ......... dus ze heeft al iets van fucker ga weg kom eerst naar mijn raam en als er klik is krijg je mijn nummer, ik moet het niet op mijn geweten hebben dat die nummer heel antwerpen rond gaat
Gij hebt ons hier allemaal liggen trollen met uw pm om het nr van Claudia los te krijgenGe kunt nogal zagen @jokke1234
Dat maak jij ervanGij hebt ons hier allemaal liggen trollen met uw pm om het nr van Claudia los te krijgen
dat zeggen veel te veel mensen tegen mij, terwijl ik gewoon de harde waarheid vertel, en diegene die dat zeggen, waren altijd 'beroemd' in mijn omgeving, met als reden: naar die dude moet je NOOIT luisterenGe kunt nogal zagen @jokke1234
Als je een vaste dame hebt waar je een wederzijdse klik mee hebt , kan een "echt" orgasme wel tot de mogelijkheden liggen na een tijdje ….Zijn er onder jullie die een dame zichzelf weleens laten masturberen tot orgasme? Wie is daarvoor in, wat zijn de ervaringen?
Bedoel je na ongeveer 10 minuten of 10 jaren ... ?Als je een vaste dame hebt waar je een wederzijdse klik mee hebt , kan een "echt" orgasme wel tot de mogelijkheden liggen na een tijdje ….
Gaat vaak niet eens om lukken, maar de meeste dames willen het niet, het is werk.Weet je.
Als dat orgasme van de vrouw zo belangrijk voor je is , dan kan je beter een vrouw zoeken die wat minder sex heeft dan een beroeps in het SKW.
Een stuk eenvoudiger om die klaar te krijgen , dat lukt mij zelfs nog .
Klopt! En al helemaal bij dames die heel wat klanten op een dag ontvangen...Gaat vaak niet eens om lukken, maar de meeste dames willen het niet, het is werk.
Dat kan je nooit bewijzen dat ze een orgasme gekregen heeft. Iedere vrouw kan die geluiden nabootsen.Als je een vaste dame hebt waar je een wederzijdse klik mee hebt , kan een "echt" orgasme wel tot de mogelijkheden liggen na een tijdje ….
Er zijn andere signalen dan alleen die geluidjes. Die geluidjes zijn Inderdaad gemakkelijk te faken. Sommigen kunnen het echter wel heel geloofwaardig. Andere zaken zijn veel moeilijker te faken.Dat kan je nooit bewijzen dat ze een orgasme gekregen heeft. Iedere vrouw kan die geluiden nabootsen.
Droom maar verder.Kan ….. maar ik wel
Als je het niet meegemaakt hebt moet je het ook niet weglachen …Droom maar verder.