Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet je wie je bedoelt. Ze stond vandaag op ss 10/3. Ze is totaal mijn type niet. Dus buiten het juiste adres kan ik verder niet helpen.
 
Nu met de aangepaste shifturen kon ik aan het eind van mijn middag wandeling het begin van de avondshift nog eens bekijken. Ik heb Amalia dus weer een keer gezien. Ze blijft één van de knapste dames voor mij. Ze heeft inderdaad een upgrade ondergaan van een slap A cupje naar een stevige B cup. Het staat haar geweldig. Ze is echter nog steeds echt duidelijk zwartharig. Zwarter dan dit is niet mogelijk, en dus zeker geen brunette.
 
Ja en wissel rond half 4 heb ik vernomen

De shiftwissel gebeurt niet overal op het zelfde uur, er zijn verschillen naargelang bij welke raamverhuurder de dames hun raam huren. Voor een aantal ramen die door "De Gouden Hoek" in de VVR en de VLS verhuurd worden geldt zelfs het principe van slechts 1 doorlopende shift per dag, op die locaties is dus zelfs geen shiftwissel.
 
Komende dinsdag ga ik nog eens wandelen in de raambuurt van Antwerpen....
Iemand die weet of de geblondeerde Milf Anna uit de Verversrui 11/1 nog werkzaam is??
bedankt voor alle info....
 
Ik heb Anna vorige week nog gezien en gegroet toen ik haar in de buurt van haar werkplek op straat tegenkwam.
Ze is evenwel - nog meer dan vroeger- zeer onregelmatig wat aanwezigheid en werktijden betreft.
 
Iemand ervaring met Dianne/Dianna op SS36? Heeft een naambordje, meestal rode lingerie aan en heel dikke tetten. Vind het raar dat er geen reviews van haar staan, aangezien die er elke dag staat. Staat natuurlijk wel een beetje op een ondankbare plaats aangezien de meeste mensen naar links afslaan als ze uit de Villa Tinto komen.
 
Iemand ervaring met Dianne/Dianna op SS36? Heeft een naambordje, meestal rode lingerie aan en heel dikke tetten. Vind het raar dat er geen reviews van haar staan, aangezien die er elke dag staat. Staat natuurlijk wel een beetje op een ondankbare plaats aangezien de meeste mensen naar links afslaan als ze uit de Villa Tinto komen.
Heb jij ervaring met de één of andere uit het SKW ?
Dat zou ik eerst willen lezen. ;)
De koekoek zit toch altijd op een ander nest.
 
Iemand ervaring met Dianne/Dianna op SS36? Heeft een naambordje, meestal rode lingerie aan en heel dikke tetten. Vind het raar dat er geen reviews van haar staan, aangezien die er elke dag staat. Staat natuurlijk wel een beetje op een ondankbare plaats aangezien de meeste mensen naar links afslaan als ze uit de Villa Tinto komen.
Geeft een goeie service, maat van mij is er al is binnen geweest
 
Iemand ervaring met Dianne/Dianna op SS36? Heeft een naambordje, meestal rode lingerie aan en heel dikke tetten. Vind het raar dat er geen reviews van haar staan, aangezien die er elke dag staat. Staat natuurlijk wel een beetje op een ondankbare plaats aangezien de meeste mensen naar links afslaan als ze uit de Villa Tinto komen.
Het is Diana, heeft naambordje en is 1 van mijn favorieten!
 
Voorlopig toch nog. Morgenvroeg om 9u opnieuw overlegcomité over bijkomende maatregelen. Momenteel wordt er gesproken over aanpassingen in de evenementensector en mogelijk ook in de scholen, de horeca zou buiten schot blijven en bijgevolg blijft dan ook het SKW buten schot.
???

In de Franstalige media circuleert een uitgelekt document van de gems, waarin men een sluiting van de horeca om 20.00 uur voorstelt en geen verdere wijzigingen in contactberoepen, omdat er geen aanwijzingen zijn dat de contactberoepen het probleem zijn.
In het verleden is het skw al open gebleven terwijl de horeca dicht moest.
We kennen enkel de huidige situatie en uiteindelijk is de rest op dit ogenblik allemaal speculatie en wachten we best af tot morgen.
 
In de Franstalige media circuleert een uitgelekt document van de gems, waarin men een sluiting van de horeca om 20.00 uur voorstelt en geen verdere wijzigingen in contactberoepen, omdat er geen aanwijzingen zijn dat de contactberoepen het probleem zijn.
In het verleden is het skw al open gebleven terwijl de horeca dicht moest.
We kennen enkel de huidige situatie en uiteindelijk is de rest op dit ogenblik allemaal speculatie en wachten we best af tot morgen.

Het bericht over een voorstel van sluiting van de horeca om 20u verscheen zonet ook op VRT Nieuws. Beslissingen worden echter pas morgen op het Overlegcomité genomen. Het is dus op dit moment absoluut niet zeker dat dat voorstel ook als beslissing zal genomen worden.

We moeten inderdaad niet speculeren en de beslissingen van morgen afwachten.

Fingers crossed ?
 
Iemand bekend met deze dame? Lijkt te mooi om waar te zijn..

Zoals Likker69 al schreef werkt de link niet meer.

@Smit2601 Ging het hier om een dame uit het Antwerpse SKW? Indien niet, dan hoort je vraag hier niet thuis. Op dit deel van het forum gaat het enkel over de raambuurt SKW in Antwerpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan