Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan zijn ze al redelijk afgereden hoor door het uitgaanspubliek.Kan er iemand aub antwoorden op mijn vraag, ik ben zaterdagnacht rond 3u in de buurt weet er iemand of er dan goede dames zijn ?
En vele anderen.Bulgaarse Danielle SS38-3 superslank en kleine cup.
Ach ja als je diep in een hete zomernacht binnenvalt bij een raam DVP die je niet kent , en ze is al een beetje moe van de vele mannen voor je , dan moet je niet de hoogste verwachting hebben.Aantal anderen rond dat tijdstip, goed dat er recensies zijn om die te lezen![]()
er zijn vast nog wel wat dames, of ze goed zijn valt te bezien.Kan er iemand aub antwoorden op mijn vraag, ik ben zaterdagnacht rond 3u in de buurt weet er iemand of er dan goede dames zijn ?
Antwerpen is beter dan Amsterdam.Ik wilde morgen een keer naar antwerpen komen om daar het aanbod te zien en te vergelijken met amsterdam en den haag. Wat zijn de grootste verschillen en is het een ritje waard? Ik kom overdag van 13:00 tot 17:00
jep, beste blijft toch wel Antwerpen. Veel aanbod, schappelijke prijzen, meeste dames verlenen prima service en de kamers in Antwerpen zijn echt veel beter dan in DH of AmsterdamDen Haag is ook beter dan Amsterdam.
Terug geslotenVvr 9 is terug open
zoals al eerder vermeld in de dag wegblijven ,gewoon na 21.00 uw kwakske daar achter latenIk wilde morgen een keer naar antwerpen komen om daar het aanbod te zien en te vergelijken met amsterdam en den haag. Wat zijn de grootste verschillen en is het een ritje waard? Ik kom overdag van 13:00 tot 17:00
Niet vergelijken met de jaren 90 he. Toen was je zelf ook nog een jonge god.Het wordt helaas overdag, hopelijk heb ik geluk en zit er goed spul
DagshiftBulgaarse Maya (the bee): wat zijn haar werktijden nu weer juist?
Heeft ze vaste vrije dagen?Dagshift
Vertel je hoe het was.Het wordt helaas overdag, hopelijk heb ik geluk en zit er goed spul
Vertel je wie die gelukkige was.Dag, weet er iemand een dame in schipperskwartier om 3u30 snachts ik ben zaterdag nacht daar ?
Er zitten met zekerheid genoeg goede dames overdag.Het wordt helaas overdag, hopelijk heb ik geluk en zit er goed spul
Maar savonds zitten er meerEr zitten met zekerheid genoeg goede dames overdag.
Want meer is altijd beter...Maar savonds zitten er meer
Voor mij wel. Geeft meer sfeer.Want meer is altijd beter...
Niet akkoord. Als er overdag minder panden bemand zijn in vergelijking met 's avonds maar toch je keuze makkelijk vindt, wat is het probleem dan? Dan ga je toch voldaan naar huis?Want meer is altijd beter...