Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik bepaalde reacties lees bij sommige recensies (of in dit stamcafé), stel ik me de vraag of het misschien een goed idee kan zijn dat een bepaald groepje beter zelf een forum opstart zodat al de rest vanaf is van al dat gezaag en zeer denigrerend gedrag (en geen meerwaarde biedt aan dit stamcafé).
Ik zou zeggen: zoek een IT'er (die loopt er ongetwijfeld wel rond ;) ), maak je eigen site en laat de rest vooral 'genieten' via leesmomenten wanneer een dame bv in/uit verlof vertrekt/komt. De belachelijk wederkerende :rolleyes::rolleyes::rolleyes: smiley's zijn we ondertussen al wel beu gezien.
Er zullen velen 'hip hip hoera' kraaien.

Hallo iedereen,

De laatste 2 keren dat ik in het SKW was heb ik in de Schippersstraat of net de Vingerlingstraat (ik doe dit nog maar recent dus door mijn enthousiasme let ik niet zo goed op in welke straat ik me exact bevind 😅) 2 jongedames zien staan, allebei in een zwart setje, tijdens de zaterdagnachtshift. Ze staan samen de wandelaars te teasen, tegen elkaar te grinden en ze staan me allebei wel aan.

Heeft iemand daar ervaring mee? Wat kan ik zoal verwachten en voor welke prijs? Ik ben nog een rookie op dit vlak dus gaan 'onderhandelen' is wat eng. Vaak maak ik mijn beslissing, stap ik erop af, ga ik voor het standaardtarief zonder al te veel vragen te stellen en ik ben uiteraard gewoon vriendelijk en kalm tegen de dames.

Maar een trio heb ik nog nooit gehad, ook niet met een niet-DVP, dus ik ben hier wel benieuwd naar. Kan iemand me zijn ervaringen delen? Ik heb hier al gezocht maar vind niet direct iets terug.

Bedankt!

Als ik bepaalde reacties lees bij sommige recensies (of in dit stamcafé), stel ik me de vraag of het misschien een goed idee kan zijn dat een bepaald groepje beter zelf een forum opstart zodat al de rest vanaf is van al dat gezaag en zeer denigrerend gedrag (en geen meerwaarde biedt aan dit stamcafé).
Ik zou zeggen: zoek een IT'er (die loopt er ongetwijfeld wel rond ;) ), maak je eigen site en laat de rest vooral 'genieten' via leesmomenten wanneer een dame bv in/uit verlof vertrekt/komt. De belachelijk wederkerende :rolleyes::rolleyes::rolleyes: smiley's zijn we ondertussen al wel beu gezien.
Er zullen velen 'hip hip hoera' kraaien.
Voor mij blijft een stamcafé nog altijd een plek waar vanalles kan gezegd worden. De 'aankomst en vertrektijden ' van de dames vind ik overigens wél nuttig. Als er je iets niet interesseert kan je toch gewoon verder scrollen?

Een andere opmerking!
Dokter Hein zet zijn appartement te koop en prijst de buurt.
Natuurlijk, ik heb NEVER een verkoper SLECHT over zijn waar horen spreken.
Ik beschouw dit als slap gelul, hij wil een goede prijs maken!

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

De laatste 2 keren dat ik in het SKW was heb ik in de Schippersstraat of net de Vingerlingstraat (ik doe dit nog maar recent dus door mijn enthousiasme let ik niet zo goed op in welke straat ik me exact bevind 😅) 2 jongedames zien staan, allebei in een zwart setje, tijdens de zaterdagnachtshift. Ze staan samen de wandelaars te teasen, tegen elkaar te grinden en ze staan me allebei wel aan.

Heeft iemand daar ervaring mee? Wat kan ik zoal verwachten en voor welke prijs? Ik ben nog een rookie op dit vlak dus gaan 'onderhandelen' is wat eng. Vaak maak ik mijn beslissing, stap ik erop af, ga ik voor het standaardtarief zonder al te veel vragen te stellen en ik ben uiteraard gewoon vriendelijk en kalm tegen de dames.

Maar een trio heb ik nog nooit gehad, ook niet met een niet-DVP, dus ik ben hier wel benieuwd naar. Kan iemand me zijn ervaringen delen? Ik heb hier al gezocht maar vind niet direct iets terug.

Bedankt!
Ik zou zeggen, go with the flow. Praat met de dames, onderhandelen lukt vaak niet de eerste keer. Kijk wat er mogelijk is en als het je aanstaat: doen. Zo krijg je ervaring en weet je of je het nog wil. Persoonlijk vind ik trio's in het SKW verloren geld. Je neemt geen van beide echt, en zij hebben niet de volle aandacht voor jou. Maar dat is mijn mening.

1,5 miljoen... Ik ga eens uitrekenen, als ik elke dag 3 uur parkeergeld betaal aan de Brouwersvliet, en af en toe eens een retributie van 44 euro als ik niet op tijd weg ben, hoe lang dat dan duurt voor ik in een break-even situatie ben als ik die keet koop.

Overheden zijn goed in uitbuiten van mensen. Ja ik ben gemiddeld uur of langer binnen plus rond lopen. Maar goed het is mijn keuze nietwaar? Dus niet zo boeiend wat iemand anders daar vindt😉
Dus elke week naar Antwerpen , date van uur of langer aan 200 € dus je brengt al 10000 € naar de Antwerpse economie. Tuurlijk gaat veel van naar Roemenië maar dames kopen ook keukenrollen en nog veel meer bij de plaatselijke winkeliers.
Antwerpen zal blij zijn met jou.

Dus elke week naar Antwerpen , date van uur of langer aan 200 € dus je brengt al 10000 € naar de Antwerpse economie. Tuurlijk gaat veel van naar Roemenië maar dames kopen ook keukenrollen en nog veel meer bij de plaatselijke winkeliers.
Antwerpen zal blij zijn met jou.
Ik kijk naar mijn genot , het interesseert me niet wat er daarna met mijn geld gebeurt, en dat ik een paar k per mnd spendeer aan dames v plezier is mijn keuze, zo heeft iedereen zijn hobbies. En ja ik heb dames die ik voor 1 uur, 1.5 uur of 2 uur of langer bezoek en soms half uur of 45 min om een voor mij nieuwe te proberen. Maar dat heeft niets met parkeerkosten te maken, je hebt ook nog snelheidsboetes etc. Het is allemaal onderdeel van het leven nietwaar?

Ik kijk naar mijn genot , het interesseert me niet wat er daarna met mijn geld gebeurt, en dat ik een paar k per mnd spendeer aan dames v plezier is mijn keuze, zo heeft iedereen zijn hobbies. En ja ik heb dames die ik voor 1 uur, 1.5 uur of 2 uur of langer bezoek en soms half uur of 45 min om een voor mij nieuwe te proberen. Maar dat heeft niets met parkeerkosten te maken, je hebt ook nog snelheidsboetes etc. Het is allemaal onderdeel van het leven nietwaar?
Jazeker.
Uw mamma zal fier op U zijn.

Totaal niet belangrijk, ik gaf alleen aan dat ik nooit betaal voor parkeren in Antwerpen en dat ik netto daar aan de goede kant zit, thats all. De rest is een zinloze discussie die daar niets mee te maken heeft.
Johnny, laat je niet opnaaien!
Ieder doet wat ie wel of niet goed dunkt.
Jij weet net als ik dat hier zinloze discussies worden gevoerd!
Johnny, laat je niet opnaaien!
Ieder doet wat ie wel of niet goed dunkt.
Jij weet net als ik dat hier zinloze discussies worden gevoerd!
De geweldige verhalen hoe vaak een DVP het hoogtepunt bereikt! Hoe graag de DVP wil dat je terugkomt omdat het zo geweldig was!
Fuck, hier zijn figuren die denken dat ze Tarzan zijn en alles kunnen klaarmaken. Kleinzieligheid!
Ben dan een vent en probeer in het reguliere
cirquit, GRATIS te wandelen!

Laatst bewerkt:
I know, egostrijdjes en andere de maat nemsn en hier alles volschrijven en alles weten terwijl ze dus 1x per wk dame bezoeken veel vinden, hoe weten ze dan alles als ze minder gaan zelf🤣
Johnny, we zijn vrienden.
50% wat hier geschreven wordt is bullshit.
Mannen die niet kunnen, geen geld hebben, of anderszins in scruggle zitten.
Wat ik al eerder aangaf: De man, goed in zijn vel, sixpack, mooie beurs, frisse mind, is niet op deze site te vinden! Die komt gratis aan zijn trekken! en nu lekker commentaar egoos!

Terug
Bovenaan Onderaan