Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan heb ik op de tijden dat ik moet betalen mazzel gehad, die auto zal er wel niet elk uur rijden of zo? Maar goed lekker boeiend, zijn er nog leuke sexy dames, dat is de info die we moeten delen

Nou er is niets mis met rimmen bij een man door dame als ze dat wil, natuurlijk zal ze willen dat je schoon bent, maar door aantrekkelijke jongere dames kom je dat gewoon weinig tegen of houdt je dat voor jezelf omdat die dame de klanten daarzelf voor uitzoekt😉

Nou er is niets mis met rimmen bij een man door dame als ze dat wil, natuurlijk zal ze willen dat je schoon bent, maar door aantrekkelijke jongere dames kom je dat gewoon weinig tegen of houdt je dat voor jezelf omdat die dame de klanten daarzelf voor uitzoekt😉
Als ze dat wil of als je extra betaalt!
De gemiddelde mannenkont bedekt met haar wil bijna geen enkele vrouw vrijwillig oppoetsen.
Daarom moest ik lachen toen je oude latinas en shemales benoemde.

Ja je hebt gelijk , heb er net vepost en ff nagekeken in mijn user profile, 15 januari 2024, ruim half jaar weer, time flies
En ik ga zo rijden richting hey SKW, eens kijken wat er zit
En hoe lang heeft Uw spiegelbeeld Frankkinky al een account? Meer dan 5 jaren!
Daar heb ik sindskort ook een account ja, maar daar maken de mannen zich niet zo druk om andere mannen😉
Nee, daar wordt alles wat de directie niet wenst, door de machthebbers weggeveegd

Laatst bewerkt:
Daar wordt beter op niveau geschreven en beperkt gediscussierd en hier wordt vooral strijd op de persoon en op kinderlijk niveau geschreven. Dames haten dit forum of vindt een forum van loosers.
a. Dit forum is niet speciaal voor de dames.
b.Losers hebben ook recht op een leven.
c. @Johnny Walk , jij bent echt het schoolvoorbeeld van een typische Nederlander en daar zijn ze in Vlaanderen niet zo van gecharmeerd.

Daar wordt beter op niveau geschreven en beperkt gediscussierd en hier wordt vooral strijd op de persoon en op kinderlijk niveau geschreven. Dames haten dit forum of vindt een forum van loosers.
Op dat andere forum wordt heel veel weggeveegd, schrijf je meermaals negatief, dan heb je zo een ban aan je broek!
Ik heb ondertussen al vele beeldopnames, wat daar in de loop der tijd is gewist!
Ja, Johnny Walk (het spiegelbeeld van Frankkinky), het doet zeer, maar waarom is dit forum dan zo groot met vooral vele actieve recensies!

DE DAMES ZIJN HEEL BLIJ MET DIT GROTE FORUM!!!

Als hun inkomsten moesten komen uit de beperkte aantal recensies op dat andere kleine forum, dan moesten ze oud droog brood kauwen.

Dames haten dit forum. In deze zin zit veel VERBITTERING en AFGUNST!!!

Hier heeft ieder lid EEN account! Dat is daar anders: bijv: Johnny Walk en Frankkinky

Verder is het lachwekkend, dat Uw vriend Theo weer ten tonele komt, dat was in het verleden al meermaals, als je het gevoel had, dat je de discussie niet ging winnen.

Wees gewoon een grote kerel (je hebt de lengte) en bevestig gewoon dat je Frankkinky bent!
Dan zal het strijden op de persoon ten opzichte van U, hier SNEL verminderen!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan