Voormalig lid 40108
Vaste klant
Wie is die knappe grote dame in de nacht in vlingeringstraat 6 met oranje haar ? is daar al wat bekend over over haar service ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenReken maar dat zolang een dame blijft het rendabel is voor haar. Zodra ze niet meer of nauwelijks uit de kost komt vertrekt ze.Reken hun verdiensten eens uit als ze 2 of 3 klanten op een shift hebben en die zijn er tegenwoordig. Komen ze aan max 150€, afhankelijk wat ze voor hun kamer moeten betalen houden ze zo goed als niets over. Dan verdienen ze op een dag meer met een normale job. Snappy......
Effe zoekfunctie of google gebruiken en je vindt het meteenWie is die knappe grote dame in de nacht in vlingeringstraat 6 met oranje haar ? is daar al wat bekend over over haar service ?
Sarah..Effe zoekfunctie of google gebruiken en je vindt het meteen
Daar ben ik niet akkoord mee. Was er deze middag ook. En genoeg dames zaten er. Ik had keuzestress bij 7 dames. Uiteindelijk is het 1 van de 7 geworden. Dus als je wil dat elk raam bezet wordt met een dame da kan ik ni aanInderdaad het betert er niet op. Ook veel lege ramen, lege straten,....wat is er eigenlijk aan de hand? Zijn er geen geile wandelaars meer? En natuurlijk haken de vrouwen dan ook af. Als de inkomsten lager worden dan bij een "normale" job tja dan is de keuze vlug gemaakt.
Thx tog ene slimmen met en antwoord dat ik zochtDe wandelaars weten heel goed waar ze moeten zijn , en waar niet.
Komt dat door het forum , of vertellen ze elkaar?
Sommige dames verdienen echt goud geld , maar veel meer zitten daar maar een beetje in het raam te hangen .Toch blijven die ook.
Sarah..
Sara inderdaad, stond vroeger in de Verversrui. In een groot boog rond wandelen.Wie is die knappe grote dame in de nacht in vlingeringstraat 6 met oranje haar ? is daar al wat bekend over over haar service ?
Ja ? ziet er wel verlijderlijk uit ..Sara inderdaad, stond vroeger in de Verversrui. In een groot boog rond wandelen.
Laat je gerust verleidenJa ? ziet er wel verlijderlijk uit ..
Hmm recenies komen niet denk ik overeen met die meid dat ik bedoel ?Laat je gerust verleidenMaar lees misschien toch eerst wat ervaringen van anderen met haar hier...
![]()
Recensie - Sara, Antwerpen, Verversrui 12/2 of 14/2
Voor de zomer was ik er al eens bij geweest, was toen al geen succes. Maar dat was laat in de nacht na een stevige avond dus ja, misschien lag het meer aan mij dan aan haar en gaf haar het voordeel van de twijfel. Door het zeer beperkte aanbod (Kerstmis) een goed moment voor een herkansing...www.girlsreview.nl
Jaja, weet exact wie je bedoelt. Dat is diegene waar die review over gaat. Haar gekleurd en ander raam.Hmm recenies komen niet denk ik overeen met die meid dat ik bedoel ?
Ze zit op de hoek rechtse kant in die bocht waar je de wcs heb in schipperstraat ,grote vrouw (oranje haar denk ik ) in de nacht ..
Relativeren is de kunst. Een zeer groot aantal van de mannen die bij de dames binnen gaan en daar geld spenderen, is niet Nederlandstalig. Die zullen dus hoogstwaarschijnlijk ook dit forum niet volgen. Elke eerste keer bij een bepaalde dame, is ingegeven door haar looks, haar houding en haar uitstraling. Er zijn heel wat mannen die op die manier een openbaring 'ontdekken' en nadien terug komen naar die meid, en er zijn er ook die een teleurstelling oplopen en de volgende keer elders binnengaan.De wandelaars weten heel goed waar ze moeten zijn , en waar niet.
Komt dat door het forum , of vertellen ze elkaar?
Je overdrijft toch wel teveel. Wie heeft jou deze prijs verteld?Idd een shift kost 150€/raam
Iedereen is blij, met alle detail-info, die Dick ons gegeven heeft! Dick, BEDANKTen Louistemple en adverteerder en..... om het gemakkelijk te maken de website citygirl is zijn creatie. Dick "zaliger", ooit zijn vriend, heeft dit indertijd aan mij verteld. En schrijf er geen verkeerd woord over één van zijn "girls" waar hij geld aan verdiend want dan wordt dat verwijderd.
Meisjes die 3 klanten op een dag hebben die stoppen ermee!!! Geloof me , de toppers verdienen op een maand waar jij er 6,7,8 maanden voor moet werkenReken hun verdiensten eens uit als ze 2 of 3 klanten op een shift hebben en die zijn er tegenwoordig. Komen ze aan max 150€, afhankelijk wat ze voor hun kamer moeten betalen houden ze zo goed als niets over. Dan verdienen ze op een dag meer met een normale job. Snappy......
En dat is het minimum. Het kan ook zomaar dat wij er een jaar of langer voor moeten werken.Meisjes die 3 klanten op een dag hebben die stoppen ermee!!! Geloof me , de toppers verdienen op een maand waar jij er 6,7,8 maanden voor moet werken
De toppers hebben ook van die dagen dat wat minder is . Het is daar niet iedere dag kermis.Meisjes die 3 klanten op een dag hebben die stoppen ermee!!! Geloof me , de toppers verdienen op een maand waar jij er 6,7,8 maanden voor moet werken
Ha, Likker, heb er gisteren weer eens drie bezocht, gek hé. Had wel een mindere dag want maar bij twee van de drie tot een hoogtepunt gekomen.Meisjes ...
Ha ha , zonder hoogtepunt kan ik er bij 1……… langs gaan ! Ge houd uwe kak al inHa, Likker, heb er gisteren weer eens drie bezocht, gek hé. Had wel een mindere dag want maar bij twee van de drie tot een hoogtepunt gekomen.
Één ervan was voor mij nieuw, een Latina in Verversrui 26, Stefanie. Viel wat tegen, recensie volgt misschien nog wel eens.
Uiteraard is er op alles een limiet en niet alleen maar in het skw, maar die 5000 per maand maakt dat maar zeker per week.Vooral de dames die kinky doen pakken wel geld, al bij een paar meiden gehoord die sessies van 3 uur hebben dus dat tikt al aan. Denk dat voor vele na aftrek van kosten 5000 op een maand goed is, maar dat is in hun land wel gelijk een jaarloon. Echte toppers zullen wel meer verdienen maar in het skw zit daar wel een limiet op.
Zoals ik zei, 't was een wat mindere dag. Wat pils en die Stefanie viel nogal tegen...Ha ha , zonder hoogtepunt kan ik er bij 1……… langs gaan ! Ge houd uwe kak al in
Dat is juist leuk. En nee , je komt niet bij elk bezoekje klaar.Zoals ik zei, 't was een wat mindere dag. Wat pils en die Stefanie viel nogal tegen...
Kak houd ik altijd in bij de dvp's, dat is niet aan mij besteed.
Blijf het bizar vinden dat meerdere dames bezoeken zoiets ongelooflijks lijkt voor u. Vraag me af waarom.
Ik ga naar dames om klaar te komen , ni om een klappeke of een massagekeZoals ik zei, 't was een wat mindere dag. Wat pils en die Stefanie viel nogal tegen...
Kak houd ik altijd in bij de dvp's, dat is niet aan mij besteed.
Blijf het bizar vinden dat meerdere dames bezoeken zoiets ongelooflijks lijkt voor u. Vraag me af waarom.
Ik ga voor seks, klaar komen is daar dan meestal het gevolg van. Af en toe ook eens niet, zoals gisteren bij Stefanie. Maar herkansing gelegenheid genoeg in het skw...Ik ga naar dames om klaar te komen , ni om een klappeke of een massageke
Probleem is weer dat hier andermans rekening gemaakt wordt door toeschouwers die van op de straat kijken gedurende bepaalde momenten.Meisjes die 3 klanten op een dag hebben die stoppen ermee!!! Geloof me , de toppers verdienen op een maand waar jij er 6,7,8 maanden voor moet werken
Huurt een dame haar kamer/raam 24/7, dan wordt het relatief nog iets goedkoper dan de genoemde shiftprijzen x 2. In de regel wordt er dan per week betaald. Het voordeel van 24/7 huren is niet dat een dame dan de 2 shiften kan doen, want dat houdt niemand vol, maar wel dat zij de interessantste momenten van beide shiften kan combineren. Dagshift is bv in principe van 8 - 20, maar dan moet ze de kamer wel verlaten om 20 uur. Op een ogenblik dat er waarschijnlijk nog lekker wat te verdienen valt, terwijl zij waarschijnlijk 's morgens niet zo gek veel klanten gehad heeft. 24/7 huren biedt de mogelijkheid om na de middag te starten en bv ergens in de kleine uurtjes rond of na middernacht te stoppen.De prijs is dan ook tussen de 475 en 550 Euro voor 7 gelijke shiften. ( dag, OF nacht)
Wil je correcte informatie of niet??? Alles willen ze weten, er wordt gespeculeerd en verondersteld, maar als iemand dan zegt hoe het écht is, dan moet er wel ineens kritiek op komen. Post #11 788 klopt, dat is de realiteit. En wat ik er aan toevoeg, klopt ook.Meneer weetalles
Alleen beschouwingen uit het wereldje.Misschien eens tijd voor een recensie met al die "kennis" ?
Met zo een jaarloon(tje) moet je dan toch niet te veel dames bezoeken vrees ikEn dat is het minimum. Het kan ook zomaar dat wij er een jaar of langer voor moeten werken.