TheWanderer35
Wandelaar
Ik ga volgend weekend voor het eerst sinds vele jaren eens overdag wandelen in skw. Welke dames zijn aanbevelenswaardig op zaterdag en zondag tussen pakweg 10u en 16u ? Alvast dank voor de tips.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft niets met donker worden te maken. Het is gewoon een ander "type" dames. Dames uit de dag kunnen maar zelden hun draai vinden in de avond/nacht, en ook omgekeerd. Het type dame van de dag trekt mij gewoon veel meer.Zou wel bijzonder zijn dat enkel omdat het donker wordt de dames minder goede service geven.
De dames zijn een ander type , maar de wandelaars natuurlijk ook. Maar ik begrijp wel beetje wat je bedoelt. De nachtdames slapen overdag , die hebben een ander leven.Heeft niets met donker worden te maken. Het is gewoon een ander "type" dames. Dames uit de dag kunnen maar zelden hun draai vinden in de avond/nacht, en ook omgekeerd. Het type dame van de dag trekt mij gewoon veel meer.
Omdat er ook op positieve berichten van mij negatieve en denigrerende reacties kwamen.
Klopt volledig. Is voor velen een belangrijke reden waarom ze niet in de nacht willen/kunnen werken.Veel dames die enkel tijdens de dag werken doen dat omdat er s'avonds meer dronken, allochtone groepjes die proberen af te dingen of lastig zijn aan de ramen ( ja , laat de commentaren maar weer komen )en gedrogeerde ! Veel dag dames werken daarom niet in de avond , en voor de commentaar begint , heb dit van veeeeeeelllll dag dames horen zeggen, en nee kom weer ni zeggen dat ik een racist ben
Nee, want ik schrijf al lang niet meer over haar. Maar jij bent één van de redenen daar van. Dus je kunt gerust stoppen met je opmerking dat ik geen recensies schrijf. Je bent daar zelf namelijk voor een groot deel schuldig aan.Kan je dit staven met voorbeelden aub ?
Ik had niet gevraagd naar een naamNee, want ik schrijf al lang niet meer over haar. Maar jij bent één van de redenen daar van. Dus je kunt gerust stoppen met je opmerking dat ik geen recensies schrijf. Je bent daar zelf namelijk voor een groot deel schuldig aan.
Is dat je grootste ergernis ?Ben ik helemaal mee eens janus. Swtdisposition is echt belachelijk altijd met zijn eye rollers.
Volledig mee eens. Dagshift heb je betere kwaliteit als nacht.Keus genoeg overdag, en betere kwaliteit. De avond/nacht is leuk voor een snelle wip als je de juiste dame weet te kiezen. Je moet overdag komen voor de betere en uitgebreidere service.
Als je het zelf niet beseft ... triestig.Ik had niet gevraagd naar een naam
Ik vroeg naar voorbeelden van onrespectvolle post over dames hier ?
En waaraan ben ik schuldig ? Liefst concrete feiten en geen algemeenheden . Ik wil mijn leven beteren ...
Is dat je grootste ergernis ?
Je hebt een gelukkig leven. Het is gewoon een emoticon man ...
Eens maar in dagshift heb je tegenwoordig een bezettingsgraad van 20 a 25% tegenwoordig...Volledig mee eens. Dagshift heb je betere kwaliteit als nacht.
Aan wat ligt die lage bezettingsgraad?Eens maar in dagshift heb je tegenwoordig een bezettingsgraad van 20 a 25% tegenwoordig...
Laag of niet , de echte toppers staan in de dagAan wat ligt die lage bezettingsgraad?
Vakantie lijkt me niet het geval.. want het is wel al en lange tijd en lage bezetting
Wat is dan en goede moment in de dag ? op de middag is er na mijn gevoel niet veel te zienLaag of niet , de echte toppers staan in de dag
12:30/13 zijn de meeste al aan't werkenWat is dan en goede moment in de dag ? op de middag is er na mijn gevoel niet veel te zien
Was tegen dat uur daar , maar stond veel leeg .. en de keuze die er was was niet persoonlijk mijn goesting12:30/13 zijn de meeste al aan't werken
Is nog altijd meer dan genoeg om toch nog keuzestress te krijgen.25 % of 30 % is altijd beter dan niks .
Ja klopt dat is Isabella. Ik zag haar vrijdag ookDas Isabella wel met zwart haar ze is sinds een paar dagen terug
Een lage bezettingsgraad is op zich ni slecht. Ik kom ook liever snachts. Die vibe is anders dan, zitten ook mooie dames in de nacht. Maar overdag is de kwaliteit gewoon beter.Aan wat ligt die lage bezettingsgraad?
Vakantie lijkt me niet het geval.. want het is wel al en lange tijd en lage bezetting
Dat is voornamelijk van belang als je dates van uur of langer wil doen.Een lage bezettingsgraad is op zich ni slecht. Ik kom ook liever snachts. Die vibe is anders dan, zitten ook mooie dames in de nacht. Maar overdag is de kwaliteit gewoon beter.
Ik doe ook liefst 20minuten dates, ik kan een uur ni aan. Zelfs kan ik soms 10minuten ni aan. Maar dan nog ik doe dates van 100 euro ook en ja ik kom snel so be it.Dat is voornamelijk van belang als je dates van uur of langer wil doen.
Ik doe liefst 20 minuten dates.
Ik ben echt tevreden voor de nacht. Zijn jonger , knapper, meer keus. Maar goed. Ieder zijn voorkeur, het is goed dat beetje uitgelegd wordt wat de verschillen zijn tussen dag en avond .
Op de dag meer dames voor de GFE dan.
Ja klopt wou ik bedoelen ook dit ,Een lage bezettingsgraad is op zich ni slecht. Ik kom ook liever snachts. Die vibe is anders dan, zitten ook mooie dames in de nacht. Maar overdag is de kwaliteit gewoon beter.